Herkenbaar. Best wel een stevige voetbalkater.
Inter dus. Ik ken het elftal eerlijk gezegd totaal niet. Club speelt in een mooi stadion en had prachtige shirts tot de sponsors daar teveel vat op kregen.
Moderator: mods
Herkenbaar. Best wel een stevige voetbalkater.
Voor 15u schijnt het bekend te worden.De Dominee schreef: ↑ma dec 13, 2021 12:49 pmMooie loting. Onana maar niet opstellen![]()
Iemand enig idee wat de speeldatum in Milaan wordt? Ben van plan heen te gaan en op ticket jacht... Thijs?
Wat denk je zelf? Die kijken ook Nederlands voetbal. :-)Mano schreef:In deze fase is het altijd de vorm van de dag. Inter is beter dan (huidig) Dortmund
Als zij kort dekken, gaan wij eraf.
Als zij ons de bal gunnen, hebben we kansen
UEFA TwitterAs a result of this, the draw has been declared void and will be entirely redone at 1500 CET.
Wat ontzettend knullig.Thijs schreef: ↑ma dec 13, 2021 1:46 pmBalletjes lagen blijkbaar niet goed in de potten.
1)Villarreal werd aan Man Utd gekoppeld terwijl ze al bij elkaar in de poule zaten.
2)Manchester United zat níet in de pot met mogelijke balletjes bij Atletico, terwijl dit wel had gemoeten. Atletico heeft Bayern geloot en protest aangetekend.
Als ik de geluiden nu hoor gaat het idd opnieuw, meen je toch niet....stel je voor dat we nu Chelsea gaan loten.
Wel weer kans op Benfica, Villarreal of Salzburg. Maarja het is weer echt zo'n weekend+ dat het nu richting Chelsea of PSG gaat.
Is dit ooit eerder gebeurd?
De Telegraaf noemt het in elk geal een "historische blunder".
Dat zou ik ook zeggen, maar het lijkt me niet aan software om een balletje terug te stoppen.Historicus schreef:Schijnt aan de instructiesoftware gelegen te hebben.