Waarom keept hij dan twee jaar lang foutloos bij Vitesse? Zijn eerste seizoen was matig, maar zijn laatste twee heel sterk. Maar waar hij vorig seizoen vol zelfvertrouwen en ontspannen overkwam, is nu het tegenovergestelde het geval. Het is weer de Pasveer van het eerste seizoen bij Vitesse.
Remko Pasveer
Moderator: mods
Re: Remko Pasveer
Precies. Hij is natuurlijk geen geweldenaar want dan had hij een andere loopbaan gehad.Peter schreef: ↑do sep 16, 2021 4:16 pmAls je kijkt naar zijn carrière, dan weet je het antwoord op die vraag. Een mooi seizoen bij Vitesse op je 35ste en voor de rest een hoop gerommel in de marge. Hij viel me al erg tegen in de potjes tegen Ajax. Bij hoge ballen is het gewoon Jupiler League niveau.
Bij Vitesse presteerde hij uiteindelijk goed. Nu blijkt dit toch even een ander paar mouwen. Hopelijk is Stekelenburg snel weer fit. Die is gewend om op dit niveau zijn wedstrijden te spelen.
Nil volentibus arduum
Heeft toch maar knap de nul gehouden.
-
https://www.youtube.com/watch?v=94TGkZjWCrM
Is wel geinig maar nu ken ik een AT lid die wel eens voor Zlatan werd aangezien, en daarom de babbelboxvraag van vandaag: Welk forumleden hier lijken op welke spelers?
Is wel geinig maar nu ken ik een AT lid die wel eens voor Zlatan werd aangezien, en daarom de babbelboxvraag van vandaag: Welk forumleden hier lijken op welke spelers?
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Haha, leuk filmpje.
Werd in 2007 wel eens aangezien voor Albert Luque. En door dronken supporters voor Wim Jonk, maar dat is inmiddels ook wat kilo's geleden.
Werd in 2007 wel eens aangezien voor Albert Luque. En door dronken supporters voor Wim Jonk, maar dat is inmiddels ook wat kilo's geleden.

Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
- Jinne
- Site Admin
Jaja. Volgens mij gewoon een lookalike qua kleedkamer en meeting skills bij die twee. 

He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
-
Nu ben je meer een Mido onder Jol?
Ondergetekende is als twee druppels lijkend op Andriy Demchenko.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko
Ik las dat hij weer een punt heeft gepakt voor Ajax.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Welnee. Die bal was er anders ook niet in gegaan. Maar hij had wel twee reddingen inderdaad.

Zegt niet alles. Ik weet het. Maar het zegt ook niet niets. Gozer doet het tot nu toe natuurlijk gewoon boven verwachting goed.
Nil volentibus arduum
Hoewel Onana echt top is zie ik ook echt geen reden om Pasveer niet op te stellen.
IK GELOOF!!!!!!
Klopt. Hij doet het gewoon echt heel erg goed. Altijd al gezegd dat het halen van Pasveer een meesterzet was.

Marillion schreef: ↑do sep 16, 2021 7:58 pm.....
Precies. Hij is natuurlijk geen geweldenaar want dan had hij een andere loopbaan gehad.
Bij Vitesse presteerde hij uiteindelijk goed. Nu blijkt dit toch even een ander paar mouwen. Hopelijk is Stekelenburg snel weer fit. Die is gewend om op dit niveau zijn wedstrijden te spelen.
Nil volentibus arduum
- Giacomo Puccini
- Jinne
- Site Admin
Maar 1 goal tegen. Andere was nog bij Stekelenburg. Hij heeft zich na Sporting goed herpakt. Het is vooral belangrijk scherp te blijven.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Sinds gisteravond international. Het is 'm van harte gegund. Pasveer heeft het toch echt wel boven verwachting goed gedaan bij Ajax. En nu dus zelfs een hele serieuze kans om mee te gaan naar het WK. 

Nil volentibus arduum
Met alle respect, maar dat zegt toch ook wel iets over de stand van het keepersgilde in Nederland?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Ik zie niet in waarom hij geen basisspeler is tijdens het WK. Keept beter en op een hoger niveau dan Jaspertje.
IK GELOOF!!!!!!
Ik sluit zeker niet uit dat hij eerste keeper is op het WK. Doet het gewoon weer prima, lijkt doorgaans ook een goede uitwerking op zijn defensie te hebben als rust brenger, en speelt CL niveau.
De voornaamste klacht die ik hoor is dat hij 38 is. Dat zal maar voor Oranje gaat het er vooral om wie nú het beste is. Overigens heb ik de indruk dat Cillessen bij NEC ook goed staat te keepen.
De voornaamste klacht die ik hoor is dat hij 38 is. Dat zal maar voor Oranje gaat het er vooral om wie nú het beste is. Overigens heb ik de indruk dat Cillessen bij NEC ook goed staat te keepen.
Nil volentibus arduum
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Maar met alle respect NEC....Marillion schreef: ↑vr sep 23, 2022 12:52 pmIk sluit zeker niet uit dat hij eerste keeper is op het WK. Doet het gewoon weer prima, lijkt doorgaans ook een goede uitwerking op zijn defensie te hebben als rust brenger, en speelt CL niveau.
Weer op zoek naar een Interim coach..
-
Toch wel een duur geintje om 100 miljoen in de ploeg te investeren, maar niets op de keeperspositie te doen.
Aan de andere kant waren we ook met een andere keeper in de CL kansloos geweest en moeten we maar hopen dat de fouten van Pasveer in de Eredivisie mee blijven vallen.
Aan de andere kant waren we ook met een andere keeper in de CL kansloos geweest en moeten we maar hopen dat de fouten van Pasveer in de Eredivisie mee blijven vallen.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Half AT had hier al voor gewaarschuwd, maar we vonden het belangrijker om allerhande miljoenen kapot te slaan op wisselspelers.
Ik word ook helemaal horendol van die kansloze uittrappen van hem. De man heeft geen zelfvertrouwen meer en we krijgen nu een paar keer per wedstrijd de meest vreemde uittrappen te verduren.
Ik word ook helemaal horendol van die kansloze uittrappen van hem. De man heeft geen zelfvertrouwen meer en we krijgen nu een paar keer per wedstrijd de meest vreemde uittrappen te verduren.
Kom op. Pasveer is toch echt de laatste die aangewezen kan worden als ‘schuldige’. Hij heeft er inmiddels ook weer een handvol bijna doelpunten tegengehouden.