PSV
Moderator: mods
-
Re: PSV
Ach, wat heb je aan een spits die er 20 in schiet? Hij schijnt bovendien alleen maar van binnen de 16 te scorenLionel schreef:Luuk maakt er minimaal 20+. Fenomeen als hij voorzetten krijgt.

-
Hmm. PSV kampioen dit jaar vrees ik. Zijn zich aan het verbeteren en Ajax lijkt het (op allerlei vlakken) een beetje kwijt te zijn.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
- Ajaciedjuh
Laten we gewoon even wachten hoe de teams eruit zien aan het eind van de transferperiodeDe Dominee schreef: ↑vr jul 01, 2022 8:36 pmHmm. PSV kampioen dit jaar vrees ik. Zijn zich aan het verbeteren en Ajax lijkt het (op allerlei vlakken) een beetje kwijt te zijn.

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Ik vind Luuk echt een uitstekende spits voor PSV maar ook voor Ajax. Hij wint tenminste een kopduel, houdt een bal vast en doet zo nu en dan eens een omhaal..
Al lees ik nu dat Ajax Brobbey terug gaat halen. Blij mee!
IK GELOOF!!!!!!
Nou, de brainies waren vorig seizoen kampioen voorbereiding.De Dominee schreef: ↑vr jul 01, 2022 8:36 pmHmm. PSV kampioen dit jaar vrees ik. Zijn zich aan het verbeteren en Ajax lijkt het (op allerlei vlakken) een beetje kwijt te zijn.
Ik vind Ajax best goed bezig. Trainer maakt goede indruk. Z’n bazen ook, vind ik. Een CL ploeg is lastig bij elkaar te houden. Dat probleem heeft mbesv niet.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Deze verkopen / transfer vrije spelers kunnen toch niet het opbrengen wat er nu gekocht is... en tel daarbij op de salaris post en .. wat zou er nog mooier zijn als ze wederom geen CL halen..
Weer op zoek naar een Interim coach..
Is dat niet wat voorbarig? We zijn er 3 weg bij Ajax waarvan er 2 er helemaal niets van kondenDe Dominee schreef:Hmm. PSV kampioen dit jaar vrees ik. Zijn zich aan het verbeteren en Ajax lijkt het (op allerlei vlakken) een beetje kwijt te zijn.
Grappig, Nederland gaat Frankrijk vrijwel voorbij op de UEFA ranglijst en is daarmee sterker dan in heel lange tijdAndriy Demchenko schreef: ↑vr jul 01, 2022 7:33 pmYup er zal een gebrand PSV staan wat in zekere zin revanche zal willen hebben, meer nog dan andere seizoenen. De grote plus voor PSV als je De Jong erbij hebt is dat je hem echt als een kapstokspits kan gaan gebruiken waardoor een alternatieve strategie van de lange bal waardevoller wordt. Technisch is De Jong geen wonderspeler maar zijn aanvallend koppen is wereldtopniveau, dat alleen al zal er voor zorgen dat hij in de eredivisie erg van waarde kan zijn. Das ook een beetje de makke, de eredivisie is zo zwak geworden dat je ook geen wonderspelers nodig hebt.Peter schreef: ↑vr jul 01, 2022 7:20 pmSevilla heeft net een bericht verwijderd van hun website waarop te lezen stond dat ze akkoord zijn met PSV over het vertrek van Luuk de Jong. Zal morgen of iets dergelijks wel rond komen dan.
Denk dat ze er met de Jong wel op vooruit gaan ten opzichte van Zahavi. Als je dan even bedenkt dat het afgelopen seizoen een nek-aan-nek race was en ze daar een sterkere spits en keeper nu hebben, dan doen ze dat wel aardig.
I think I lost my fucking headache
Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Ach, wat heb je aan een spits die er 20 in schiet? Hij schijnt bovendien alleen maar van binnen de 16 te scorenLionel schreef:Luuk maakt er minimaal 20+. Fenomeen als hij voorzetten krijgt..

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
-
Teams met een De Jong erin worden steevast kampioen Eredivisie.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
-
PSV
Maaaaaar in 2019 even niet voor wat betreft d’n Luuk. (Jaja, Frenkie wel).De Dominee schreef:Teams met een De Jong erin worden steevast kampioen Eredivisie.
Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑vr jul 01, 2022 8:16 pmAch, wat heb je aan een spits die er 20 in schiet? Hij schijnt bovendien alleen maar van binnen de 16 te scorenLionel schreef:Luuk maakt er minimaal 20+. Fenomeen als hij voorzetten krijgt..

wimpey schreef: ↑vr jul 01, 2022 8:56 pmNou, de brainies waren vorig seizoen kampioen voorbereiding.De Dominee schreef: ↑vr jul 01, 2022 8:36 pmHmm. PSV kampioen dit jaar vrees ik. Zijn zich aan het verbeteren en Ajax lijkt het (op allerlei vlakken) een beetje kwijt te zijn.
Ik vind Ajax best goed bezig. Trainer maakt goede indruk. Z’n bazen ook, vind ik. Een CL ploeg is lastig bij elkaar te houden. Dat probleem heeft mbesv niet.
En het eerste jaar onder Schmidt was iedereen zó onder de indruk van het aankoopbeleid van PSV: zelfs een wereldkampioen, Ajax kon wel inpakken.
Het zegt mij niets.
-
Vooralsnog doen ze betere zaken dan Ajax. Ajax lijkt zelfgenoegzaam en leunend op een aantal dertigers.
Whitey on the moon.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Krijg je straks weer van die paniek aankopen of huurdeals...GangstaRiB schreef: ↑za jul 02, 2022 10:19 pmVooralsnog doen ze betere zaken dan Ajax. Ajax lijkt zelfgenoegzaam en leunend op een aantal dertigers.
Weer op zoek naar een Interim coach..
In aantal gaat het inderdaad hard (al is bijvoorbeeld Til nog niet rond). Maar zijn het ook echt allemaal spelers om serieus ongerust van te worden? Dat valt wel mee.
Met De Jong hebben ze echt wel een goede spits te pakken als ze hem goed gaan gebruiken en die keeper ken ik niet maar zal ik het voordeel van de twijfel geven dat hij beter is dan Drommel. Hoever en Simons zijn onbewezen. Van Til weet je grofweg dat hij een interessante bijdrage kan leveren met doelpunten vanaf het middenveld. Voetballend is hij niet heel geweldig. Het raakt wel wat overvol op het middenveld daar dus wellicht vertrekt er nog iemand?
Götze en Zahavi zijn weg. Bruma is weg. En Doan is volgens mij ook onderweg naar buiten. Daar leveren ze alles bij elkaar best wel wat scoren vermogen in dus daar moesten ze ook echt wel op aanvullen.
Met De Jong hebben ze echt wel een goede spits te pakken als ze hem goed gaan gebruiken en die keeper ken ik niet maar zal ik het voordeel van de twijfel geven dat hij beter is dan Drommel. Hoever en Simons zijn onbewezen. Van Til weet je grofweg dat hij een interessante bijdrage kan leveren met doelpunten vanaf het middenveld. Voetballend is hij niet heel geweldig. Het raakt wel wat overvol op het middenveld daar dus wellicht vertrekt er nog iemand?
Götze en Zahavi zijn weg. Bruma is weg. En Doan is volgens mij ook onderweg naar buiten. Daar leveren ze alles bij elkaar best wel wat scoren vermogen in dus daar moesten ze ook echt wel op aanvullen.
Nil volentibus arduum