Feyenoord

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

999

Re: Feyenoord

Bericht door 999 » do apr 28, 2022 12:19 pm

Bevestiging KNVB: Aanvangstijdstip Feyenoord - PSV verplaatst
28 april 2022 12:11 - KNVB.nl
Foto: Pro Shots
Bevestiging KNVB: Aanvangstijdstip Feyenoord - PSV verplaatst; image source: Pro Shots

Via de officiële kanalen heeft de KNVB bevestigd dat Feyenoord - PSV op zondag 8 mei een ander aanvangstijdstip zal krijgen. Het duel stond gepland voor 14:30 uur, maar zal op verzoek van Feyenoord nu om 16:45 uur beginnen. De voetbalbond heeft in een verklaring bovendien aan dat in het kader van de veranderagenda dergelijke verzoeken altijd goedgekeurd worden mits het haalbaar is in het programma.
KNVB.

Wij naar 14.30 tegen AZ.
Blij met de punten ...

Nihad

Bericht door Nihad » do apr 28, 2022 12:55 pm

Jammer, want dat betekent dat de schaal niet mee gaat naar Alkmaar.

We kunnen in theorie kampioen worden zonder te spelen.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

wimpey

Bericht door wimpey » do apr 28, 2022 1:08 pm

Niet jinxen en over wedstrijden heen kijken! :1evil.gif:

Wel lekker dat Ajax steeds als eerste speelt. Gewoon blijven winnen. Te beginnen a.s. zaterdag.

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » do apr 28, 2022 1:36 pm

Ik vind deze volgorde wel prima.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » do apr 28, 2022 2:31 pm

Wat hebben wij te maken met Feyenoord en dat flut toernooi van ze??? Als zij om 16u45 willen spelen dan maar tegelijk met de wedstrijd van Ajax. Dan kijken de mensen maar niet naar Feyenoord - Psv. Nu moeten wij ineens op het heetst van de dag spelen en kan Psv lekker 's avonds spelen en hebben ze ook nog langer rust. :ajaxsmiley.gif:

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » do apr 28, 2022 5:54 pm

Ik snap wel dat ze het bij ESPN slecht zouden trekken. Maar deze wedstrijden horen natuurlijk gewoon tegelijkertijd te worden gespeeld.
Dubbel schreef:
wo apr 27, 2022 2:51 pm
Ideale tegenstander voor de Rotterdammers. Grote naam, weinig inhoud. Olympique Marseille zit niet voor niets in de Conference Ligue.
Ik denk dat OM kansloos is tegen Feyenoord want Fransen missen nou eenmaal het europacup-gen dat Nederlanders wel hebben.
OM komt met luie types als Payet aan zetten en ongetwijfeld onderschatten zij Feyenoord. Feyenoord zet OM juist neer als een topclub en die gaan alles op alles zetten.
OM is vooral bezig met het behalen van CL via de competitie en geef ze eens ongelijk. Voor Feyenoord valt of staat het seizoen met het winnen van die Conference cup. Nogal een verschil.
Alles bij elkaar meer dan genoeg om het forse verschil in kwaliteit te compenseren en de poppetjes van Marjanneke de weg naar de finale te versperren.
Dit is echt een hele onaangename manier om mij ongewenst zenuwachtig te maken voor deze wedstrijd. Ik zat meer in de stand dat Marseille dit gewoon even in de eerste wedstrijd komt regelen zodat de wedstrijd in Marseille een formaliteit is.
Nil volentibus arduum

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » do apr 28, 2022 6:53 pm

Marillion schreef:
do apr 28, 2022 5:54 pm
Dit is echt een hele onaangename manier om mij ongewenst zenuwachtig te maken voor deze wedstrijd. Ik zat meer in de stand dat Marseille dit gewoon even in de eerste wedstrijd komt regelen zodat de wedstrijd in Marseille een formaliteit is.
Ha ha, lees dit dan maar niet.

Blessures Olympique Marseille
Leonardo Balerdi (CV), Konrad de la Fuente (buitenspeler) en Cedric Bakambu (spits en duurste Afrikaanse speler ooit) zijn volgens Transfermarkt.nl geblesseerd, hoewel Bakambu wel bij de wedstrijdselectie zit. Luis Henrique (buitenspeler) is niet speelgerechtigd voor de Conference League.

Toppie

Bericht door Toppie » do apr 28, 2022 7:59 pm

Zo de boetes regen weer richting 010

zeux

Bericht door zeux » do apr 28, 2022 8:22 pm

Marillion schreef:
Dit gaat niet helemaal volgens je plan. :-)
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Wouter

Bericht door Wouter » do apr 28, 2022 8:23 pm

Zouden ze de Conference League gaan winnen? 2-0 voor tegen Marseille. Roma heeft geen bijzondere ploeg, misschien is Leicester beter.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » do apr 28, 2022 8:29 pm

Het is echt ontzettend kinderachtig maar dit trek ik toch erg slecht. Kan dat Marseille misschien even normaal gaan doen?
Nil volentibus arduum

zeux

Bericht door zeux » do apr 28, 2022 8:30 pm

Marillion schreef:
do apr 28, 2022 8:29 pm
Het is echt ontzettend kinderachtig maar dit trek ik toch erg slecht. Kan dat Marseille misschien even normaal gaan doen?
Jij vraagt, zij draaien. :-)
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

999

Bericht door 999 » do apr 28, 2022 8:32 pm

Laten veel te veel ruimte achter in.Feyenoord hoeft alleen maar de bal in de diepte te gooien ..
Blij met de punten ...

