Voorbereiding 2022-2023
Moderator: mods
- Ajaciedjuh
Re: Voorbereiding 2022-2023
Er zit weinig lijn in. Taylor valt positief op: altijd aanspeelbaar, mooie techniek. Wijndal heeft duidelijk last van handelingsssnelheid. We hebben 1 grote kans gehad, door foute uittrap doelman en that’s it.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Ajaciedjuh
Dit was een Swalbe, maar 0-1 Tadic door een pingel.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Ajaciedjuh
Ik had eerder iets over Wijndal moeten schrijven, daarna valt hij alleen maar op.
- Ajaciedjuh
Achterin is het telkens openhuis. Deze had Schuurs over de achterlijn moeten schoppen.
Begon het niet bij het middenveld dat weer eens helemaal open lag?Ajaciedjuh schreef: ↑di jul 19, 2022 6:04 pmAchterin is het telkens openhuis. Deze had Schuurs over de achterlijn moeten schoppen.
Mooie goal Kudus.
- Ajaciedjuh
Vanaf links zoveel beter. Genieten van zijn acties de laatste minuten.

Wijndal ook herstelt na een matig begin. Repareert nu veel achterin.
Berghuis weer eens veel tekort komend.
Die gaat met Klaassen banken weldra.
Die gaat met Klaassen banken weldra.
-
Tis allemaal zeer onwennig.Achterhoede merk je goed dat die weinig of nooit met elkaar hebben samen gespeeld.Kudus in de spits kan niet, als er een speler is ( klaassen heeft dat ook ) die er niet moet zijn maar moet komen is hij het wel.Zag je mooi bij zijn goal .. Gorter moet veel meer durven om die bal mee te geven op het middenveld .Ajaciedjuh schreef: ↑di jul 19, 2022 6:13 pmVanaf links zoveel beter. Genieten van zijn acties de laatste minuten.
Wijndal ook herstelt na een matig begin. Repareert nu veel achterin.
Blij met de punten ...
- Ajaciedjuh
Matig eerst half uur, daarna was het een stuk beter. Bergwijn gaan we veel van genieten dit jaar, mits hij fit blijft.
Met straks Bassey, Timber achterin erbij, Antony voorin en dan wordt het een keuze maken om Tadic op 10 te zetten en Brobbey in de spits. Het is toch wel lekker om een echte spits te hebben.
Bergwijn en Taylor vallen positief op. Achterin is het behelpen. Daar moeten we echt wat gaan doen. Bassey komt, doe Singo maar rechtsback
en Timber erbij, ziet het er alweer een stuk beter uit. Groot talent aantrekken en Schuurs verkopen.
Met straks Bassey, Timber achterin erbij, Antony voorin en dan wordt het een keuze maken om Tadic op 10 te zetten en Brobbey in de spits. Het is toch wel lekker om een echte spits te hebben.
Bergwijn en Taylor vallen positief op. Achterin is het behelpen. Daar moeten we echt wat gaan doen. Bassey komt, doe Singo maar rechtsback
Zekers! Vanaf links. Alfredo moet ‘m niet meer op rechts zetten.
Ik voorzie voor Klaassen en Berghuis een scenario dat we vaker hebben gezien: dat ze links en rechts voorbijgestreefd worden. Taylor en Kudus nu al beter. Je hebt Ihattaren. Hlynsson, als die het oppikt. Dan heb je 2 dure 30ers als zoveelste keus. Nie goed nie.
Ik vind Kudus echt een beest van een speler hoor. Taylor ook goed. Tadic op links vind ik niet meer te doen… die moet in de as.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Schuurs moet we inderdaad verkopen. Gewoon niet goed genoeg. Haal alvast maar een groot talent die het volgend jaar over kan nemen van Timber, want in de jeugd zie ik ook niks geschikts rondlopen.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
-
-
Daar werd die 1-3 aardig ingeleid door eh.. Klaassen én Berghuis?! 

- Ajaciedjuh
Gorter blijft ook een bron van onrust. Dat moet er echt uit.
Pffff… en het wordt er niet beter op. Roept los en kan de bal bij lange na niet pakken.
Pffff… en het wordt er niet beter op. Roept los en kan de bal bij lange na niet pakken.
-
Het wordt nog aardig puzzelen voorin. Als verwacht is Bergwijn vooral goed als linksbuiten. Wat betekent dat Tadic moet verhuizen naar de spits (Brobbey op de bank) of de 10. Berghuis kan niet mee als rechtsbuiten, dus verhuisd naar het middenveld. Daar staat Tadic dus al op 10 en Taylor onbetwist op 8.
Berghuis dus (net als Klaassen inderdaad) op de bank vermoed ik. En dan hebben we ook nog jongens als Kudus en Ihattaren rondlopen, maar daarachter de talentvolle Hlynsson.
Dat wordt gezellig met Berghuis... Klaassen, Brobbey en Alvarez of Blind.
Op 6 wordt het een strijd tussen Alvarez (van wie Schreuder naar horen zeggen enorm onder de indruk is) en Blind, die zal moeten verhuizen naar het middenveld omdat Wijndal en Bassey zullen spelen op LB en LCV.
Tja... Hoe doet Rensch het op RB? Lijkt me zijn grote test vandaag. Aanhaken of Ajax haalt een vervanger (Laird?).
Berghuis dus (net als Klaassen inderdaad) op de bank vermoed ik. En dan hebben we ook nog jongens als Kudus en Ihattaren rondlopen, maar daarachter de talentvolle Hlynsson.
Dat wordt gezellig met Berghuis... Klaassen, Brobbey en Alvarez of Blind.
Op 6 wordt het een strijd tussen Alvarez (van wie Schreuder naar horen zeggen enorm onder de indruk is) en Blind, die zal moeten verhuizen naar het middenveld omdat Wijndal en Bassey zullen spelen op LB en LCV.
Tja... Hoe doet Rensch het op RB? Lijkt me zijn grote test vandaag. Aanhaken of Ajax haalt een vervanger (Laird?).
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
- Ajaciedjuh
Stelletje schoppers die Oostenrijkers