Terwijl we natuurlijk gewoon PSV onder druk moeten zetten. Die mogen zondag naar FC Utrecht. Helaas is dat voor hun meestal een eenvoudige wedstrijd.
Moderator: mods
Alleen als Ajax komt geven ze 110%..
Opstelling #Ajax: Onana, Mazraoui, Schuurs, Blind, Tagliafico, Klaassen, Gravenberch, Berghuis, Antony, Haller en Tadic. #camaja
Wissels #Ajax: Tyton, Setford, Timber, Rensch, Brobbey, Labyad, Kudus, Taylor, Daramy en Van Gelderen. #camaja
Blind voor de geschorste Martinez. En dus is er een plekje voor Nico. Alvarez wordt gespaard voor de Klassieker, aldus Ajax Showtime. En Benfica neem ik aan. Zit ook niet bij de selectie.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑vr mar 11, 2022 7:14 pmBijzondere opstelling, Blind in het centrum, Nico lb, geen Alvarez en Timber.
Gravenberch vcmZuidema schreef:Blind voor de geschorste Martinez. En dus is er een plekje voor Nico. Alvarez wordt gespaard voor de Klassieker, aldus Ajax Showtime. En Benfica neem ik aan. Zit ook niet bij de selectie.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑vr mar 11, 2022 7:14 pmBijzondere opstelling, Blind in het centrum, Nico lb, geen Alvarez en Timber.
Klaassen dan de nummer 6 als VCM? Timber kennelijk ook gespaard, zit wel op de bank. Mazza in ieder geval terug. Altijd mooi als de combi Mazza-Antony weer op het veld staat. Loopt de rechterkant vaak een stuk beter. Ik vind het centrum met die verdedigende brokkenpiloten Blind en Schuurs wel tricky met Klaassen (?) daarvoor. Hopelijk worden ze niet al te veel op de proef gesteld door een vroege forechecking voorin.
Kom op zeg. We spelen tegen Cambuur uit Leeuwarden, niet Bayern of Real. Ajax heeft hiervan dit seizoen al met 9-0 gewonnen. Als Ajax gewoon geconcentreerd speelt dan winnen we met 0-4 ofzo
Ja dat dachten we tegen go ahead en rkc ook
Volgens ten Hag is hij ziek999 schreef:Ajax showtime meld: Alvarez gespaard voir klassieker ..
Altijd zo makkelijk roepen met een schaal kipvleugeltjes voor je neus :)
Dat maakt Cambuur niet eens een wereldploeg
Oh ja, natuurlijk. Klaassen is de enige rechtspoot.