040 gaat ook verbouwen en RvN ervoor zetten...
Kom op Ajax schiet op
Moderator: mods
040 gaat ook verbouwen en RvN ervoor zetten...
Ze nemen natuurlijk wel Fred Rutten erbij. Die is enorm ervaren in het vormgeven van trainingen en eigenlijk alle inhoudelijke aspecten van het hoofdtrainerschap. Ik kan me zelfs voorstellen dat hij net zoveel inbreng gaat hebben als RvN, en dat die laatste alleen als gezicht naar buiten de duidelijke nummer 1 zal zijn.
Dat kan, maar dan is eigenlijk Fred Rutten de trainer van PSV maar draagt Van Nistelrooy slechts de titel.Ajax Rules schreef: ↑do apr 14, 2022 7:52 amZe nemen natuurlijk wel Fred Rutten erbij. Die is enorm ervaren in het vormgeven van trainingen en eigenlijk alle inhoudelijke aspecten van het hoofdtrainerschap. Ik kan me zelfs voorstellen dat hij net zoveel inbreng gaat hebben als RvN, en dat die laatste alleen als gezicht naar buiten de duidelijke nummer 1 zal zijn.
Eerst elders ervaring opdoen, zou ik zeggen.
Het is al de vraag of je een van deze twee trainers kunt aantrekken (je moet zowel hen overtuigen als hun respectievelijke clubs). Maar sowieso gaan deze twee mannen niet komen als assistent.
Ik ben niet per se tegen een Nederlander en zelfs niet tegen iemand "uit de boezem van de club".
Zou het echt een con zijn wanneer het vlaggenschip na 25 jaar weer eens een niet-Nederlander als trainer zou hebben?De Dominee schreef: ↑do apr 14, 2022 2:54 pmPrecies. Het moet geen 'pro' zijn, maar net zo min een 'con'.
Na 2 jaar droog zwenmen bij Psv , Rogerwimpey schreef: ↑do apr 14, 2022 3:51 pmZou het echt een con zijn wanneer het vlaggenschip na 25 jaar weer eens een niet-Nederlander als trainer zou hebben?De Dominee schreef: ↑do apr 14, 2022 2:54 pmPrecies. Het moet geen 'pro' zijn, maar net zo min een 'con'.![]()
Gewoon doen i.m.o. Alleen al omdat het aanvaardbare aanbod qua NL-ers op een houthakkershand te tellen is.
Dat is niet wat ik bedoel. Oa jij geeft aan dat het NL schap en Ajax verleden geen reden moet zijn om iemand aan te stellen. Dat klopt, maar het moet net zo min een reden zijn om iemand niet aan te stellen.wimpey schreef: ↑do apr 14, 2022 3:51 pmZou het echt een con zijn wanneer het vlaggenschip na 25 jaar weer eens een niet-Nederlander als trainer zou hebben?De Dominee schreef: ↑do apr 14, 2022 2:54 pmPrecies. Het moet geen 'pro' zijn, maar net zo min een 'con'.![]()
Gewoon doen i.m.o. Alleen al omdat het aanvaardbare aanbod qua NL-ers op een houthakkershand te tellen is.
Noem eens wat ( haalbare ) niet Nederlandse trainers Wimpey?wimpey schreef: ↑do apr 14, 2022 3:51 pmZou het echt een con zijn wanneer het vlaggenschip na 25 jaar weer eens een niet-Nederlander als trainer zou hebben?De Dominee schreef: ↑do apr 14, 2022 2:54 pmPrecies. Het moet geen 'pro' zijn, maar net zo min een 'con'.![]()