D’n brain weurd weer genoaid!
Moderator: mods
Ik zou het doelsaldo van Letsch tegen Ajax eens checken.Marillion schreef: ↑zo feb 13, 2022 11:28 amWat is er met Vitesse gebeurd Wouter? Ik weet wel dat het voor de winterstop ook echt geen superelftal was maar twee keer zo kansloos met 5-0 onderuit steekt toch wel heel erg af tegen de eerdere prestaties. Met name in Europa is er echt wel goed gepresteerd.
Is het puur de afhankelijkheid van één of twee spelers?
Haben Sie eine Stunde?Marillion schreef: ↑zo feb 13, 2022 11:28 amWat is er met Vitesse gebeurd Wouter? Ik weet wel dat het voor de winterstop ook echt geen superelftal was maar twee keer zo kansloos met 5-0 onderuit steekt toch wel heel erg af tegen de eerdere prestaties. Met name in Europa is er echt wel goed gepresteerd.
Is het puur de afhankelijkheid van één of twee spelers?
Er is een plaatje gemaakt van de keepers in de eredivisie met hun percentage reddingen en dergelijke. Hahn stond daar ook heel laag in, is er notabene uitgespeeld door Andries Noppert.
Ik verdenk hahn van matchfixing.Andriy Demchenko schreef: ↑ma feb 14, 2022 11:42 amEr is een plaatje gemaakt van de keepers in de eredivisie met hun percentage reddingen en dergelijke. Hahn stond daar ook heel laag in, is er notabene uitgespeeld door Andries Noppert.
Wel ironisch trouwens dat die Schubert. Frederiksen wel nog gewoon twee jaar lang vastliggen terwijl er daar weer heel wat wegloopt qua spelers einde dit seizoen.
Flink genaaid door die slechte scheids. En door Openda, die toch wel een erg kort lontje heeft. Jammer, goede speler verder.
Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑zo feb 20, 2022 5:18 pmIs er een diepere betekenis waarom Vitesse supporters vuurwerk op het veld gooien in de Galgenwaard?
https://www.nu.nl/voetbal/6185314/vites ... epunt.htmlVitesse keurt 'vergeldingsactie' van eigen fans in Utrecht af: 'Een dieptepunt'
Vitesse-directeur Pascal van Wijk heeft zondag na afloop van het duel met FC Utrecht (1-1) afkeurend gereageerd op het gedrag van de eigen fans. Supporters in het uitvak gooiden meerdere keren vuurwerk op het veld, waardoor de wedstrijd tot twee keer toe moest worden stilgelegd.
Volgens Van Wijk was het gedrag van de supporters een vergeldingsactie voor een incident dat eerder dit seizoen plaatsvond bij het duel tussen beide clubs in stadion GelreDome. In november waren het de Utrecht-supporters die vanuit het uitvak vuurwerk op de grasmat in Arnhem gooiden.
"Het lijkt te gaan om een vergeldingsactie, maar het is ronduit onbegrijpelijk en absoluut niet goed te praten dat een deel van het vak zo over de schreef is gegaan, door vuurwerk te gooien richting het veld en het nabijgelegen vak", aldus Van Wijk op de site van zijn club.
"Het is een dieptepunt, waarmee Vitesse en het voetbal sterk in diskrediet worden gebracht. Het is het tegenovergestelde van waar wij als club - en een grote meerderheid van de supporters - voor staan. Mogen de stadions eindelijk weer vol, inclusief uitpubliek, en dan gebeurt dit. Het is onacceptabel en schadelijk voor zowel de club als de supporters."
Vitesse gaat daders opsporen
Het duel werd na een klein half uur voor het eerst stilgelegd toen Vitesse-supporters vuurwerk op het veld en richting andere tribunes gooiden. In blessuretijd ging het opnieuw mis toen Vitesse-verdediger Danilho Doekhi voor de 1-1 had gezorgd. Daarop werd er opnieuw met vuurwerk gegooid door de Arnhemse aanhang.
Vitesse kondigde in de verklaring bovendien aan dat de club de daders gaat proberen op te sporen. "We gaan alles in het werk stellen om de daders aan de hand van de beschikbare beelden te identificeren en ervoor te zorgen dat de verantwoordelijken passende straffen opgelegd zullen krijgen", vervolgde Van Wijk.
"Ik bied, namens heel Vitesse, onze excuses aan voor het wangedrag van een deel van het uitpubliek. Uiteraard met name aan de mensen wiens veiligheid in het geding is gekomen."