Ja dat zei ik.Buitenspel is buitenspel, maar niet bij dit plaatje ..Marillion schreef: ↑zo apr 17, 2022 5:50 pmSoms zit je minutenlang net wachten op een beslissing. Nu gaat het snel terwijl het volstrekt onduidelijk is of het ook terecht is op basis van het beeld dat we net te zien kregen. Gaat om centimeters terwijl je het moment van spelen niet eens ziet.
Als het buitenspel is dan is het niet anders maar zou dit graag wat beter terugzien. Heb echt mijn twijfels en het kan wel een beslissend moment zijn.
PSV - Ajax (Finale KNVB beker), Zondag 17 april 2022 (18:00)
Moderator: mods
Re: PSV - Ajax (Finale KNVB beker), Zondag 17 april 2022 (18:00)
Blij met de punten ...
- Ajaciedjuh
Op zijn zachts gezegd hebben we de arbitrage niet mee. Het is wel erg eenzijdig hoe hij fluit. Martinez geel (speelt hoofdzakelijk de bal), overtreding op Tadic (vergelijkbaar) geen geel. Pingel Tadic… hij wordt gewoon geraakt. Overtreding binnen de 16, is penalty.
Verdomd jammer dat de 0-2 van Mazraoui niet telt. Zo ver terug, PSV-er zit er nog aan (zal wel de argumentatie hij heeft hem niet onder controle) gelden. Maar ja. Brobbey had hem ook moeten maken, al werd hij nog net aangeraakt door de keeper.
Al met al, intense wedstrijd, waar onze verdediging onrustig begon, maar herstelde.
Verdomd jammer dat de 0-2 van Mazraoui niet telt. Zo ver terug, PSV-er zit er nog aan (zal wel de argumentatie hij heeft hem niet onder controle) gelden. Maar ja. Brobbey had hem ook moeten maken, al werd hij nog net aangeraakt door de keeper.
Al met al, intense wedstrijd, waar onze verdediging onrustig begon, maar herstelde.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
-
Volgens mij is snelheid nog niet echt een van de sterkste punten van Mo.mattie schreef:Misschien ff Mo brengen.. snelheid op rechts
Centraal op 040 kunnen echt niet opbouwen..
- Ajaciedjuh
Ihataren is sneller dan hij lijkt. Maar. …. Daar heeft hij nog geen conditie voor. Dit is een veel intenser wedstrijd en het kan ook nog verlenging worden.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑zo apr 17, 2022 5:56 pmVolgens mij is snelheid nog niet echt een van de sterkste punten van Mo.mattie schreef:Misschien ff Mo brengen.. snelheid op rechts
Centraal op 040 kunnen echt niet opbouwen..
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Ajaciedjuh
We spelen btw uit …. Dat is een voordeel. 

Martinez moet wel uitkijken bij de Makkelie show ..Ajaciedjuh schreef: ↑zo apr 17, 2022 5:56 pmOp zijn zachts gezegd hebben we de arbitrage niet mee. Het is wel erg eenzijdig hoe hij fluit. Martinez geel (speelt hoofdzakelijk de bal), overtreding op Tadic (vergelijkbaar) geen geel. Pingel Tadic… hij wordt gewoon geraakt. Overtreding binnen de 16, is penalty.
Blij met de punten ...
- Ajaciedjuh
Van Gangelen kan zijn partijdigheid weer eens niet verbergen. 

Echt beetje vreemd dat we het niet duidelijk te zien krijgen. Als de beslissing zo snel valt dan moet er toch een heel duidelijk beeld zijn om aan alle discussie een einde te maken?
Nou ja. We staan 0-1 voor. Mooi doelpunt Gravenberch. Dit is wat je veel vaker van hem zou willen zien want hij heeft dat goede schot uit de tweede lijn in huis. Zie ook Cambuur uit. En je ziet daar de beloning die je kunt krijgen als je niet gaat liggen bij contact maar gewoon doorspeelt.
Nou ja. We staan 0-1 voor. Mooi doelpunt Gravenberch. Dit is wat je veel vaker van hem zou willen zien want hij heeft dat goede schot uit de tweede lijn in huis. Zie ook Cambuur uit. En je ziet daar de beloning die je kunt krijgen als je niet gaat liggen bij contact maar gewoon doorspeelt.
Nil volentibus arduum
-
Prachtig inderdaadAjaciedjuh schreef: ↑zo apr 17, 2022 5:59 pmVan Gangelen kan zijn partijdigheid weer eens niet verbergen.![]()

Ik vond het trouwens ook een penalty bij dat Tadic moment.
Kom op AJAX ..
Blij met de punten ...
Geel Martinez is gewoon terecht hoor. Daarvoor ook dom bij Sangare.
Tadic moet kappen met dat theater. Heel irritant. Dit was gewoon geen pingel of niet iets waarvoor je een pingel zou moeten willen.
Teze had wel geel moeten krijgen.
Tadic moet kappen met dat theater. Heel irritant. Dit was gewoon geen pingel of niet iets waarvoor je een pingel zou moeten willen.
Teze had wel geel moeten krijgen.
IK GELOOF!!!!!!
Martinez en Teze moeten 'm allebei krijgen of geen van beide. Met beide scenario's zou ik kunnen leven. Zo lang het maar een vergelijkbaar oordeel is.
Maar laten we het niet teveel over de arbitrage hebben. Nog een helft en we staan voor. Hopelijk komt Ajax goed uit de startblokken. Als we op 0-2 komen is 'ie binnen maar er is nu nog niets gespeeld.
Maar laten we het niet teveel over de arbitrage hebben. Nog een helft en we staan voor. Hopelijk komt Ajax goed uit de startblokken. Als we op 0-2 komen is 'ie binnen maar er is nu nog niets gespeeld.
Nil volentibus arduum
Het is wel een bijzonder armoedige wedstrijd.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
-
Gelijk.
Was wel te verwachten.
Was wel te verwachten.
Whitey on the moon.
-
-
En nu valt het kaartenhuis in elkaar
Whitey on the moon.
Komen lekker uit de kleedkamer
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
-
2-1 PSV.... We hebben nog 40 minuten om het weer om te draaien.
Er zit al weken zo weinig voetbal meer in. Ik zie niet hoe ze dit nog gaan omdraaien.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Pffff lekker Ajax...
Weer op zoek naar een Interim coach..
Ze maken plotseling alleen maar vage en slechte keuzes
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
-
Ajax onterecht op voorsprong. En geheel in de stijl van de laatste weken geven we het weg.
Whitey on the moon.
PSV - Ajax (Finale KNVB beker), Zondag 17 april 2022 (18:00)
Het is stilstaan en terugspelen. Rete-irritant.
Dit is niet helemaal mijn interpretatie van goed uit de startblokken komen Ajax. Geef even alles weg in 5 minuten. Lekker dan.
Een voordeel. Terugkomen van een achterstand is niet de eerste keer en de uitslag 2-3 kennen we inmiddels ook.
Een voordeel. Terugkomen van een achterstand is niet de eerste keer en de uitslag 2-3 kennen we inmiddels ook.
Nil volentibus arduum