Bij deze naam lees ik steeds een letter anders.

Moderator: mods
Bij deze naam lees ik steeds een letter anders.
Dat was ik.
Ja, dat was ik.
Serieus? Hij verkoopt direct iedereen die hem niet bevalt.
Adrie Koster, de man die door gokproblemen al zijn geld er doorheen had gejaagd? Nee, laten we dat maar niet doen die man laten speculeren op de transfermarkt. Paul Bosvelt, vind ik ook een enorme stab in the dark.Peter schreef: ↑ma feb 07, 2022 6:10 pmAdrie Koster? Loopt namelijk ook al bij Ajax rond. En in de hoek van nuchtere opvolgers misschien nog Paul Bosvelt?
Zijn geen droomkandidaten van mijn kant, maar ik ben gewoon benieuwd naar het profiel ook. Ik hoop maar niet dat we ons gaan verlagen tot mannen als "Blind, Brands of Bassie".
Dan denk ik dat je je slecht verdiept hebt in de persoon Van Halst.Ajax Rules schreef: ↑ma feb 07, 2022 5:29 pmJa, dat was ik.
Jan van Halst. Ik heb al een paar keer gevraagd waarom iedereen (vooral ook op Showtime) hier allemaal lach-smiley's bij plaatst, maar die is evident geschikter en meer voor de hand liggend dan bijna alle namen uit deze enorm lange lijst.
- Heeft jarenlang relevante ervaring bij (toentertijd) Nederlandse topclub.
- Karakterologisch goede mix met Ten Hag en Sar: nuchter, self-made jongen.
- Oud-Ajacied, maar toch geen interne kliek.
- Redelijk intelligent.
Ik snap niet waarom dit geen serieuze optie is voor mensen.
(Al herhaal ik mezelf dat het heel erg ontbreekt aan een gedroomde kandidaat. Dat is Van Halst voor mij uiteraard ook niet).
Niet heel goed inderdaad. Maar hij heeft toch jarenlang in directies gezeten? Bij zowel Twente als Utrecht. Het verbaast me dat hij niet eens op die enorme lijst stond.Andriy Demchenko schreef: ↑ma feb 07, 2022 6:46 pmDan denk ik dat je je slecht verdiept hebt in de persoon Van Halst.
Dat ook nog inderdaad.
Hij is nooit officieel in functie geweest bij Utrecht, hij kreeg een opdracht met zijn bureautje. Het is leuk allemaal zo'n bureau dat advies geeft in commercie en leidingstijl maar die ging niet al te diep hoor. Dezelfde wolligheid en kantoortijgers daar als bij die kliek van Van Breukelen.Ajax Rules schreef: ↑ma feb 07, 2022 7:01 pmNiet heel goed inderdaad. Maar hij heeft toch jarenlang in directies gezeten? Bij zowel Twente als Utrecht. Het verbaast me dat hij niet eens op die enorme lijst stond.Andriy Demchenko schreef: ↑ma feb 07, 2022 6:46 pmDan denk ik dat je je slecht verdiept hebt in de persoon Van Halst.
Dat ook nog inderdaad.
Maar goed, ik ben benieuwd welke betere kandidaten er zijn, want ik kan bij die volledige lijst wel allerlei opmerkingen plaatsen.
Laat me raden, jij hebt Blind gestemd?