Wat een coach

Moderator: mods
Ik zie het al voor me.GangstaRiB schreef: ↑wo feb 09, 2022 11:59 amHaha... zijn definitie van aanstootgevend gedrag is een perfect uitgevoerde tactische voetbalwedstrijd.
GangstaRiB schreef: ↑wo feb 09, 2022 11:59 amHaha... zijn definitie van aanstootgevend gedrag is een perfect uitgevoerde tactische voetbalwedstrijd.
Dit is wel ineens een heel ander geluid Wimpey :), maar eens, zeker dat laatste .. hulp .. want dit ettert zijn hele leven door natuurlijk ...wimpey schreef: ↑wo feb 09, 2022 12:15 pmIk zie het al voor me.GangstaRiB schreef: ↑wo feb 09, 2022 11:59 amHaha... zijn definitie van aanstootgevend gedrag is een perfect uitgevoerde tactische voetbalwedstrijd.![]()
"Heej. Hoe is het? Wijntje vanavond? Bij Mij? Hè, hè, hè". En dan die rechterarm maar molenwiekend z'n werk laten doen.![]()
Hoop trouwens dat Erik z'n vriend Overmars niet als een baksteen laat vallen. Overmars heeft vrienden nodig. En hulp.
Marc, ik denk niet dat je dit leest. Maar mocht het toch zo zijn, je mag altijd een biertje bij me komen doen!
Is je vrouw er ook bij?Ajax Rules schreef: ↑wo feb 09, 2022 6:08 pmMarc, ik denk niet dat je dit leest. Maar mocht het toch zo zijn, je mag altijd een biertje bij me komen doen!![]()
Flappie schittert net als bij Corona door afwezigheid en laat Erik de kastanjes uit het vuur halen.
als jouw eigen kinderen niet presteren naar jouw maatstaven, geef je ze dan ook minachtige bijnamen?
Ja, maar hij was ook gewoon goed. Het kwam echt, omdat het ook echt was.
+1