In Newcastle we trust
Afrika
Moderator: mods
-
Re: Afrika
Jesus, iedereen is blij dat de AJAX spits weer terug komt, dan hebben we weer een spits ... Nee nog voordat ie terug is begint het afzeiken al weer ...
Blij met de punten ...
Deze wedstrijd wel gezien, hij kreeg een paar halve kansjes.
Het veld was erg slecht. Het spel was zo mogelijk nog slechter. Ivoorkust had vooral veel fysieke kracht en Egypte moest het hebben van rennen. Salah liep gefrustreerd rond.
Nu de Shoarmabakkers tegen de Couscousvreters.

Tijd om farao’s te laten verdrinken in de Nijl. Gelukkig zijn de dames van de Maghreb eruit gevlogen gisteren tegen fokking Burkina Faso zodat de weg naar de finale voor onze Atlas Leeuwen open ligt.

“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
Onana ook in de halve finale. Ik zou hem ondanks de onbevredigende afloop bij Ajax wel een mooi succes gunnen met zijn land.
Nil volentibus arduum
Ik ken een paar Shoarmabakkers, die zijn het niet met je eens. Ze zeggen dat de Couscousvreters niets voorstellen zonder Ziyech.

-
Ik was naar dit forum gegaan om hetzelfde te schrijven. Zo van: is Onana op weg naar zijn eerste internationale prijs? Ik gun het hem ook wel.
Daarom staan ze nu 1-0 achter

“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
Het is wel een bedroevend niveau zeg
Marokko speelt erg slecht. Egypte verdiend op voorsprong.
Ziyech, hmmm.
Ziyech, hmmm.
Marokko? Interesseert me niks. Ik voel me 100% Nederlander. 

Wat vond je van die vrije trap in de 120e minuut waarbij iedereen in de 16 van Egypte stond, maar de bal terug werd gelegd naar de rand van de 16 en verkeerd werd aangenomen (waarbij Egypte nog een 3-tegen-1 wist te verkloten

Op dat soort momenten word je als supporter he-le-maal gek.
Jsa, en de keeper uit doel. Wat een droefheidRooie schreef: ↑zo jan 30, 2022 7:10 pmWat vond je van die vrije trap in de 120e minuut waarbij iedereen in de 16 van Egypte stond, maar de bal terug werd gelegd naar de rand van de 16 en verkeerd werd aangenomen (waarbij Egypte nog een 3-tegen-1 wist te verkloten)?
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Niet meer gezien. Laatste 10 minuten geskipped. Overduidelijk dat al zou Marokko nog 3 dagen door voetballen dat ze niet gescoord hadden.Rooie schreef: ↑zo jan 30, 2022 7:10 pmWat vond je van die vrije trap in de 120e minuut waarbij iedereen in de 16 van Egypte stond, maar de bal terug werd gelegd naar de rand van de 16 en verkeerd werd aangenomen (waarbij Egypte nog een 3-tegen-1 wist te verkloten)?
Rooie schreef: ↑zo jan 30, 2022 7:10 pmWat vond je van die vrije trap in de 120e minuut waarbij iedereen in de 16 van Egypte stond, maar de bal terug werd gelegd naar de rand van de 16 en verkeerd werd aangenomen (waarbij Egypte nog een 3-tegen-1 wist te verkloten)?

IK GELOOF!!!!!!
Op dat soort momenten weet je weer waarom de Afcon kelderklasse voetbal wordt genoemd!

Welkom, beste couscousvreter.

Marokko had bijvoorbeeld de beste spelers kunnen meenemen. Dat maakt wel uit.
Je zag bij Egypte dat Salah tussen al die middelmaat wat klasse bracht. Die klasse gaf net de doorslag.
Overigens zal het nu wel afgelopen zijn voor Egypte. De shoarmabakkers die ik ken zien weinig perspectief.

Onana uitgeschakeld in de halve finale. Volgende keer misschien een idee voor Kameroen om op strafschoppen te trainen? Mijn hemel wat een slechte serie was dat.
Egypte - Senegal als finale. Salah versus Mane.
Egypte - Senegal als finale. Salah versus Mane.
Nil volentibus arduum
Mag nog om die non-pot om de derde plaats toch?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Misschien romantiseer ik het maar de teams van Kameroen en Nigeria uit de jaren 90 waren toch veel beter dan wat we op dit toernooi hebben gezien?
-
Heb gisteren 10 minuten van de tweede helft gezien en dat deed serieus pijn aan de ogen.