PSV
Moderator: mods
Re: PSV
Effectiviteit heeft gewonnen.
Monaco had veel meer gevaar en kansen.
Ik kan de Rangers niet inschatten, dus we gaan het zien
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Monaco had veel meer gevaar en kansen.
Ik kan de Rangers niet inschatten, dus we gaan het zien
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
- Giacomo Puccini
Wat een geluk heeft PSV gehad, heel wat ballen op de lat hadden net zo goed binnen kunnen vallen. Wel prima voor het Nederlandse voetbal.
Ajax!
Weten ze dat ze er nog niet zijn? 
Ze dansen en feesten alsof ze de groepsfase hebben bereikt

Ze dansen en feesten alsof ze de groepsfase hebben bereikt
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Rangers speelde vorig seizoen dan misschien de EL finale maar dit lijkt me gevoelsmatig best een goede kans. Schotse ploegen zijn doorgaans geen slechte tegenstanders. En nu zijn ze Bassey ook nog kwijt.
De Jong bewijst dus nu al zijn waarde. Al mochten ze inderdaad niet klagen want normaal gesproken verlies je een wedstrijd als deze.
De Jong bewijst dus nu al zijn waarde. Al mochten ze inderdaad niet klagen want normaal gesproken verlies je een wedstrijd als deze.
Nil volentibus arduum
-
Zo herinner ik me hun campagne tegen Monaco en Lyon ook nog in dat ene Europese successeizoen. Overlevingsvoetbal.Marillion schreef: ↑wo aug 10, 2022 7:52 amRangers speelde vorig seizoen dan misschien de EL finale maar dit lijkt me gevoelsmatig best een goede kans. Schotse ploegen zijn doorgaans geen slechte tegenstanders. En nu zijn ze Bassey ook nog kwijt.
Maargoed in L De Jong schuilt wel het gevaar dit jaar, die kan er koppend voor zorgen dat ze in slechte potten in de eredivisie wel hun punten pakken.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko
Ik zag vanochtend de doelpunten, maar snap niet dat het doelpunt van Gutierrez goedgekeurd werd.
Hij duwde zijn tegenstander gewoon weg om vrij in te kunnen koppen.
Hij duwde zijn tegenstander gewoon weg om vrij in te kunnen koppen.
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
Ik vond dat duwtje wel meevallen. Ben blij dat zoiets niet is afgekeurd. Ik vind het wel mooi van PSV hoor. Na de goal van Monaco, de 1-2, stopten die met voetballen. Die Luuk is wel een fenomeen hoor. Gakpo vond ik tegenvallen. Sangare wisselt echt sterke staaltjes in balbezit af met echt hele domme passes.
Laat PSV de CL maar halen. Vind ik wel leuk.
IK GELOOF!!!!!!
Ze hebben gewoon ongelooflijk veel geluk gehad. Vlak voor de 2-2 gaat Monaco met 3 tegen 2 op het doel van PSV af. Die spits maakt vervolgens de verkeerde keuze door hem niet naar rechts te spelen maar naar links op Embolo, waarna Obispo redt met een sliding. Als hij hem naar rechts had gespeeld was het bijna zeker een goal geweest. Was gewoon heel slecht uitgespeeld. In de tegenstoot krijgt PSV een vrije trap te nemen en zit Monaco te slapen. Bal kan vrij voor het doel gegeven worden en het is 2-2. Zo dicht zit het bijelkaar. De 3-2 was wel een mooie goal. Mooie crossbal van Guti en hele goede voorzet van Teze.Lionel schreef:Ik vond dat duwtje wel meevallen. Ben blij dat zoiets niet is afgekeurd. Ik vind het wel mooi van PSV hoor. Na de goal van Monaco, de 1-2, stopten die met voetballen. Die Luuk is wel een fenomeen hoor. Gakpo vond ik tegenvallen. Sangare wisselt echt sterke staaltjes in balbezit af met echt hele domme passes.
Ik vind het helemaal niet leuk dat die schijtboeren CL gaan spelen.