Wouter

Bericht door Wouter » do apr 28, 2022 8:39 pm

"Iets te enthousiast", zegt de commentator dan. :drecul.gif:

zeux

Bericht door zeux » do apr 28, 2022 8:43 pm

En het is gelijk...

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » do apr 28, 2022 9:57 pm

Dit is voor ons dus echt het meest slechte scenario. Ze gaan vol vertrouwen naar Marseille en dat gaat een loodzware ontmoeting worden. De kans dat dit gevolgen heeft voor de wedstrijd tegen PSV is daarmee groot.
Nil volentibus arduum

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » vr apr 29, 2022 6:12 am

Yup. Al zullen ze er ook nog alles aan moeten doen om derde te worden. Zou wel mooi zijn dat ze veroordeeld worden tot de playoffs.

Yopii

Bericht door Yopii » vr apr 29, 2022 10:36 am

Marseille begon heel zwak, had er geen zin in. Daarna ging het gelijk op.

Denk dat F. eruit vliegt.

Liberty
Contacteer:

Bericht door Liberty » vr apr 29, 2022 10:43 am

Yopii schreef:
vr apr 29, 2022 10:36 am
Marseille begon heel zwak, had er geen zin in. Daarna ging het gelijk op.

Denk dat F. eruit vliegt.
Ach, laat ze de finale maar halen. Dan moeten ze waarschijnlijk tegen AS Roma. En Mourinho weet wel hij dat varkentje moet wassen.
Tijd voor iets nieuws.

Zuidema

Bericht door Zuidema » vr apr 29, 2022 11:08 am

Marillion schreef:
do apr 28, 2022 9:57 pm
Dit is voor ons dus echt het meest slechte scenario. Ze gaan vol vertrouwen naar Marseille en dat gaat een loodzware ontmoeting worden. De kans dat dit gevolgen heeft voor de wedstrijd tegen PSV is daarmee groot.
Het lijkt er inderdaad op dat we de schaal volledig op eigen kracht moeten gaan pakken. Wel zo waardig natuurlijk voor een kampioen. Maar ik sta nu in de Psv-mood. Get the points no matter how or what. Want we gaan het verdomme toch niet beleven dat Psv straks de dubbel pakt? :1evil.gif:
Trab: ''Niet afspelen, maar uitspelen.'' :ajax.gif:

elliquido

Bericht door elliquido » vr apr 29, 2022 2:42 pm

Peter schreef:
vr apr 29, 2022 6:12 am
Yup. Al zullen ze er ook nog alles aan moeten doen om derde te worden. Zou wel mooi zijn dat ze veroordeeld worden tot de playoffs.
nachtkaars seizoen.... kan zomaar gebeuren.... , hopelijk trekken ze de vorm door tegen PSV. Hoewel.... bij geen Europese plaatsing worden de spelers en coach wellicht makkelijker op te halen :-) :blackcat.gif:

slot, malacia en Sinistera mogen zo overkomen wat mij betreft
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » do mei 05, 2022 6:48 pm

Marillion schreef:
Marillion schreef:

Dubbel schreef:
Ideale tegenstander voor de Rotterdammers. Grote naam, weinig inhoud. Olympique Marseille zit niet voor niets in de Conference Ligue.
Ik denk dat OM kansloos is tegen Feyenoord want Fransen missen nou eenmaal het europacup-gen dat Nederlanders wel hebben.
OM komt met luie types als Payet aan zetten en ongetwijfeld onderschatten zij Feyenoord. Feyenoord zet OM juist neer als een topclub en die gaan alles op alles zetten.
OM is vooral bezig met het behalen van CL via de competitie en geef ze eens ongelijk. Voor Feyenoord valt of staat het seizoen met het winnen van die Conference cup. Nogal een verschil.
Alles bij elkaar meer dan genoeg om het forse verschil in kwaliteit te compenseren en de poppetjes van Marjanneke de weg naar de finale te versperren.
Dit is echt een hele onaangename manier om mij ongewenst zenuwachtig te maken voor deze wedstrijd.

Ja, dit heeft nu echt wel lang genoeg geduurd hè?
Het is ontzettend veel Feyenoord wat de klok slaat in mainstream media zoals de reguliere journaal uitzendingen.

Na vanavond mag het wel even klaar zijn. Ik verwacht dat het vandaag op een verlenging uitdraait. Wie er dan aan het langste eind trekt...? :confused.gif: Straks schiet die gekke Dessers er weer 1 of 2 in!

Toppie

Bericht door Toppie » do mei 05, 2022 6:50 pm

Ja gun ze eigenlijk niets , maar ja wij ajacieden zijn verwend en die kakkerlakken niet 010

Wouter

Bericht door Wouter » do mei 05, 2022 6:59 pm

Cruijff schreef:
do mei 05, 2022 6:48 pm
Marillion schreef:
Marillion schreef:

Dubbel schreef:
Dit is echt een hele onaangename manier om mij ongewenst zenuwachtig te maken voor deze wedstrijd.

Ja, dit heeft nu echt wel lang genoeg geduurd hè?
Het is ontzettend veel Feyenoord wat de klok slaat in mainstream media zoals de reguliere journaal uitzendingen.

Na vanavond mag het wel even klaar zijn. Ik verwacht dat het vandaag op een verlenging uitdraait. Wie er dan aan het langste eind trekt...? :confused.gif: Straks schiet die gekke Dessers er weer 1 of 2 in!
Het zou ook wel bijzonder zijn als ze doorgaan. Wat was ook alweer de laatste Nederlandse club die een Europese finale haalde?

elliquido

Bericht door elliquido » do mei 05, 2022 7:08 pm

Wordt 5-1 voor om
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Plaats reactie