Zeker. Maar Ajax begon heel langzaam aan in het laatste kwartier sterker te worden. Logisch, Dortmund op tandvlees.
Ik denk dat de 1-1 de echte killer was. Tot die tijd lukte vrijwel niks bij Ajax.
Moderator: mods
Zeker. Maar Ajax begon heel langzaam aan in het laatste kwartier sterker te worden. Logisch, Dortmund op tandvlees.
Kom nou ff op zeg… Berghuis maar afschrijven dan? Tjezus..
Oh yeah. Na ruim een uur ergernis zeker!
Klaassen speelde tot aan die intikkert echt ruk.GangstaRiB schreef: ↑wo nov 03, 2021 10:56 pmKom nou ff op zeg… Berghuis maar afschrijven dan? Tjezus..
Inderdaad, Tjesus ..GangstaRiB schreef: ↑wo nov 03, 2021 10:56 pmKom nou ff op zeg… Berghuis maar afschrijven dan? Tjezus..
Inderdaad. Prachtig resultaat natuurlijk. Officieus groepswinst. En weer dikke, dikke kassa. Mede met dank aan een discutabele beslissing van de scheids. Maar jezus, wat was het merendeel van Ajax vanavond slecht voor een zeer groot deel van de wedstrijd. Alweer. Alle aanleiding om feest te vieren, maar er zitten hier en daar een aantal jongens ineens toch wel heel erg in een wak.
Klaassen had ook erg veel balverlies. Net als zovelen. Tadic en Haller zaten totaal niet in de wedstrijd maar scoren toch. Komen goed weg vandaag. Ik zag de 1-1 niet meer vallen. Antony maakt uiteindelijk het verschil met zijn assists en constante dreiging.wimpey schreef:Motm: wie anders dan Antony?
Klaassen wel effe wat meer impact dan Berghuis he.
Goed gedraaid. Je wint deze poule. Geweldig!
Ja toen was Dortmund leeggespeeld. Bellingham liep bij rust al naar adem te happen. Ajax wint vandaag toch vooral door die dubieuze rode kaart. En we kwamen alleen maar in de problemen door de dubieuze penalty. Dat dan ook weer.
Dat doe jij, niet ik. Met Berghuis op 10 gebeurde niets in de 16. Klaassen duikt daar vaak op. Dat was vandaag hard nodig.GangstaRiB schreef: ↑wo nov 03, 2021 10:56 pm
Kom nou ff op zeg… Berghuis maar afschrijven dan? Tjezus..
Hopelijk wil hij geen kinderen meer. Nageslacht kan hij nou wel vergeten. Zou hij straks ook een octaaf hoger praten bij het interview?Monkey Tonk schreef: ↑wo nov 03, 2021 10:59 pmTadic juichend met de andere hand aan zijn kloten. haha