PSV
Moderator: mods
Re: PSV
psv lijkt meer dreiging te genereren dan Ajax de laatste tijd.
dit seizoen is nog niet gespeeld, zeker niet met de instelling van Ajax
dit seizoen is nog niet gespeeld, zeker niet met de instelling van Ajax
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
-
Veerman doet het (veel) beter dan ik had verwacht. Heeft Ajax zitten slapen?
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
1. Ben je niet te vroeg met deze conclusie ?De Dominee schreef: ↑ma mar 07, 2022 2:34 pmVeerman doet het (veel) beter dan ik had verwacht. Heeft Ajax zitten slapen?
2. Wie zegt dar Veerman naar AJAX wilde ?.
3, Op welke positie zou ie dan moeten spelen, want je koopt hem toch voor de basis ( Veerman wil/moet spelen ) ?
Persoonlijk vind ik het eerste ... :)
Blij met de punten ...
-
1. Welke conclusie? Ik stel een vraag. Het enige wat ik concludeer is dat hij het beter doet dan ik had verwacht.
2. Duh.
3. Op het middenveld. Ajax heeft meer dan 11 basisspelers ;-)
2. Duh.
Laatst gewijzigd door De Dominee op ma mar 07, 2022 5:46 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Nee je stelt de vraag of AJAX heeft zitten slapen.De Dominee schreef: ↑ma mar 07, 2022 5:32 pm1. Welke conclusie? Ik stel een vraag. Het enige wat ik concludeer is dat hij het beter doet dan ik had verwacht.
2. Duh.
Ja precies , Vandaar ben je daar niet te vroeg mee, want ik b.v. vind het wel meevallen ... :)
Blij met de punten ...
-
Ehhh ja dat zeg ik. Maar goed.
Iemand die wel inhoudelijk wil reageren wellicht? Ik was geen fan van Veerman, maar de PSV'ers zijn lyrisch over zijn eerste optredens.
Iemand die wel inhoudelijk wil reageren wellicht? Ik was geen fan van Veerman, maar de PSV'ers zijn lyrisch over zijn eerste optredens.
Waar baseer jij je conclusie dan op ?.Want inhoudelijk lees ik alleen maar.Hij doet het veel beter dan verwacht ???De Dominee schreef: ↑ma mar 07, 2022 5:47 pmEhhh ja dat zeg ik. Maar goed.
Verdedigend is hij zwak.En verder heb ik hem nog geen bijzondere dingen zien doen.Tegen ons kwam ie ook niet echt in het stuk voor ..
Dit is trouwens ook lekker inhoudelijk :
3. Op het middenveld. Ajax heeft meer dan 11 basisspelers :)
Blij met de punten ...
-
Iemand anders die een mening heeft over de start van Veerman bij PSV? Heeft Ajax zitten slapen?
Wat zit je nu toch te zeiken man ?. Wat is er nu weer niet goed.Ik geef aan dat ik hen verdedigend zwak vind, dat ie tegen ons ook niet echt in het stuk voorkwam en dat , maar dat is mijn mening , het helemaal niet zo bijzonder is wat Veerman laat zien.Hij hobbelt mee.De Dominee schreef: ↑ma mar 07, 2022 6:11 pmJa. Kusje erop.
Iemand die wel normaal kan en wil reageren?![]()
Wat is je probleem.Of heb jij je mening gebaseerd op het gejuich van de Psv supporters ?.En op basis van 3 wedstrijden " heeft AJAX zitten slapen " . Tja, om dat nu al te roepen is toch veels te vroeg ?
Dan vraag ik ook nog netjes waar zou ie dan moeten spelen ( i.v.m. heeft AJAX zitten slapen ) , m.a.w. wie ga je uit het elftal laten maar daar krijg ik dus ook geen antwoord op.
Dus wat is je probleem nu ?.
Blij met de punten ...
Ik vind hem niet beter dan Berghuis, Klaassen en Gravenberch. En verdedigen kan hij niet, dus voor de plek van Alvarez komt hij mijn inziens niet in aanmerking.De Dominee schreef: ↑ma mar 07, 2022 6:11 pmIemand anders die een mening heeft over de start van Veerman bij PSV? Heeft Ajax zitten slapen?
IK GELOOF!!!!!!
-
Hmm, wellicht. Zo dacht ik er ook over voor zijn transfer. Had verwacht dat hij daar zou falen. Vooralsnog is hij daar regelmatig een van de besten van het veld, geeft hij assists en maakt hij goals. Verdeelt het spel.Lionel schreef: ↑ma mar 07, 2022 6:41 pmIk vind hem niet beter dan Berghuis, Klaassen en Gravenberch. En verdedigen kan hij niet, dus voor de plek van Alvarez komt hij mijn inziens niet in aanmerking.De Dominee schreef: ↑ma mar 07, 2022 6:11 pmIemand anders die een mening heeft over de start van Veerman bij PSV? Heeft Ajax zitten slapen?
Voor mij onverwacht. Benieuwd wat we hier over een jaar van vinden (zijn transfer naar PSV).
Ik kan het niet beoordelen. Zie PSV niet spelen. Hij staat af en toe op het scorebord maar dat zegt me nog niet zoveel. Al is dat cijfermatig natuurlijk wel een behoorlijke entree.
We zullen het inderdaad wel zien over een langere periode inderdaad. Bij Ajax was er nu in ieder geval geen perspectief op een basisplaats. En je kunt nu eenmaal niet uit voorzorg alle mogelijk interessante spelers gaan contracteren.
We zullen het inderdaad wel zien over een langere periode inderdaad. Bij Ajax was er nu in ieder geval geen perspectief op een basisplaats. En je kunt nu eenmaal niet uit voorzorg alle mogelijk interessante spelers gaan contracteren.
Nil volentibus arduum
PSV miste een speler op zijn plek. Denk dat ze er daardoor sowieso op vooruit zijn gegaan. Bovendien zijn ze bij PSV ook in grote mate afhankelijk van een Madueke. En hebben ze nog amper tegenstand gehad. Behalve tegen Ajax en die wedstrijd was hij onzichtbaar.De Dominee schreef: ↑ma mar 07, 2022 7:28 pmHmm, wellicht. Zo dacht ik er ook over voor zijn transfer. Had verwacht dat hij daar zou falen. Vooralsnog is hij daar regelmatig een van de besten van het veld, geeft hij assists en maakt hij goals. Verdeelt het spel.Lionel schreef: ↑ma mar 07, 2022 6:41 pmIk vind hem niet beter dan Berghuis, Klaassen en Gravenberch. En verdedigen kan hij niet, dus voor de plek van Alvarez komt hij mijn inziens niet in aanmerking.De Dominee schreef: ↑ma mar 07, 2022 6:11 pmIemand anders die een mening heeft over de start van Veerman bij PSV? Heeft Ajax zitten slapen?
Voor mij onverwacht. Benieuwd wat we hier over een jaar van vinden (zijn transfer naar PSV).
IK GELOOF!!!!!!
- Jinne
- Site Admin
Ik herinner me een kerkganger die lang volhield dat wij Guttierez hadden moeten halen.
We hadden nu niemand op middenveld nodig. Dus ook geen paling.
We hadden nu niemand op middenveld nodig. Dus ook geen paling.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Ach, er waren mensen op dit forum die vonden dat de Frankie de Jong niet nodig hadden, want we hadden immers Bazoer, Klaassen en Gudelj. 

“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”