Dus Ajax zoekt spitsen die blessure gevoelig zijn

Moderator: mods
Meer op AD.nl'Management Brian Brobbey heeft recht op flink deel van transfersom'
11 juli 2022 19:31 - AD.nl
Foto: Pro Shots
"Management Brian Brobbey heeft recht op flink deel van transfersom"; image source: Pro Shots
Het Algemeen Dagblad meldt dat het management van Brian Brobbey een grote oorzaak is dat de spits nog altijd niet is teruggekeerd bij Ajax. Toen Brobbey een jaar geleden transfervrij de overstap maakte naar RB Leipzig bedong Mino Raiola een aanzienlijk percentage van een doorverkoop. Raiola overleed enkele maanden geleden, maar de contractrechten liggen nog wel bij zijn kantoor.
Ajax dacht al dicht bij een akkoord te zijn met RB Leipzig over de transfersom, maar verkeek zich op de uiteindelijke prijs. De Duitsers schroefden deze bovendien flink op vanwege de vele miljoenen die het uiteindelijk af zal moeten staan. De clubs en het management van Brobbey steggelen daarom nog altijd over de terugkeer van de jeugdinternational bij Ajax.
Kan Brobbey niet breken met zijn (overleden) zaakwaarnemer? Hij zou anders deels eigendom zijn van zijn zaakwaarnemer, ik wist dat dit soort praktijken in Zuid-Amerika voorkomen maar dat dit in Nederland ook gebeurt, daar schrik ik een beetje van. Ik mag hopen dat door de bonden aan dit soort mensenhandelpraktijken wat gedaan wordt.999 schreef: ↑di jul 12, 2022 3:26 pmMeer op AD.nl'Management Brian Brobbey heeft recht op flink deel van transfersom'
11 juli 2022 19:31 - AD.nl
Foto: Pro Shots
"Management Brian Brobbey heeft recht op flink deel van transfersom"; image source: Pro Shots
Het Algemeen Dagblad meldt dat het management van Brian Brobbey een grote oorzaak is dat de spits nog altijd niet is teruggekeerd bij Ajax. Toen Brobbey een jaar geleden transfervrij de overstap maakte naar RB Leipzig bedong Mino Raiola een aanzienlijk percentage van een doorverkoop. Raiola overleed enkele maanden geleden, maar de contractrechten liggen nog wel bij zijn kantoor.
Ajax dacht al dicht bij een akkoord te zijn met RB Leipzig over de transfersom, maar verkeek zich op de uiteindelijke prijs. De Duitsers schroefden deze bovendien flink op vanwege de vele miljoenen die het uiteindelijk af zal moeten staan. De clubs en het management van Brobbey steggelen daarom nog altijd over de terugkeer van de jeugdinternational bij Ajax.
Ongetwijfeld op bepaalde voorwaarden: alsof Raiola RIP zomaar miljoenen liet lopen.Raiola heeft in de media wel altijd gezegd dat spelers die niet tevreden zijn maar moeten gaan.
Rot In Pieces?
Zeker niet. Maar mijn probleem met het beleid van de club lijkt wel structureel te zijn: de vaste kosten rijzen de pan uit. Iets waaraan Overmars flink heeft bijgedragen. En ook H2 trapt helaas niet op de rem.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑wo jul 13, 2022 6:39 pmBen jij van het type dat als iemand iets fout heeft gedaan, die persoon voor altijd afgedaan heeft ofzo?
Het is niet dat we geen keus hebben
Da's een mooie loer die Brobbey Ajax dan heeft gedraaid. Eerst bewust gratis de deur uitlopen en dan voor 17 miljoen teruggekocht moeten worden. Bizarre gang van zaken.Gaizka1985 schreef: ↑za jul 16, 2022 1:57 pmTransfersom van 17 miljoen wordt genoemd, ik vind het veel geld in zijn geval.