is dat er weer één uit MT's sprookjesboek? zoals in 2018

Moderator: mods
is dat er weer één uit MT's sprookjesboek? zoals in 2018
Antony draait de tegengestelde richting van Hummels op. Wanneer ie dat niet doet en Hummels in duikvlucht raakt 'm, dan is het einde seizoen.Yopii schreef: ↑do nov 04, 2021 2:29 pmhttps://pbs.twimg.com/media/FDS--isWUAU ... me=360x360
Zo inkomen is toch gewoon gevaarlijk? Gestrekt been, noppen vooruit...
Het zijn de drie beste teams in Europa. De rest doet voor spek en bonen mee. Zoals Ajax in de meeste jaargangen, maar nu niet. Er zit wat dat betreft geen verrassing meer in, zoals in 2018.
Monkey Tonk schreef: ↑do nov 04, 2021 2:44 pmHet zijn de drie beste teams in Europa. De rest doet voor spek en bonen mee. Zoals Ajax in de meeste jaargangen, maar nu niet. Er zit wat dat betreft geen verrassing meer in, zoals in 2018.
we gaan zien of je je onderschrift kan wijzigen einde seizoenUit MT's Grote Sprookjesboek ...
29 augustus 2018: 'Als Ajax door blijft groeien kunnen ze de CL winnen'.
Een ongelofelijke klasbak.
Ajax 2021 is beduidend sterker dan in 2018 en nu echt goed genoeg om de CL te winnen. Maar dat zijn Liverpool en Bayern ook. Uiteindelijk gaat het bij KO-wedstrijden om de vorm van de dag. Dat heb je niet echt in de hand. Een uitmuntend team kan het, tijdens de wedstrijd, dan nog steeds omdraaien, zoals Ajax gister bij Dortmund.Mano schreef: ↑do nov 04, 2021 2:47 pmMonkey Tonk schreef: ↑do nov 04, 2021 2:44 pmHet zijn de drie beste teams in Europa. De rest doet voor spek en bonen mee. Zoals Ajax in de meeste jaargangen, maar nu niet. Er zit wat dat betreft geen verrassing meer in, zoals in 2018.we gaan zien of je je onderschrift kan wijzigen einde seizoenUit MT's Grote Sprookjesboek ...
29 augustus 2018: 'Als Ajax door blijft groeien kunnen ze de CL winnen'.![]()
Kan alleen maar breken he. Bij de echte topteams staat daar een gast die doet wat Alvarez kan én die ook nog wat met de bal kan.
Met dat laatste ben ik het met je eens. Maar ik vind het de omgekeerde wereld alsof Hummels doet alsof hij een slachtoffer is.wimpey schreef: ↑do nov 04, 2021 2:42 pmAntony draait de tegengestelde richting van Hummels op. Wanneer ie dat niet doet en Hummels in duikvlucht raakt 'm, dan is het einde seizoen.Yopii schreef: ↑do nov 04, 2021 2:29 pmhttps://pbs.twimg.com/media/FDS--isWUAU ... me=360x360
Zo inkomen is toch gewoon gevaarlijk? Gestrekt been, noppen vooruit...
Neemt niet weg dat Antony niet moet doen alsof ie gevierendeeld wordt.
Het viel gisteren wel extreem op dat Alvarez niks aan de bal kan. Wil je onder de druk blijven uitspelen tegen de betere teams dan heb je op 6 een betere voetballer nodig.
Klopt, hij wordt wel iets te groot gemaakt. Was een allrounder en draaide prima mee, en Ajax wilde niet voor niets met 'm verder, maar hij maakt zelden de 90 minuten vol bij Utrecht. Hij had nu Alvarez er nooit uitgespeeld iig, maar wie weet waar zn plafond ligt.Ajax Rules schreef: ↑do nov 04, 2021 3:44 pmQuinten zat tegen Ajax toch op de bank? En zat hij bij JA niet ook regelmatig op de bank vorig jaar?
Ik had altijd het idee dat het een leuk talent was (en baalde dat hij vertrok), maar gaan we er niet iets te makkelijk vanuit dat hij wel enigszins vergelijkbaar zal zijn met zijn broer?
Ja dat was wel mooi. Ook de angst bij Dortmund beviel meZeux schreef:Nog nagenietend denk ik dat de ‘rust’ die Ajax behield nog het mooiste was (naast voorzetten Antony, de kopbal van Haller en de ultieme actie van Tadic natuurlijk). Geen kip-zonder-kop voetbal, maar gestaag blijven voetballen. En zo Dortmund slopen.
Zeker. Was wel opvallend hoe vrij ze Antony lieten. Bij iedere crossbal naar hem moest er iemand uit het centrum naar hem toe stappen. Tegen de tijd dat ie er was kon Antony hem simpel voor zijn linker leggen en voor het doel slingeren. Dat soort indraaiende ballen zijn bijna niet te verdedigen.Zeux schreef:Nog nagenietend denk ik dat de ‘rust’ die Ajax behield nog het mooiste was (naast voorzetten Antony, de kopbal van Haller en de ultieme actie van Tadic natuurlijk). Geen kip-zonder-kop voetbal, maar gestaag blijven voetballen. En zo Dortmund slopen.
Klopt al hield ik mijn hart vast toen ie in ons strafschopgebied een defensie e ingreep deed, levensgevaarlijk als aanvallers dat doen.Marillion schreef:En hij verzaakt ook niet als hij defensieve arbeid moet leveren.
Ooooh, was dat het waardoor ik nu scheuren in de ruiten van mijn zitkamer heb. U wordt bedankt.
Hahaha, hoezo weet men dat niet hahahaWie kent Cees de Wolf nog? schreef:Klopt al hield ik mijn hart vast toen ie in ons strafschopgebied een defensie e ingreep deed, levensgevaarlijk als aanvallers dat doen.Marillion schreef:En hij verzaakt ook niet als hij defensieve arbeid moet leveren.
Had tot de 65e minuut een Heracles - Ajax gevoel maar gelukkig bleek Dortmund geen Heracles
Heb me wel weer vermaakt, ongelofelijk mooi zo veel uitsupporters mee!
Heb op de heenweg nog wel gelachen; ben met een gappie in mijn ouwe 911 naar Dortmund gecrosst en we werden net over de grens bij Zevenaar net als alle andere Nederlandse auto’s van de weg gehaald; stonden er een paar Polizisten die wilden dat ik de achterbak opendeed voor controle. Sind Sie sicher? Die vraag maakte ze alert, toen wisten ze het héél zeker: aufmachen bitte! Kwamen gelijk 2 collega’s bij. De verraste en verbaasde gezichten toen ze het motorblok zagen liggen waren onbetaalbaar, ze wisten niet dat de kofferbak bij zo’n auto in de neus zit en de motor achterin. :ajasmiley.gif: