Hoopa. Easy.
Moderator: mods
Nee AR. Dat is deze ploeg niet.Ajax Rules schreef:Dit zijn niet de meest getalenteerde spelers uit onze geschiedenis, maar dit zou zomaar eens de best samenspelende ploeg kunnen zijn die we ooit hebben gehad.
De afstemming, de variatie, de bewegelijkheid en de positiewisselingen zijn ongekend. En ook het collectief verdedigen trouwens.
Geen Houwen aan! Sjonge jonge999 schreef:Keeper slaat speler ondersteboven.
We gaan die cup met die grote oren pakken Cees!!!Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Nee AR. Dat is deze ploeg niet.Ajax Rules schreef:Dit zijn niet de meest getalenteerde spelers uit onze geschiedenis, maar dit zou zomaar eens de best samenspelende ploeg kunnen zijn die we ooit hebben gehad.
De afstemming, de variatie, de bewegelijkheid en de positiewisselingen zijn ongekend. En ook het collectief verdedigen trouwens.
Ik moet zeggen; het middenveld Alvarez - Klaassen - Berghuis zie ik liever tegen Benfica spelen dan met Gravenberch voor Klaassen.Mano schreef:Gaat Gravenberch zich nog in dit elftal spelen?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Wat mij betreft laten we het middenveld voorlopig zo staan. Natuurlijk moet het nog worden getest in zwaardere wedstrijden maar de eerste twee potjes smaken naar meer.
Ik zeg dus niet dat dit Ajax zou winnen van due van 95 of 72 he? De kwaliteit is uiteraard lager.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑wo feb 09, 2022 8:29 pmNee AR. Dat is deze ploeg niet.Ajax Rules schreef:Dit zijn niet de meest getalenteerde spelers uit onze geschiedenis, maar dit zou zomaar eens de best samenspelende ploeg kunnen zijn die we ooit hebben gehad.
Tadic lijkt ook fijner te spelen met Berghuis achter 'm dan met Gravenberch. Denk dat 't nog een hele kluif gaat worden voor Ryan.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑wo feb 09, 2022 8:37 pmIk moet zeggen; het middenveld Alvarez - Klaassen - Berghuis zie ik liever tegen Benfica spelen dan met Gravenberch voor Klaassen.Mano schreef:Gaat Gravenberch zich nog in dit elftal spelen?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk