Die zal daar niet zo een grote bek hebben toch? Zlatan hoekt hem neer.
Noa Lang
Moderator: mods
-
Re: Noa Lang
Belangrijkste is; krijgt Ajax nog een leuk doorverkooppercentage?
Hij kopieert inderdaad diens gedrag, en dat op een rare manier.Het onbescheiden en domme broertje van Zlatan.
Die jongen is nog een puber.
Zlatan is allesbehalve dom. Lang is wel heel dom. Het zegt niet alles, maar zo'n vacante blik uit z'n ogen.... Je vraagt je af of er iemand thuis is.
Bij Ajax gooide hij ook de opdrachten in de wind.
Stond hij er koud 2 minuten in, krijg hij het al aan de stok met Tadic en EtH. Waarom? Omdat meneer voor zichzelf speelt.
Stond hij er koud 2 minuten in, krijg hij het al aan de stok met Tadic en EtH. Waarom? Omdat meneer voor zichzelf speelt.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Zlatan was ook bijna mislukt bij Ajax. Hoe was het dan met hem afgelopen? Ik heb wel de indruk dat Zlatan een veel sterkere persoonlijkheid is en dat Lang er één acteert. Maar ik ken die jongen natuurlijk niet.
Talent heeft hij. Het kan zomaar gebeuren dat hij de stap naar een club als Milan succesvol maakt en dat er echt een mooie loopbaan volgt. Maar de balans is kwetsbaar. Voor hetzelfde geld zit die onvolwassenheid hem teveel in de weg en zakt hij weg naar kleine clubs waar hij dan de grote jongen uit kan proberen te hangen. Is wel interessant om te volgen.
Talent heeft hij. Het kan zomaar gebeuren dat hij de stap naar een club als Milan succesvol maakt en dat er echt een mooie loopbaan volgt. Maar de balans is kwetsbaar. Voor hetzelfde geld zit die onvolwassenheid hem teveel in de weg en zakt hij weg naar kleine clubs waar hij dan de grote jongen uit kan proberen te hangen. Is wel interessant om te volgen.
Nil volentibus arduum
Hij is toch altijd wel mafkees gebleven? Geniale mafkees, dat wel.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Sjoerd Mossou over Noa Lang:
AD.nl (Premium)Noa Lang heeft nog de onbevangenheid van een F’je, laten we dat koesteren
Noa Lang pakte dit seizoen meer gele kaarten dan dat-ie goals maakte. Om precies te zijn: elf gele kaarten, negen goals, als aanvaller van Club Brugge in de Belgische competitie.
Toch weerhield het hem er niet van om deze week het voetballersinterview te geven dat alle andere voetballersinterviews overbodig maakt. Een interview zo volstrekt uniek in zijn soort, dat het onmiddellijk een plekje zou moeten krijgen in een museum; maakt niet uit welk museum precies, zolang het maar in een gouden lijstje komt te hangen.
Noa Lang zei in de Vlaamse krant Het Laatste Nieuws onophoudelijk de meest wonderlijke dingen. Over hoe hij het Belgische voetbal hoogstpersoonlijk had veranderd. Over hoe erg het Belgische voetbal hem straks wel niet ging missen. Over hoe woedend hij was op trainer Alfred Schreuder, omdat die het ooit had gewaagd hem te wisselen.
Op televisie bij Ziggo Sport zei John van ‘t Schip er ’s avonds wat over: hij had er niet om kunnen lachen. Als Zlatan Ibrahimovic dit soort dingen had gezegd, dan misschien wel, maar dit was godbetert Noa Lang. Van ’t Schip keek alsof hij zojuist een hapje bedorven groentetaart had genomen.
Persoonlijk moest ik er juist wél om lachen. Vertederd en verward lachen vooral, want dit soort voetballersinterviews lees je werkelijk nergens meer ter wereld.
Dat is niet zomaar. Wanneer een voetballer anno 2022 zegt dat hij heel erg van hangoorkonijnen houdt, komen er onmiddellijk drie persvoorlichters en vijf zaakwaarnemers aangerend - in blinde paniek - om het interviewtje als de wiedeweerga te ‘managen’.
(Niet veel later zegt de voetballer dat hij weliswaar ‘een heel klein beetje’ van hangoorkonijnen houdt, maar heus ook van dwergkonijnen, en los daarvan, laat dat helder zijn: uiteraard staat de teamprestatie voorop.)
In het geval Noa Lang was daar allemaal geen enkele sprake van. Vermoedelijk was de persvoorlichter van Club Brugge lekker een midweekje met zijn vrouw naar Cadzand-Bad, maar het zou ook kunnen dat Noa Lang gewoon schijt had: een schrikbarend snel uitstervende eigenschap.
Dat maakt Noa Lang stilaan tot een fenomeen. Een voetballer die nog de onbevangenheid heeft van een F’je, vastbesloten om vandaag honderd doelpunten te maken - minimaal - en morgen tweehonderd.
Sommige kinderen hebben dat: een jaloersmakend, onbegrensd, rotsvast vertrouwen in zichzelf. Een zelfvertrouwen dat nog volstrekt onbedorven en puur is. Noa Lang is stiekem gewoon Pippi Langkous: ‘Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan.’
Wij volwassenen hebben vaak de neiging daar genadeloos mee af te rekenen. We proberen het te temmen, onderuit te halen, weg te lachen, af te vlakken. We vinden het niet kunnen: een voetballer die roept dat hij de beste ter wereld is.
Maar Noa Lang rent gewoon de speeltuin in en springt in het klimrek, maakt een salto, hangt lachend ondersteboven en zingt het lied van ‘Haai Pipi Langkous - die doet haar eigen zin’.
Zolang hij niet te hard op zijn snufferd valt, zouden we dat misschien ook eens kunnen koesteren.
Trab: ''Niet afspelen, maar uitspelen.''

