Crux is: is Timber nou een RB of RCV? In combi met Martinez is Schuurs eigenlijk de betere optie.
Ik denk dat dit voor Ajax een lastige casus wordt. Ze zullen 'm willen houden, maar iedereen heeft z'n prijs he.
Moderator: mods
Crux is: is Timber nou een RB of RCV? In combi met Martinez is Schuurs eigenlijk de betere optie.
Nee, want beiden vrij traag. Dus riskant wanneer je zoals Ajax met veel ruimte in je rug speelt. De snelheid van Timber is daarin echt een wapen.Marillion schreef: ↑vr jun 04, 2021 4:31 pmLastige puzzel inderdaad. Als Mazraoui vertrekt ligt het voor de hand om Timber op rechts op te stellen en dan Martinez en Schuurs het centrum te laten invullen.
Maar ik blijf die eeuwige twijfel houden bij Schuurs. Het ene moment veelbelovend en dan weer onvoorstelbaar naïef. In een centrum met Martinez zijn die twee wel complementair.
Dit komt uit de Live transferstream op youtube.Perr Schuurs naar PSV, DONE DEALcontract voor 3.5 jaar transfersom ligt rond de 4 Miljoen, aldus psv watcher Rik Elfrink
Lijkt erop dat Schuurs dan toch richting een uitgaande transfer gaat. Of zou verhuur nog een optie zijn om te zien wat hij doet als hij elders wekelijks aan spelen toekomt?Perr Schuurs: 'Ik ben op een leeftijd dat ik wekelijks moet spelen'
Perr Schuurs zal na dit seizoen mogelijk vertrekken bij Ajax. Dat geeft de verdediger zelf aan in gesprek met De Limburger. "Ik ben op een leeftijd dat ik wekelijks moet spelen", aldus Schuurs. "Ik ben niet meer een talent of een jonge jongen die erbij hoort. Het is belangrijk dat ik minuten zal maken."
De verdediger staat volop in de belangstelling van andere clubs. "Er zijn mooie opties. Dat is fijn om te merken", zo geeft hij aan. "En ik zei al eerder: op deze leeftijd moet en wil ik elke week spelen. Waar dat komend seizoen zal zijn, dat is nog even afwachten."
Bron: AN / De Limburger
Ik zou het zonde vinden als we hem zouden verkopen voor een schijntje. Verleng zijn contract en verhuur hem voor 1 of 2 jaar. Als Timber weggaat volgend jaar dan zou hij hem moeten kunnen opvolgen, of in ieder geval de concurrentie moeten kunnen aangaan met een talent uit JA die nu wellicht zou kunnen doorschuiven.Marillion schreef: ↑ma apr 18, 2022 9:57 amLijkt erop dat Schuurs dan toch richting een uitgaande transfer gaat. Of zou verhuur nog een optie zijn om te zien wat hij doet als hij elders wekelijks aan spelen toekomt?Perr Schuurs: 'Ik ben op een leeftijd dat ik wekelijks moet spelen'
Perr Schuurs zal na dit seizoen mogelijk vertrekken bij Ajax. Dat geeft de verdediger zelf aan in gesprek met De Limburger. "Ik ben op een leeftijd dat ik wekelijks moet spelen", aldus Schuurs. "Ik ben niet meer een talent of een jonge jongen die erbij hoort. Het is belangrijk dat ik minuten zal maken."
De verdediger staat volop in de belangstelling van andere clubs. "Er zijn mooie opties. Dat is fijn om te merken", zo geeft hij aan. "En ik zei al eerder: op deze leeftijd moet en wil ik elke week spelen. Waar dat komend seizoen zal zijn, dat is nog even afwachten."
Als verdediger komt hij echt tekort. Wordt nooit wat. Ik zie hooguit potentie op de positie van Alvarez omdat hij het spel wel goed kan verdelen en een goeie crossbal heeft. Maar anders lekker laten gaan.Lionel schreef:Ik zou het zonde vinden als we hem zouden verkopen voor een schijntje. Verleng zijn contract en verhuur hem voor 1 of 2 jaar. Als Timber weggaat volgend jaar dan zou hij hem moeten kunnen opvolgen, of in ieder geval de concurrentie moeten kunnen aangaan met een talent uit JA die nu wellicht zou kunnen doorschuiven.Marillion schreef: ↑ma apr 18, 2022 9:57 amLijkt erop dat Schuurs dan toch richting een uitgaande transfer gaat. Of zou verhuur nog een optie zijn om te zien wat hij doet als hij elders wekelijks aan spelen toekomt?Perr Schuurs: 'Ik ben op een leeftijd dat ik wekelijks moet spelen'
Je zou hem een jaar moeten uitlenen aan een club in Italie. Dat hij daar een beetje leert verdedigen.Trab schreef: ↑ma apr 18, 2022 10:32 amAls verdediger komt hij echt tekort. Wordt nooit wat. Ik zie hooguit potentie op de positie van Alvarez omdat hij het spel wel goed kan verdelen en een goeie crossbal heeft. Maar anders lekker laten gaan.Lionel schreef:Ik zou het zonde vinden als we hem zouden verkopen voor een schijntje. Verleng zijn contract en verhuur hem voor 1 of 2 jaar. Als Timber weggaat volgend jaar dan zou hij hem moeten kunnen opvolgen, of in ieder geval de concurrentie moeten kunnen aangaan met een talent uit JA die nu wellicht zou kunnen doorschuiven.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik wil slagers achterin als Martinez en Timber. Schuurs acteert gemaakte stoerheid met dat kippenborstje vooruit. Ondertussen verliest hij ieder duel. Daar wordt toch geen aanvaller bang van?Lionel schreef:Je zou hem een jaar moeten uitlenen aan een club in Italie. Dat hij daar een beetje leert verdedigen.Trab schreef: ↑ma apr 18, 2022 10:32 amAls verdediger komt hij echt tekort. Wordt nooit wat. Ik zie hooguit potentie op de positie van Alvarez omdat hij het spel wel goed kan verdelen en een goeie crossbal heeft. Maar anders lekker laten gaan.Lionel schreef: Ik zou het zonde vinden als we hem zouden verkopen voor een schijntje. Verleng zijn contract en verhuur hem voor 1 of 2 jaar. Als Timber weggaat volgend jaar dan zou hij hem moeten kunnen opvolgen, of in ieder geval de concurrentie moeten kunnen aangaan met een talent uit JA die nu wellicht zou kunnen doorschuiven.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik heb dit ook wel eens geopperd, en hij heeft bij Fortuna ook wel eens op die plek gespeeld.