Berghuis ook denk ik, die zal geen spijt hebben van zijn overstap.

Moderator: mods
Berghuis ook denk ik, die zal geen spijt hebben van zijn overstap.
Die weet niet wat ie meemaakt
Ajax speelt inderdaad erg goed, zeker ook in de duels. Dat verbaast me wel: dat Ajax fysiek de meerdere is.
Yep, genaaid.
Toppie schreef: ↑di okt 19, 2021 10:04 amDat doe ik expres, zodat het toch vaak in ons voordeel uitkomt die andere poulewedstrijd zal met een gelijk spel de plaatsing in de knock-out kunnen garanderenAndriy Demchenko schreef: ↑di okt 19, 2021 9:59 amWaar moet het naartoe met Ajax als jij al negatief gaat doen.![]()
Ja dat zie je wel terug hè? Dat doet die gekke van Hag wel goedZeux schreef:Het is ook een heerlijk team dat echt samen iets aan het doen is.
Laten we bidden dat hij volgend jaar weer onze trainer wil zijn.
Ik durf de stelling wel aan dat dit team beter is als dat van 2019. Misschien niet individueel maar wel als team. Je moet het maar durven constant met 6 man aan te vallen tegen een team met zoveel snelle spelers voorin. En dat blok achterin van Timber-Martinez-Alvarez is gewoon wereldtop. Weinig teams in Europa met zo’n sterk blok.Mano schreef:Ja dat zie je wel terug hè? Dat doet die gekke van Hag wel goedZeux schreef:Het is ook een heerlijk team dat echt samen iets aan het doen is.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Welke idioot heeft ooit besloten om 5M uit te geven voor iemand van wie je sowieso al weet dat hij hooguit scoort tegen RKC en Heracles!
Ik ben wel een criticaster van Ten Hag en vind dat hij steeds meer van het Ajax-DNA in zijn opstelilngen en wissels enzo laat zien. De man leert ook en is 100 pct onderdeel van Ajax.Ajax Rules schreef: ↑di okt 19, 2021 9:56 pmLaten we bidden dat hij volgend jaar weer onze trainer wil zijn.
Groepsmagie versus 11 individuele bv'tjes bij Real of PSG.
Precies. Vanaf 2024 speel je bovendien een soort Europese competitie met 10 duels in de groepsfase ipv 6. Waarom zou je dan nog naar het buitenland gaan? Ajax betaalt ook prima.
Ajax heeft ook gewoon een geweldige aanval natuurlijk. En Berghuis speelde daarachter ook heel goed.