Vitesse
Moderator: mods
-
Re: Vitesse
Gelukkig loopt het contract met het Gelredome ook zomer 2023 af,.... misschien maar een paar tribunes opbouwen bij valkenhuizen of op papendal en lekker hoofdklasse gaan voetballen :)
-
Mja wij van Ajax sturen gewoon een drugsdealer en moordenaar die kant op om heibel te schoppen, en laten de Russen daar miljoenen voor betalen.

''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko
Pas als Promes Poetin doodgestoken heeft, mag je meepraten.
Die zit.
Wat een poeier joh...
Wat een poeier joh...
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Je hoort Wouter schreeuwen voor de tv: grrrrrrr godverrrrdomme Grrrrrbic!!! 

"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Zonde. Wat was het fijn geweest om de grootste voetbal-vervuiler op aarde een hak te zetten.
Geplaatst voor de. Plee offs dus laatste wedstrijd niet op volle oorlogsterkte tegen Ajax
Ik denk dat het zo gaat over twee weken, na het gelijke spel van Ajax tegen AZ: Ajax constant in de aanval, creëert 40 kansen, maar Schubert keept de wedstrijd van zijn leven. In de 93e minuut krijgt Grrrrbic, bij een 0-0 stand, de bal per ongeluk op zijn neus, die er met een rare carambole binnenkant paal in hobbelt. Eindstand 1-0. En dan mag Andriy Demchenko zijn shirt opsturen. 

En dan tatoeëer jij Grrrrrrbic op je bovenarm, ok?Wouter schreef: ↑ma mei 02, 2022 11:36 amIk denk dat het zo gaat over twee weken, na het gelijke spel van Ajax tegen AZ: Ajax constant in de aanval, creëert 40 kansen, maar Schubert keept de wedstrijd van zijn leven. In de 93e minuut krijgt Grrrrbic, bij een 0-0 stand, de bal per ongeluk op zijn neus, die er met een rare carambole binnenkant paal in hobbelt. Eindstand 1-0. En dan mag Andriy Demchenko zijn shirt opsturen.![]()
Hm. Ik hou helemaal niet tatoeages. Bovenstaand is zo extreem onwaarschijnlijk (Grbic zou immers op de goede plek moeten staan, wat hij sinds de kerst nog nooit gedaan heeft, de kans dat ik volgend seizoen een hattrick maak tegen Real Madrid is bijna even groot), dus eigenlijk zou ik het risicoloos kunnen beloven, maar toch...
-
Wist niet dat maat XXL passend was. Je gaat er dan trouwens ook vanuit dat jouw favoriete componist geen ballen doorlaat neem ik aan. Maargoed de uitdaging staat, als Vitesse wint van Ajax krijg jij je Vitesse shirt.Wouter schreef: ↑ma mei 02, 2022 11:36 amIk denk dat het zo gaat over twee weken, na het gelijke spel van Ajax tegen AZ: Ajax constant in de aanval, creëert 40 kansen, maar Schubert keept de wedstrijd van zijn leven. In de 93e minuut krijgt Grrrrbic, bij een 0-0 stand, de bal per ongeluk op zijn neus, die er met een rare carambole binnenkant paal in hobbelt. Eindstand 1-0. En dan mag Andriy Demchenko zijn shirt opsturen.![]()
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko
Alsjeblieft niet zeg.
Misschien dat Ajax wel zodanig overtuigd zou raken van de kwaliteiten van Grbic dat je volgend jaar een Ajax-shirt met zijn naam kunt kopen.

