Terzijde: wat vond je daar leuk aan? Dan krijg je toch haast nooit de bal?Ik ben vroeger zelf buitenspeler geweest.
Ik heb jaren op behoorlijk niveau hockey gespeeld en zorgde er altijd voor dat ik centraal op het middenveld belandde.

Moderator: mods
Terzijde: wat vond je daar leuk aan? Dan krijg je toch haast nooit de bal?Ik ben vroeger zelf buitenspeler geweest.
Misschien wel precies dat....Terzijde: wat vond je daar leuk aan? Dan krijg je toch haast nooit de bal?...
Goed de kernpunten eruit gehaaldAjax Rules schreef: ↑vr jul 22, 2022 4:25 pmhttps://www.youtube.com/watch?v=4hnEfSMj4LI
Schreuder opvallend positief over Gorter..... zoals ik het hoorde is die echt een optie voor de plek van eerste doelman. Had ik eerlijk gezegd niet verwacht.
Verder heel positief over Kudus die zich echt heeft laten zien, aldus onze trainer. Zowel een optie voor de aanval als voor het middenveld.
Tot slot is Taylor ook een optie voor de 6, al lijkt Schreuder erg gecharmeerd van Alvarez.
Dat van Gorter had ik niet verwacht, nee. Sowieso heb ik nog niet echt een goed idee van hoe het elftal eruit zal komen te zien.Lionel schreef: ↑vr jul 22, 2022 5:36 pmErgens best ernstig dat Schreuder aangeeft Mo niet gesproken te hebben. Dan weet je dat het vrij ernstig is. Mo is fysiek (vrij) fit. Dus daar ligt het niet aan.
Antony blijft.
Gorter eerste keeper als ik het zo hoor. Die gaat zeker de kans krijgen omdat hij fitter is. Als die na drie weken loopt te kloten komt Pasveer erin.
Persoonlijk zou ik de verdediging precies in spiegelbeeld opstellen.Lionel schreef:Gorter
Wijndal Blind Timber Rensch
Alvarez
Klaassen Taylor
Berghuis Tadic Bergwijn
Ik denk dat dit het wordt tegen PSV.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑vr jul 22, 2022 6:37 pmPersoonlijk zou ik de verdediging precies in spiegelbeeld opstellen.Lionel schreef:Gorter
Wijndal Blind Timber Rensch
Alvarez
Klaassen Taylor
Berghuis Tadic Bergwijn
En Berghuis op rechtsbuiten is zo iets als spelen met 10 man.
In hoeverre zou Schreuder zo graag aan Blind willen vasthouden dat ie hem op 6 of lb overweegt?
Antony? Brobbey? Bassey?