Als hij beter kan voetballen dan Nico vind ik het prima.
Moderator: mods
Je doet nu net alsof Ajax veel heeft betaald. Terwijl ze juist een koopje gedaan lijken te hebben. Een jonge, talentvolle Portugees. Snel, technisch, goede statistieken en arbeidsethos. Ver onder zijn marktprijs, door een clausule.
Dat is ook zo gecommuniceerd door Hamstra. Als er een club met een zak geld komt voor Antony lijkt het mij ook dat er een directe vervanger komt.Yopii schreef: ↑ma jul 25, 2022 4:16 pmZeker.
Ik ben best benieuwd naar deze speler, maar voorlopig heb ik geen flauw idee of hij een versterking gaat zijn. Het lijkt me voorbarig om te stellen dat hij een koopje is.
Denk dat ze nog een speler halen als Antony mocht vertrekken, want deze jongen lijkt niet gehaald om meteen vijftig wedstrijden per seizoen te spelen.
Daarom zeg ik ook: lijkt. Maar jij doet net alsof we 80 miljoen hebben betaald voor een 12 jarige die niemand kent. Je bent nooit tevreden. Haalt Ajax voor weinig een talentvolle jonge gozer met alle intrinsieke kwaliteiten die normaliter bij Ajax van belang zijn, heeft hij te weinig laten zien.
Porto is min of meer van dezelfde statuur als Ajax. Het feit dat hij daar al heel vaak heeft gespeeld op die leeftijd (invaller of niet) is toch al een zeer sterke indicatie van zijn kwaliteit? Daarnaast schijnt Porto 4-4-2 te spelen, waardoor hij ook nog met de nodige tegenwind te maken had.
Dat zeg ik niet. Wel lezen graag. Ik zeg dat het moet blijken.De Dominee schreef: ↑ma jul 25, 2022 5:08 pmDaarom zeg ik ook: lijkt. Maar jij doet net alsof we 80 miljoen hebben betaald voor een 12 jarige die niemand kent. Je bent nooit tevreden. Haalt Ajax voor weinig een talentvolle jonge gozer met alle intrinsieke kwaliteiten die normaliter bij Ajax van belang zijn, heeft hij te weinig laten zien.
Hier ga ik in mee. Voor 5 miljoen is dit echt een prima deal.De Dominee schreef: ↑di jul 26, 2022 7:37 amIk zei zelf al "lijkt". Dus waarom je dan reageert is mij een raadsel.
Voor wat betreft zijn kwaliteiten: je kunt je inlezen hé. Hij is snel, technisch vaardig, heeft een goede trap, oog voor medespelers en levert ook zonder bal veel arbeid.
Kortom: LIJKT een koopje voor slechts 5mln. Absolute buitenkans. Tenzij je net een fles azijn achter de kiezen hebt natuurlijk. Dan is het niks.
Dat wil ik best geloven, maar ik zie het liever eerst met eigen ogen. Je moet oppassen zo'n jongen op basis van wat journalistiek broddelwerk uit te roepen tot de nieuwe Messi, want als hij het niet waarmaakt, valt hij zo hard. Dan staan de supporters die het eerst hadden over een buitenkansje met de zeis klaar om zo'n jongen af te maken.Voor wat betreft zijn kwaliteiten: je kunt je inlezen hé. Hij is snel, technisch vaardig, heeft een goede trap, oog voor medespelers en levert ook zonder bal veel arbeid.
Dit heb ik ook wel een beetje inderdaad.
Wie heeft het over de nieuwe Messi? Ik niet in ieder geval.Yopii schreef: ↑di jul 26, 2022 9:04 amDat wil ik best geloven, maar ik zie het liever eerst met eigen ogen. Je moet oppassen zo'n jongen op basis van wat journalistiek broddelwerk uit te roepen tot de nieuwe Messi, want als hij het niet waarmaakt, valt hij zo hard. Dan staan de supporters die het eerst hadden over een buitenkansje met de zeis klaar om zo'n jongen af te maken.Voor wat betreft zijn kwaliteiten: je kunt je inlezen hé. Hij is snel, technisch vaardig, heeft een goede trap, oog voor medespelers en levert ook zonder bal veel arbeid.
Datzelfde heb ik bij Bassey: eerst zien, dan geloven.
Ik heb trouwens een hekel aan azijn, gebruik limoensap waar dat kan.![]()