Ze hebben ook na zondag wat recht te zetten. Daarbij lonkt een heerlijke finale. Ik wil weer naar 010.

Moderator: mods
Natte vingerwerk hé ...Trab schreef: ↑do mar 03, 2022 5:02 pmStaat een aardig stuk over Blind op VI. 30x balverlies tegen Go Ahead. Hoogste aantal van dit seizoen. Ook 10 voorzetten die niet aankwamen. Sowieso een Ajax kwaaltje zaterdag. 35 voorzetten die bijna allemaal weggekopt werden. Waar is de teruggetrokken voorzet gebleven? Waarom alles hoog voor de pot? Hopelijk vanavond beter!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Opstelling Ajax: Onana; Timber, Schuurs, Martínez, Blind; Álvarez, Berghuis, Gravenberch; Antony, Haller, Tadic.
Wissels : Setford, Raatsie, Klaassen, Danilo, Rensch, Kudus, Taylor, Daramy, Tagliafico en Van Gelderen.
Had wel verwacht dat Timber rechtsback zou staan. Verdedigend beter dan Rensch en hun linkerkant is gevaarlijk. We gaan het zien. Come on Ajax!999 schreef:Opstelling Ajax: Onana; Timber, Schuurs, Martínez, Blind; Álvarez, Berghuis, Gravenberch; Antony, Haller, Tadic.
Wissels : Setford, Raatsie, Klaassen, Danilo, Rensch, Kudus, Taylor, Daramy, Tagliafico en Van Gelderen.
Heeft een contract tot 2023. Wie weet.Marillion schreef:Vanavond trouwens weer eens goed op Wijndal letten. Is weer in het nieuws met interesse vanuit Ajax.
Zou interessant zijn om te weten hoe serieus dat is. Die jongen zou je in principe niet voor de bank halen. Hij is een compleet andere speler in vergelijking met Blind. Is het idee dan dat Blind volgend seizoen misschien wel elders gaat spelen? En die vraag zou je breed kunnen opvatten.
Stond in de file. Aftrap misschien laterMarillion schreef:Rensch had ook wel een hele matige invalbeurt. Toch jammer want hij zou het volgend seizoen moeten gaan doen. En bovenal zie ik graag Martinez en Timber weer bij elkaar.
Spelersbus is laat zie ik. Komen nu pas aanrijden.
Laat me raden, balverlies BlindTrab schreef: ↑do mar 03, 2022 7:18 pmStond in de file. Aftrap misschien laterMarillion schreef:Rensch had ook wel een hele matige invalbeurt. Toch jammer want hij zou het volgend seizoen moeten gaan doen. En bovenal zie ik graag Martinez en Timber weer bij elkaar.
999 schreef:Laat me raden, balverlies BlindTrab schreef: ↑do mar 03, 2022 7:18 pmStond in de file. Aftrap misschien laterMarillion schreef:Rensch had ook wel een hele matige invalbeurt. Toch jammer want hij zou het volgend seizoen moeten gaan doen. En bovenal zie ik graag Martinez en Timber weer bij elkaar.
Ik heb het idee dat jij een beetje zenuwachtig bent :)
Mwah. Niet echt. Het is maar beker hè? Competitie is veel belangrijker. Maar ik hoop wel dat ze winnen. Kut AZ.
Laten we hopen dat ze weer scherp zijn. Wat zit die Perez weer te blaten? Vreselijke vent met z’n kut accent999 schreef:
Meeste moeite heb ik altijd met dat je je in ieder geval verheugd op een wedstrijd en dan krijg je zo'n slappe hap van AJAX kant voorgeschoteld ..
Hoe is jouw Deens, eigenlijk?Trab schreef: ↑do mar 03, 2022 7:57 pmLaten we hopen dat ze weer scherp zijn. Wat zit die Perez weer te blaten? Vreselijke vent met z’n kut accent999 schreef:
Meeste moeite heb ik altijd met dat je je in ieder geval verheugd op een wedstrijd en dan krijg je zo'n slappe hap van AJAX kant voorgeschoteld ..