Moderator: mods
Welnee, joh. Heerenveen heeft geen schijn van kans tegen de geoliede Ajax-machine. Creativiteit, one touch voetbal in hoog tempo, bolstaand van individuele klasse, uitgevoerd door spelers die mentaal stuk voor stuk ijzersterk zijn en ook nog een enorme arbeidsethos en teamgeest aan de dag leggen.Ajax Rules schreef: ↑ma mei 09, 2022 1:45 pmIemand die er rekening mee houdt dat we woensdag NIET winnen?
Ik snap dat je sarcastisch bent, maar ik zie dit team eigenlijk wel degelijk als mentaal sterk en als een vechtmachine. Het is nooit perfect uiteraard, maar het Ajax van primadonna's en zomeravond-voetballers bestaat wat mij betreft niet meer.
Ja hoor. Het spelbeeld van de afgelopen 2 maanden maakt niet dat dit een a b c’tje is.Ajax Rules schreef:Iemand die er rekening mee houdt dat we woensdag NIET winnen?
Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:(toen hadden we wel een Hobbit als keeper, het huidige lek van Pec)
Wat een mooi initiatief.Dubbel schreef: ↑di mei 10, 2022 11:04 amIk heb namens alle AT ers al een aantal bedreigingen en scheldpartijen naar het stadhuis gestuurd maar indien je daar nog een bedreiging/scheldpartij aan toe wilt voegen dan kan dat middels een mail naar de gemeentesecretaris onder referentie 'vuile nazi hoer, we komen je halen' waarna de AT reacties gebundeld worden aangeboden bij de burgermeester.
Dat vrees ik ook ja...Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑di mei 10, 2022 11:56 amVermoedelijk loopt het na een kampioenschap en huldiging in de JCA alsnog uit de hand op het Leidseplein, vrees ik.
Allard Lindhout fluit kampioenswedstrijd Ajax
De kampioenswedstrijd van Ajax wordt gefloten door Allard Lindhout. Lindhout wordt daarbij ondersteund door assistent-scheidsrechters Dave Goossens en Roy de Nas, terwijl Richard Martens de vierde official is. Sander van der Eijk is tijdens de wedstrijd de VAR en hij krijgt hulp van Mario Diks.