Europa & Conference League
Moderator: mods
Re: Europa League
Ja, gister was een mooi begin van het seizoen 2021/22. 

Villarreal weerde zich trouwens wel effe wat beter tegen Man U in de EL-finale dan wij in 2017 he.
Mooi kluppie en mooi voor Emery. Hem zat het bij PSG (die schandalige 'remontada' door die Duitse scheids) en bij Arsenal (met die Arteta gaat het vele malen minder dan met Emery) niet mee. Die man is blijkbaar een zeer goede trainer.

Mooi kluppie en mooi voor Emery. Hem zat het bij PSG (die schandalige 'remontada' door die Duitse scheids) en bij Arsenal (met die Arteta gaat het vele malen minder dan met Emery) niet mee. Die man is blijkbaar een zeer goede trainer.
17/18:
Real CL en Atletico EL.
93/94:
AC de CL en Inter de EL
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Vooral minder naief. Albiol wel een oude strijder hoor. Haalde ontzettend veel weg!wimpey schreef: ↑do mei 27, 2021 11:53 amVillarreal weerde zich trouwens wel effe wat beter tegen Man U in de EL-finale dan wij in 2017 he.![]()
IK GELOOF!!!!!!
Zeker. Ajax had (toen) jochies als Sanchez, Onana, De Ligt, Riedewald

Inderdaad. Klote avond was dat.
Zo een Foyth ook een strijder. Aardige speler. Genoten van ze. Eerder ook al Arsenal verslagen. Genieten.
Zo een Foyth ook een strijder. Aardige speler. Genoten van ze. Eerder ook al Arsenal verslagen. Genieten.
IK GELOOF!!!!!!
Er is geen apart Conference League-topic geloof ik, maar toch maar mooi 4 van de laatste 16 clubs in deze Europese kelderdivisie zijn Nederlands. Een kwart!
Potentiële tegestanders:
AZ en Feyenoord: Slavia Praag, Leicester City, Olympique Marseille, FK Partizan, FK Bodø/Glimt en PAOK.
PSV en Vitesse: KAA Gent, LASK, AS Roma, FC Kopenhagen, Stade Rennais en FC Basel.

Potentiële tegestanders:
AZ en Feyenoord: Slavia Praag, Leicester City, Olympique Marseille, FK Partizan, FK Bodø/Glimt en PAOK.
PSV en Vitesse: KAA Gent, LASK, AS Roma, FC Kopenhagen, Stade Rennais en FC Basel.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Vitesse-AS Roma (lekker draw Wouter!
)

psv-Kopenhagen
Bodo/Glimt-AZ
Partizan-Feijenoord
Partizan-Feijenoord
Misschien moet iemand maar een CL topic aanmaken, sinds de kans groot is op een Nederlands onderonsje in de finale?
Misschien iemand van het mod-team? Kunnen meteen mijn postjes mee over.
WP's idee.

Topic-titel aanpassen kan net zo goed. Europa + Conference League. Soort van pot nat.
Of niet. Don't care.

-
Bodo/Glimt lijkt me om allerlei redenen alles in zich te hebben voor een hilarische uittrip. Maar hoe groot zou dat uitvak zijn? Mannetje of 200 denk ik?
- Jinne
- Site Admin
Het stadion heeft ruimte voor iets meer dan 5600 in totaal. Dus je zal wel gelijk kunnen hebben.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Re: Europa & Conference League
Zie dat Feijenoord aan het voetballen is. Staan 2-5 voor...
En de Denen staan al 0-1 voor tegen psv.
Galavoorstelling! 
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Die Mauro red op de doellijn ten koste van een corner, uit die corner komt ie 30 cm te kort om de bal effe weg te koppen , vervolgens Drommels Drommels

Blij met de punten ...
3-3, ze vechten er wel voor. Geinig potje. Gebeurt veel.