Worden ze vierde in de poule, flikkeren ze Europa uit en hebben ze geen bijdrage aan de UEFA-lijst. Vorig seizoen in die tweede en derde competitie paste hen beter.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Die Luuk is onze Tadic he. Jaar in, jaar uit een garant.
Knap dat mbesv een (veel) betere tegenstander versloeg. Verdedigden goed (op Max na), bleven knokken en hadden het geluk aan hun zijde. Wissels pakten goed uit, m.n. Gutierrez.
Sangbare en m.n. Gakpo toonden aan NL nog niet ontgroeid te zijn. Die zullen nog een strafrondje bij mbesv draaien.
Rangers mag geen probleem zijn.
Knap dat mbesv een (veel) betere tegenstander versloeg. Verdedigden goed (op Max na), bleven knokken en hadden het geluk aan hun zijde. Wissels pakten goed uit, m.n. Gutierrez.
Sangbare en m.n. Gakpo toonden aan NL nog niet ontgroeid te zijn. Die zullen nog een strafrondje bij mbesv draaien.
Rangers mag geen probleem zijn.
CL levert ze veel meer problemen op in de competitie. Volgens mij weegt het verlies aan inkomsten uit die marketingpool van de UEFA niet op tegen een stuk of 6 pittige wedstrijden waarbij ze op hun kloten gaan krijgen en dus punten gaan verspelen en Ajax daardoor kampioen wordt dan wanneer ze in de EL gaan spelen en voetballen tegen kneuzenTrab schreef: ↑wo aug 10, 2022 8:52 amZe hebben gewoon ongelooflijk veel geluk gehad. Vlak voor de 2-2 gaat Monaco met 3 tegen 2 op het doel van PSV af. Die spits maakt vervolgens de verkeerde keuze door hem niet naar rechts te spelen maar naar links op Embolo, waarna Obispo redt met een sliding. Als hij hem naar rechts had gespeeld was het bijna zeker een goal geweest. Was gewoon heel slecht uitgespeeld. In de tegenstoot krijgt PSV een vrije trap te nemen en zit Monaco te slapen. Bal kan vrij voor het doel gegeven worden en het is 2-2. Zo dicht zit het bijelkaar. De 3-2 was wel een mooie goal. Mooie crossbal van Guti en hele goede voorzet van Teze.Lionel schreef:Ik vond dat duwtje wel meevallen. Ben blij dat zoiets niet is afgekeurd. Ik vind het wel mooi van PSV hoor. Na de goal van Monaco, de 1-2, stopten die met voetballen. Die Luuk is wel een fenomeen hoor. Gakpo vond ik tegenvallen. Sangare wisselt echt sterke staaltjes in balbezit af met echt hele domme passes.
Ik vind het helemaal niet leuk dat die schijtboeren CL gaan spelen.

IK GELOOF!!!!!!
Mwah , als ze dan maar niet zo veel geluk hebben steeds als tegen Monaco ... Ik zit ook in dubio, aan de ene kant laat ze lekker CL ballen, ook ik denk dat ze daar meer last van zullen hebben dan profijt.Aan de andere kant EL op Donderdag avond is ook niks mis mee kwa handicap competitie 
Overings L. d. Jong doet waar voor hij gehaald is ( al begrijp ik verdedigers soms ook niet, ga lekker tegen hem aan hangen of wat dan ook ) , maar verder is het een manke speler hoor.

Overings L. d. Jong doet waar voor hij gehaald is ( al begrijp ik verdedigers soms ook niet, ga lekker tegen hem aan hangen of wat dan ook ) , maar verder is het een manke speler hoor.
Blij met de punten ...
Ik vond het dan ook bar slecht nieuws dat Luuk bij Psv terugkwam. En het blijkt opnieuw waarom. Met die gast krijgen we nog een hoop last dit seizoen in de titelrace.
Trab: ''Niet afspelen, maar uitspelen.''

In de EL gaan ze ook geen potten breken.
dus lekker EL spelen. minder geld verdienen en nog steeds hard werken voor punten.
vliegen naar gekke uithoeken in Bulgarije.
misschien overleven ze de poulefase en hakt het er nog harder in.
PSV heeft namelijk geen bank om op terug te vallen
dus lekker EL spelen. minder geld verdienen en nog steeds hard werken voor punten.
Ja precies. Laat ze lekker op donderdag ballen. Ik gun die boeren niks. De Jong raakte geen knikker gisteren. Maar goed, hij scoort wel de winnende. Was een perfecte voorzet en moeilijk te verdedigen.999 schreef:Mwah , als ze dan maar niet zo veel geluk hebben steeds als tegen Monaco ... Ik zit ook in dubio, aan de ene kant laat ze lekker CL ballen, ook ik denk dat ze daar meer last van zullen hebben dan profijt.Aan de andere kant EL op Donderdag avond is ook niks mis mee kwa handicap competitie
Dat laatste is onzin. Ze hebben een prima bank. Bakayoko en Guttierez vielen uitstekend in. En dan hadden ze Xavi ook nog achter de hand.Mano schreef:In de EL gaan ze ook geen potten breken.