Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Moderator: mods
Neuh dat geloof ik nooit. Van Baarle blijft op zijn lijn. Pogacar laat zich piepelen, had ik niet verwacht.Zeux schreef:Hij misrekende zich wel een beetje dat Van Baarle en Madouas al vol op snelheid lagen en hij zich nog echt op gang moest trekken.
Van Baarle snijdt wel Pogacar. Gaat de jury daar nog iets aan doen?
Ja, in een situatie als deze is dat echt wel duidelijk. Zoiets gaat heel incidenteel wel eens mis maar je voelt aan wat er nog kan ten opzichte van de afstand naar de streep.Ajax Rules schreef: ↑zo apr 03, 2022 4:07 pm....
Als kijker had ik ook het gevoel dat hij nog 1 seconde langer moest doorsprinten (werd daar ook nog nerveus van), al zullen wielrenners zelf wel weten wanneer ze gewonnen hebben.
Vooral Vlaams. Ik heb een Vlaams lief gehad en daar hou je zo wat uitdrukkingen aan over.
Haha.
Knap van Kopecky.
Hij was nog steeds in zijn hamburger aan het happen nadat hij wegliep uit de Sporza studio en hier en daar wat handtekeningen uitdeelde. :)
Waarom juist op deze manier niet kunnen winnen?
Geeft ook wel aan hoe hij de sprints wint en dus hoe de concurrentie hem moet kloppen. Vooral niet te lang wachten en het op een korte sprint op lage startsnelheid laten aankomen. Maar ja, dat is leuke kennis om te hebben maar na al die kilometers roept iedereen om zijn moeder zou Ducrot zeggen.Marillion schreef: ↑ma apr 04, 2022 6:20 pmVollering had volgens mij bij die sprint nog veel langer in het wiel moeten blijven. Ze ging mee in de lange sprint door er te vroeg naast te komen. Ik denk dat ze het wat heeft onderschat door al die kilometers die Van Vleuten daarvoor allemaal al op kop had gereden. Het was wel geweldig om te zien hoor. Maar zo winnen kan eigenlijk niet.![]()
De trainer van Mathieu van der Poel heeft de cijfers van de sprints van de afgelopen vier jaar laten zien:
Dat maakt nog maar eens inzichtelijk dat die sprint tegen Asgreen helemaal zo slecht niet was. Hooguit dat 'ie hem op te hoge snelheid is begonnen waardoor het in de eerste meters toen minder op explosiviteit aankwam.
Die eerste editie waarin hij 4e is geworden was hij eigenlijk ook de beste maar toen moest hij helemaal terugkomen na een valpartij. Wat hij toen liet zien was ook al van een andere planeet. Het is een speciale. Dat kunnen we wel stellen.
Kan niet wachten tot Roubaix. Hopelijk dan alsnog een titanenstrijd met Van Aert.