Echt een leuk spelletje ook. Daar heb ik me jarenlang behoorlijk op verkeken. Zo snel en dynamisch. Als kijksport gewoon heel aantrekkelijk.
Moderator: mods
Even OS voor EK wisselen en ik heb al bijna gelijk.Jinne schreef: ↑ma dec 16, 2019 9:31 amBZ modus: zal je zien dat ze bij de OS er gelijk uit vliegen.
Top zit dicht bij elkaar. Er zijn een paar toplanden, maar andere landen kunnen ook vrij snel aansluiten met een goede lichting / coach. Een wedstrijd heb je ook niet zo snel in de tas.
Wel typisch dat de vrouwen dan 3 potjes verliezen tegen ploegen die voor de rest niet heel veel klaar speelden. Denemarken en Duitsland wonnen bijvoorbeeld in de 2e ronde alleen tegen Nederland. De andere 2 potjes verloren ze.
Op het WK gaan ze in ieder geval echt lekker.
Weet iemand misschien een betrouwbare stream?Ajax Rules schreef: ↑zo jan 01, 2023 11:19 pmHeeft iemand toevallig een Viaplay-abonnement-inlogcode over? Ik heb er wel interesse in om de kosten te delen (weet niet precies hoe duur het is, maar misschien is het voor beiden interessant). Stuur me een pm als je belangstelling hebt!