Ah, wist ik niet!

Moderator: mods
.wimpey schreef: ↑zo mar 06, 2022 3:12 pmhttps://nos.nl/artikel/2420038-tadic-za ... eroordelen
Walgelijk hoe NL media woorden van Tadic v.w.b. Overmars verdraaien. Boter op het hoofd, zeker in deze donkere tijd....
À propos, Rusland: je hoort wat Tadic zegt over NAVO in Servië. Rusland en Servië zijn broeders. Zou Tadic in Servië nog in de shit kunnen geraken door het dragen van aanvoerdersband in kleuren Oekraïne?
Dat is idd vreemd dat hij z’n gebruikelijke band droeg. Moet je ook niet doen als alle aanvoerders wel een Oekraïne band dragen. Daar had Ajax wel meer op z’n strepen mogen staan. Het laatste waar we op zitten te wachten is een nieuwe rel.wimpey schreef:Droeg zn gebruikelijke band. Just saying.
Inderdaad, dom gelul van onze aanvoerder.Lionel schreef: ↑ma mar 07, 2022 8:36 amAjax moet Tadic een spreekverbod geven over Overmars en Oekraïne. Lijkt mij wel zo verstandig.
Want er is natuurlijk helemaal niks uit z’n verband getrokken. Tadic zegt gewoon letterlijk dat het hem allemaal gestolen kan worden wat Overmars heeft gedaan. Prima om dat te vinden, niet om dat als aanvoerder van Ajax te roepen.
Over dom gelul gesproken.. hij heeft bij Hans kraay haarfijn uitgelegd hoe hij het bedoelde.Scherrer schreef:Inderdaad, dom gelul van onze aanvoerder.Lionel schreef: ↑ma mar 07, 2022 8:36 amAjax moet Tadic een spreekverbod geven over Overmars en Oekraïne. Lijkt mij wel zo verstandig.
Want er is natuurlijk helemaal niks uit z’n verband getrokken. Tadic zegt gewoon letterlijk dat het hem allemaal gestolen kan worden wat Overmars heeft gedaan. Prima om dat te vinden, niet om dat als aanvoerder van Ajax te roepen.
En hypocriet, want als zijn vrouw/dochter/zus seksueel geïntimideerd of gestalkt zou worden, had hij echt niet zo relaxed gereageerd. Dan stuurde hij natuurlijk gewoon een van zijn Servische vriendjes uit een voormalig paramilitair doodseskader langs.
Hij is de aanvoerder. Hij vertegenwoordigt daarmee de club. Nu heeft de club Ajax niet meegedaan aan de actie. Ajax is niet Servisch toch?Nihad schreef: ↑ma mar 07, 2022 10:33 amHet is een Serviër. Veroordelen van Rusland ligt extreem gevoelig bij die mensen. Rusland is historisch gezien de grote en enige vriend van Servië. Daar kunnen wij van alles vinden, maar wij hoeven geen rekening te houden met onze familie/land etc hierover. Veroordelen van Rusland door hem kan gezien worden als verraad en die Serven zijn compleet gestoord volk.
Ik snap zijn positie wel.
Dan had Ajax voor deze wedstrijd een andere aanvoerder moeten aanwijzen.Nihad schreef: ↑ma mar 07, 2022 10:33 amHet is een Serviër. Veroordelen van Rusland ligt extreem gevoelig bij die mensen. Rusland is historisch gezien de grote en enige vriend van Servië. Daar kunnen wij van alles vinden, maar wij hoeven geen rekening te houden met onze familie/land etc hierover. Veroordelen van Rusland door hem kan gezien worden als verraad en die Serven zijn compleet gestoord volk.
Precies. Ik ga solliciteren als Compliance officer bij Ajax. Wat een kneuzen daar.Scherrer schreef: ↑ma mar 07, 2022 10:44 amDan had Ajax voor deze wedstrijd een andere aanvoerder moeten aanwijzen.Nihad schreef: ↑ma mar 07, 2022 10:33 amHet is een Serviër. Veroordelen van Rusland ligt extreem gevoelig bij die mensen. Rusland is historisch gezien de grote en enige vriend van Servië. Daar kunnen wij van alles vinden, maar wij hoeven geen rekening te houden met onze familie/land etc hierover. Veroordelen van Rusland door hem kan gezien worden als verraad en die Serven zijn compleet gestoord volk.
Precies.Zeux schreef: ↑ma mar 07, 2022 10:40 amHij is de aanvoerder. Hij vertegenwoordigt daarmee de club. Nu heeft de club Ajax niet meegedaan aan de actie. Ajax is niet Servisch toch?Nihad schreef: ↑ma mar 07, 2022 10:33 amHet is een Serviër. Veroordelen van Rusland ligt extreem gevoelig bij die mensen. Rusland is historisch gezien de grote en enige vriend van Servië. Daar kunnen wij van alles vinden, maar wij hoeven geen rekening te houden met onze familie/land etc hierover. Veroordelen van Rusland door hem kan gezien worden als verraad en die Serven zijn compleet gestoord volk.
Nico toch, je oogappeltje en de oplossing voor alles. Tekent ie misschien ook nog wel bij ..
Hij zegt "Het kan me niets schelen" in de zin van dat dat hij het niet precies weet, maar dat zijn vriendschap er niet van afhangt.Scherrer schreef: ↑ma mar 07, 2022 8:49 amInderdaad, dom gelul van onze aanvoerder.Lionel schreef: ↑ma mar 07, 2022 8:36 amAjax moet Tadic een spreekverbod geven over Overmars en Oekraïne. Lijkt mij wel zo verstandig.