ik kwam deze tegen
https://www.youtube.com/shorts/5jiRv3XMh1o
kennen we allemaal dat clipje maar zie dat appje.
Hij een hele bijbeltekst en Eth:
Ik zie je morgen op training groet trainer
moeimaker deze jongen...
https://www.youtube.com/shorts/5jiRv3XMh1o
kennen we allemaal dat clipje maar zie dat appje.
Hij een hele bijbeltekst en Eth:
Ik zie je morgen op training groet trainer

moeimaker deze jongen...
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Journalisten vinden die jongen geweldig: never a dull moment.
Objectief gezien zit hij zichzelf in de weg.
Objectief gezien zit hij zichzelf in de weg.
Mentaal stabiel zijn en een echte topsportmentaliteit is ook onderdeel van het pakket dat je nodig hebt om alles uit je loopbaan te halen. Voetballen kan hij echt wel. Maar als je kijkt naar de ontwikkeling van zijn loopbaan heeft hij er tot nu toe niet alles uitgehaald.
Het is misschien een beetje flauw maar ik kan ook totaal niet tegen dat gemaakte accent van hem. Wees gewoon jezelf en speel geen rol denk ik dan.
Het is misschien een beetje flauw maar ik kan ook totaal niet tegen dat gemaakte accent van hem. Wees gewoon jezelf en speel geen rol denk ik dan.
Nil volentibus arduum
-
Noa Lang
Als ik verplicht langer dan een kwartier naar een tweegesprek tussen Noa Lang en Yvon Jaspers moet kijken beken ik daarna de aanslag op Kennedy, om het maar te stoppen.
Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑vr sep 20, 2024 11:35 amAls ik verplicht langer dan een kwartier naar een tweegesprek tussen Noa Lang en Yvon Jaspers moet kijken beken ik daarna de aanslag op Kennedy, om het maar te stoppen.

Trab: ''Niet afspelen, maar uitspelen.''