Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Moderator: mods
Ik ga er van uit dat die nu spelen omdat:Trab schreef:We kunnen wel lacherig doen over psv en die terugkoopclausule, maar wij proberen zelfopgeleide spelers terug te kopen voor 25 en 18 miljoen. Of dat nou beleid is..Bovendien zitten we met onverkoopbare dertigers als Klaassen,berghuis,Tadic,blind en 2 keepers van 40. En dan zie ik bij de eerste de beste oefenwedstrijd Magallan, Klaiber en Pierrie in de basis. Daar wordt je ook niet vrolijk van
Dat klopt, maar het doet niets af aan die terugkoopclausule.Trab schreef: ↑do jun 30, 2022 8:10 amWe kunnen wel lacherig doen over psv en die terugkoopclausule, maar wij proberen zelfopgeleide spelers terug te kopen voor 25 en 18 miljoen. Of dat nou beleid is..Bovendien zitten we met onverkoopbare dertigers als Klaassen,berghuis,Tadic,blind en 2 keepers van 40. En dan zie ik bij de eerste de beste oefenwedstrijd Magallan, Klaiber en Pierrie in de basis. Daar wordt je ook niet vrolijk van
Everton? Leeds? Die hebben allebei geld en een plek.Jinne schreef: ↑do jun 30, 2022 10:24 amVooralsnog zijn ze er achterin op vooruit gegaan. Simons vs Gotze valt nog te betwijfelen. Ook de vraag of niet Veerman juist die plek over zal nemen. Voorin hebben ze nog een spits nodig. De Jong zou dan een upgrade zijn vs Zahavi.
Maar blijft Gapko? In de PL zijn er op zijn positie veel grote transfers dus er is ook wel ruimte voor hem.
Eens. Maar de Wijnaldum-route is niet heel verkeerd. Laten we wel wezen, Gakpo heeft het op Europees niveau niet heel bijzonder gedaan.Peter schreef: ↑vr jul 01, 2022 11:01 amDe vraag is of je naar Everton wil gaan. De Ti Ta Tovenaar heeft die club vakkundig mede de vernieling in geholpen. Als je kijkt naar de huidige selectie van Everton, dan zijn ze zo maar kandidaat voor degradatie. Ik neem dan ook aan dat een Cody Gakpo wat hoger mikt dan zo'n club. Dan zou ik eerder kiezen voor het project van Moyes (WHU). Wat die man daar neerzet is wel echt knap. Daar zit in ieder geval wat meer beleid achter en een langere termijn visie.
Op welk moment is hij niet meer beschikbaar voor de CL indien hij toch nog een transfer maakt?
Is dat ook wel zo? Heb niet het idee dat het storm loopt voor hem. En de clubs die interesse hebben zijn op dit moment sportief geen verbetering,
Clubs zullen twijfelen. Regelmatig geblesseerd, geen CL-ervaring en hij heeft er eental voor zich bij Oranje. Maar een goede speler. Vind hem ook wel sympathiek.
Hij heeft wel iets speciaals, goede techniek, snel, fysiek sterk. Ik denk dat hij wel kan slagen in de Europese subtop.
Ik vind het zeker geen slechte speler. Maar het is wel een twijfelgeval. Dat maakt dat de grote clubs niet komen, die hebben betere en minder twijfelachtige opties.
Yup er zal een gebrand PSV staan wat in zekere zin revanche zal willen hebben, meer nog dan andere seizoenen. De grote plus voor PSV als je De Jong erbij hebt is dat je hem echt als een kapstokspits kan gaan gebruiken waardoor een alternatieve strategie van de lange bal waardevoller wordt. Technisch is De Jong geen wonderspeler maar zijn aanvallend koppen is wereldtopniveau, dat alleen al zal er voor zorgen dat hij in de eredivisie erg van waarde kan zijn. Das ook een beetje de makke, de eredivisie is zo zwak geworden dat je ook geen wonderspelers nodig hebt.Peter schreef: ↑vr jul 01, 2022 7:20 pmSevilla heeft net een bericht verwijderd van hun website waarop te lezen stond dat ze akkoord zijn met PSV over het vertrek van Luuk de Jong. Zal morgen of iets dergelijks wel rond komen dan.
Denk dat ze er met de Jong wel op vooruit gaan ten opzichte van Zahavi. Als je dan even bedenkt dat het afgelopen seizoen een nek-aan-nek race was en ze daar een sterkere spits en keeper nu hebben, dan doen ze dat wel aardig.