Misschien dat Ajax wel zodanig overtuigd zou raken van de kwaliteiten van Grbic dat je volgend jaar een Ajax-shirt met zijn naam kunt kopen.
-
Helaas voor jou, en gelukkig voor mij, is Danny Scholletje geen technisch directeur en heeft Grrrrrbic ook geen handgeld wat hij aan trainer Ten Cate of Jol kan uitdelen. Het is trouwens best wel een apart Vitesseshirt hoor, het is lichtblauw met clarett *die kleur van Aston Villa.....een pareltje met andere woorden.
De T.Arnhemmers sluiten zes rijen van tribune na onderzoek naar veiligheid
Negenhonderd stoelen in stadion Vitesse uit voorzorg niet in gebruik
23 min geleden
in VOETBAL
Vitesse houdt zondag in de thuiswedstrijd tegen sc Heerenveen (14.30 uur) zes rijen op een tribune gesloten omdat de veiligheid hiervan verder moet worden onderzocht.
Schrijf je in voor de Voetbal Update en blijf dagelijks op de hoogte van het laatste voetbalnieuws.
Een onderzoeksbureau heeft ter hoogte van de rijen een afwijking in de opbouw van de tribune gevonden, waardoor de veiligheid niet kan worden gegarandeerd. Daardoor zijn ongeveer negenhonderd stoelen op de Zuid-tribune zondag niet beschikbaar. Vitesse meldt dat er voor toeschouwers ’meer dan voldoende uitwijkruimte is’.
De maatregel geldt vooralsnog alleen voor het duel met Heerenveen. Voor de wedstrijd tegen koploper Ajax op 15 mei wordt later een beslissing genomen. „Het is belangrijk om te vermelden dat er geen enkele aanleiding is om voor de overige tribunedelen en tribunes aan de veiligheid te twijfelen”, aldus de club uit Arnhem.
Vitesse onderzocht de veiligheid van de tribunes naar eigen zeggen nadat eerder dit seizoen in de Eredivisie stadions onveilig waren gebleken. Zo stortte in oktober een deel van de tribune van het stadion van NEC in.
Blij met de punten ...
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Vitas zal NEC ook eens tegemoetkomen!

-
Zou die optie op Grrrrrrbic nog gelicht worden? Ik luisterde het schakelprogramma op de radio en hoorde dat hij weer de ene na de andere kans om zeep had geholpen. Moest meteen aan Wouter denken. 

Komende zondag gaat het gebeuren, de eerste goal in de eredivisie van Grbic!
-
Jij hoopt nog steeds op dat shirt.

Overigens Wouter het kan altijd nog erger: https://nl.wikipedia.org/wiki/Ren%C3%A9_van_Rijswijk
Hoe zou Ramona over hem dromen?
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Aan de overkant is alles beter, toch!?
Zeven arrestaties rondom illegale viering 130-jarig Vitesse met vuurwerk in centrum Arnhem
Zeven arrestaties rondom illegale viering 130-jarig Vitesse met vuurwerk in centrum Arnhem
Gister een kwart van Utrecht - Vitesse gekeken. Jezus, Wouter.....
Die keeper kan er geen hout van, Bazoer speelt enkel nog omdat z'n contract nog effe loopt. Die Buitink kan er heel weinig van. Etc.

Die keeper kan er geen hout van, Bazoer speelt enkel nog omdat z'n contract nog effe loopt. Die Buitink kan er heel weinig van. Etc.
Klopt, zelfs de doorgaans vrij degelijke Tronstad maakte kinderlijke fouten. Manhoef was een gevaar voor de eigen ploeg.
Ik houd echt mijn hart vast voor volgend seizoen. Bijna iedereen die enigszins kan voetballen (Bazoer, Doekhi, Openda) is dan weg. Dan hebben ze nog twee kutkeepers, een redelijke linksback (Wittek), één redelijke middenvelder (Tronstad) en verder waanzinnig slechte spitsen, Bero die alleen maar kaarten pakt, prutsers als Hajek en Oroz centraal achterin...
Ik houd echt mijn hart vast voor volgend seizoen. Bijna iedereen die enigszins kan voetballen (Bazoer, Doekhi, Openda) is dan weg. Dan hebben ze nog twee kutkeepers, een redelijke linksback (Wittek), één redelijke middenvelder (Tronstad) en verder waanzinnig slechte spitsen, Bero die alleen maar kaarten pakt, prutsers als Hajek en Oroz centraal achterin...

Wat was het laatste seizoen dat Vitesse in de Eerste divisie speelde? 

Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj