Moderator: mods
Overal in den lande worden agenten met boomstronken bekogeld, dat was ik even vergeten.
Dat wordt een nieuw stadion...Ramona schreef: ↑vr nov 05, 2021 2:19 pmDit is klote!
Honderden scheuren in tribunes De Goffert: fouten bij bouw stadion NEC, supporters voorlopig niet welkom
NEC supporters mogen mee beslissen over de nieuwe stadion oplossing nu, zou wel fair zijn als ze die Vitesse-gasten ook effe een stem geven.
Ik naam aan dat Boney M - Daddy Cool nu dagelijks gedraaid wordt bij jou?Ramona schreef: ↑do jan 27, 2022 4:01 amNEC contracteert Bony tot einde seizoen: ‘Ik verwacht dat ik een eerlijke kans krijg’
Maaaar, je hoort mij niet meer nuilen als Bony ze er tegen vitas intikt! Zij zullen wel al bezig zijn met een doekje voor over een paar weken...![]()
Andriy Demchenko schreef: ↑do jan 27, 2022 10:13 amIk naam aan dat Boney M - Daddy Cool nu dagelijks gedraaid wordt bij jou?Ramona schreef: ↑do jan 27, 2022 4:01 amNEC contracteert Bony tot einde seizoen: ‘Ik verwacht dat ik een eerlijke kans krijg’
Maaaar, je hoort mij niet meer nuilen als Bony ze er tegen vitas intikt! Zij zullen wel al bezig zijn met een doekje voor over een paar weken...![]()
Hendrix verklaart keuze voor Feyenoord: "Ik heb eigenlijk altijd gezegd dat een terugkeer in de Nederlandse competitie alleen bij PSV of één andere club zou kunnen. En dat was Feyenoord. Die club uit Amsterdam, dat kan niet."
Tja de hele familie van Hendrix was vroeger voor Ajax inclusief hijzelf. Doet me aan Dirk Kuyt denken, als jeugdspeler in Ajax tenue rondlopen bij je aanstaande transfer zeggen dat je liever voor Ajax gespeeld had en vervolgens na je carriere zeggen dat je van je kinderen niet zou accepteren als ze voor Ajax zouden zijn.