Prachtig! Er voetbalde maar een ploeg. Niet heel goed, maar goed gewonnen.
Moderator: mods
Als ik het shot van boven nog een keer zie ook terecht. Die was uit. Hier hebben we gezwijnd.
Idd, wat een laffe ploeg
Lekker toch, jank ploeg Bom er op ...
Echt? Apart, ik vond dat Danilo helemaal niets bracht. Je kon geen bal meer kwijt in de spits, waardoor het alleen maar stroperiger werd.raymon schreef:Je maakt het jezelf lastig, met meer snelheid speel je die gasten kapot en scoor je een paar keer. Gravenberch onzichtbaar in grote delen van de wedstrijd, zo jammer want wanneer hij wel iets goed doet, dan creeert hij zoveel ruimte voor zichzelf. Ajax soms onzorgvuldig en dat leidde een aantal kansen en de goal in. Onnodig maar verder heeft PSV me absoluut niet overtuigd.
Ik vond Danilo overigens goed invallen, had natuurlijk moeten scoren maar won veel duels, was aanwezig, jaagde af en goed in de combinatie. Uiteindelijk reken je een spits af op de doelpunten en hij had de wedstrijd in het solot moeten gooien.
Er wordt veel te veel naar 1 camera positie gekeken, maar daar is de bal omhoog. Al denk ik wel dat de bal over de lijn is, maar ik snap wel dat de VAR niet ingrijpt.Ajax Rules schreef: ↑zo jan 23, 2022 4:38 pmGoede beslissing van de VAR, het is absoluut niet te bewijzen met die camerapositie.
Dat valt toch wel tegen hè? Maakt het niet waar tegen Feyenoord, AZ en nu PSV.