Ook hoe hij afgelopen weken balt en ook afgelopen zondag inviel.. kan hij een hoop leren van hoe ze bij 040 invielen..
Moderator: mods
Schrok zondag wel een beetje van Haller. Wat is er gebeurd met die jongen? Alsof hij 2 weken plat had gelegen met Corona of zo.
het zegt weer iets.Brobbey bakt er niks van maar toch weer uit komen bij Haller.Geen woord over Brobbey .. koekwaus .
En toen stond het nog verkeerd ook elke hioge bal kwam Brobbey 10 cm te kort als diepste spits, dat had EtH moeten omdraaien.
Zeg je mag het mis hebben of ik prima maar doe wel normaal doe ik ook..
Haller wordt hier constant afgezeikt, daarin sta ik ook niet alleen dat ik dat constateer. Misschien moet je daar ook eens normaal over doen. Typisch is ook weer dat het niet de schuld van Brobbey is dat ie er niks van bakte maar van EtH .. Zal wel iets met je signatuur van de 1e minuut af dat EtH werd aangesteld te maken hebben ..mattie schreef: ↑wo apr 20, 2022 3:38 pmZeg je mag het mis hebben of ik prima maar doe wel normaal doe ik ook..
Ik zal Haller breder trekken.. Hij speelt al tijden ruk en daarin sta ik niet alleen en zijn inval beurt heeft mij in ieder geval op een andere gedachten gebracht.. Tja dat EtH Brobbey laat zwemmen daar kan ik niks aan doen
Dwijl?mattie schreef: Inderdaad Haller loopt erbij als een dwijl..zijn bal aanname laat te wensen over.. tuurlijk hij schopt ze erin maar moet ie wel zin hebben.. Haller weet ws dat ie alweer Ajax zal verlaten
Zeg, ga jij even ergens anders staan preken.De Dominee schreef: ↑vr apr 22, 2022 1:50 pmJa. En als ze vlak daarna de 3-0, 4-0 en 5-0 maken ook. Dan heb ik er wel vertrouwen in...
![]()
Psychologie van de koude grond, maar deze wedstrijd zou je kunnen starten met Brobbey als je Haller gewoon in de bekerfinale had laten spelen. Nu Brobbey niet geleverd heeft tegen PSV, mag Haller tegen NEC. Terwijl deze wedstrijd misschien schreeuwt om Brobbey.
Lees nergens ( nog ) dat ze geblesseerd zijn.Wel dat Gorter keept .. ( volgens de handel in de kaartjes ).
Hoe kan dat nou Voets! Meestal is er wel info op de dag voor de wedstrijd. Anyway, als we maar winnen!
Zo slecht was het toch niet tegen PSV dat we ons nu heel druk moeten maken om NEC?Marillion schreef: ↑za apr 23, 2022 8:19 amZe zullen er straks wel bij zijn. En ik verwacht ook Haller terug in de basis. Die mag dan overigens ook wel weer een keer een goede indruk maken en scoren. Is weer even geleden.
Ajax is echt ontzettend toe aan een goede wedstrijd met een gemakkelijke overwinning. Dat zou veel vertrouwen geven voor de resterende wedstrijden. Hopelijk lukt dat weer eens.
Nee dat snap ik ook niet zo goedLionel schreef:Zo slecht was het toch niet tegen PSV dat we ons nu heel druk moeten maken om NEC?Marillion schreef: ↑za apr 23, 2022 8:19 amZe zullen er straks wel bij zijn. En ik verwacht ook Haller terug in de basis. Die mag dan overigens ook wel weer een keer een goede indruk maken en scoren. Is weer even geleden.
Ajax is echt ontzettend toe aan een goede wedstrijd met een gemakkelijke overwinning. Dat zou veel vertrouwen geven voor de resterende wedstrijden. Hopelijk lukt dat weer eens.