Sowieso niet iedereen…
AFC Ajax - Borussia Dortmund Di 19-10-21 (21:00) Champions League
Moderator: mods
Re: AFC Ajax - Borussia Dortmund Di 19-10-21 (21:00) Champions League
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
-
There are three kinds of lies: lies, damned lies and statistics.Zuidema schreef:Wat zijn de statistieken als jij een wedstrijd van Ajax in de Arena mist? Ajax wint dan?Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑ma okt 18, 2021 9:48 amPotverdorie, ik ga m missen morgenavond. Maak wel een nichtje blij die voor het eerst van haar leven naar Ajax gaat!
Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑ma okt 18, 2021 3:22 pmThere are three kinds of lies: lies, damned lies and statistics.Zuidema schreef:Wat zijn de statistieken als jij een wedstrijd van Ajax in de Arena mist? Ajax wint dan?Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑ma okt 18, 2021 9:48 amPotverdorie, ik ga m missen morgenavond. Maak wel een nichtje blij die voor het eerst van haar leven naar Ajax gaat!

Trab: ''Niet afspelen, maar uitspelen.''

-
Ik ga em sterker maken. Tijdens de potjes die Ajax tot nu toe verloren heeft (PSV voor de JC schaal, Twente en Utrecht) was ik iets anders aan het doen. Morgenavond heb ik ook een ander uitje.. dus… laten we hopen dat de vorige keren puur toeval waren.Zuidema schreef: ↑ma okt 18, 2021 10:41 amWat zijn de statistieken als jij een wedstrijd van Ajax in de Arena mist? Ajax wint dan?Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑ma okt 18, 2021 9:48 amPotverdorie, ik ga m missen morgenavond. Maak wel een nichtje blij die voor het eerst van haar leven naar Ajax gaat!

Whitey on the moon.
Oke, hiermee kunnen alle eerdere bespiegelingen dus meteen de prullenbak in. We liggen er uit.GangstaRiB schreef: ↑ma okt 18, 2021 5:05 pmIk ga em sterker maken. Tijdens de potjes die Ajax tot nu toe verloren heeft (PSV voor de JC schaal, Twente en Utrecht) was ik iets anders aan het doen. Morgenavond heb ik ook een ander uitje.. dus… laten we hopen dat de vorige keren puur toeval waren.![]()

Veel zin in deze wedstrijd. Een echte graadmeter.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Morgen ga ik ons bedrijf vertellen dat we verkocht zijn aan de hoogste bieder en daarna is het mijn taak om mensen mee uit eten en drinken te nemen. Is het heel ongevoelig als ik voor 9 uur in mijn appartement wil zijn om Ajax te kijken?
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
In Engeland is iedereen tegen die tijd toch wel ladderzat? Dan kun je rustig weglopen zonder dat iemand het merkt of het zich herinnert. 

- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Ik zit in Sofia, dus ik heb een extra uurtje :)Jöhnk schreef:In Engeland is iedereen tegen die tijd toch wel ladderzat? Dan kun je rustig weglopen zonder dat iemand het merkt of het zich herinnert.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
We're doomed!Dubbel schreef: ↑ma okt 18, 2021 7:31 pmOke, hiermee kunnen alle eerdere bespiegelingen dus meteen de prullenbak in. We liggen er uit.GangstaRiB schreef: ↑ma okt 18, 2021 5:05 pmIk ga em sterker maken. Tijdens de potjes die Ajax tot nu toe verloren heeft (PSV voor de JC schaal, Twente en Utrecht) was ik iets anders aan het doen. Morgenavond heb ik ook een ander uitje.. dus… laten we hopen dat de vorige keren puur toeval waren.![]()
![]()

Trab: ''Niet afspelen, maar uitspelen.''

Godverdommme.GangstaRiB schreef: ↑ma okt 18, 2021 5:05 pmIk ga em sterker maken. Tijdens de potjes die Ajax tot nu toe verloren heeft (PSV voor de JC schaal, Twente en Utrecht) was ik iets anders aan het doen. Morgenavond heb ik ook een ander uitje.. dus… laten we hopen dat de vorige keren puur toeval waren.Zuidema schreef: ↑ma okt 18, 2021 10:41 amWat zijn de statistieken als jij een wedstrijd van Ajax in de Arena mist? Ajax wint dan?Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑ma okt 18, 2021 9:48 amPotverdorie, ik ga m missen morgenavond. Maak wel een nichtje blij die voor het eerst van haar leven naar Ajax gaat!![]()
IK GELOOF!!!!!!
Als ze verliezen , is het jouw schuld!GangstaRiB schreef: ↑ma okt 18, 2021 5:05 pmIk ga em sterker maken. Tijdens de potjes die Ajax tot nu toe verloren heeft (PSV voor de JC schaal, Twente en Utrecht) was ik iets anders aan het doen. Morgenavond heb ik ook een ander uitje.. dus… laten we hopen dat de vorige keren puur toeval waren.Zuidema schreef: ↑ma okt 18, 2021 10:41 amWat zijn de statistieken als jij een wedstrijd van Ajax in de Arena mist? Ajax wint dan?Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑ma okt 18, 2021 9:48 amPotverdorie, ik ga m missen morgenavond. Maak wel een nichtje blij die voor het eerst van haar leven naar Ajax gaat!![]()

Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Volgens de kranten wordt het Klaassen in plaats van Berghuis.
-
Rustig maar. Dat is correlatie, geen causaliteit.Lionel schreef:Godverdommme.GangstaRiB schreef: ↑ma okt 18, 2021 5:05 pmIk ga em sterker maken. Tijdens de potjes die Ajax tot nu toe verloren heeft (PSV voor de JC schaal, Twente en Utrecht) was ik iets anders aan het doen. Morgenavond heb ik ook een ander uitje.. dus… laten we hopen dat de vorige keren puur toeval waren.![]()
-
Dat had ik wel verwacht, Dortmund is een counterploeg en dan kan loopvermogen en terugverdedigen echt geen kwaad. Berghuis kun je afhankelijk van de wedstrijd eventueel nog later brengen.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko
Ajax is in 2 wedstrijden (bij vlagen) compleet overlopen op het middenveld. Beide keren stond Klaassen op.10
I think I lost my fucking headache
Ik zou juist vasthouden aan het elftal waarmee we tot aan Utrecht succesvol mee zijn geweest. Berghuis op 10 dus.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Dat dachten ook behoorlijk veel media voorafgaand aan Besiktas thuis. En toen zaten ze er naast.
Ik zie Ten Hag er wel voor aan om met iets te komen waardoor ze allebei spelen, of in ieder geval met een variant waar Berghuis kan blijven staan.
Alvarez of Gravenberch ernaast dan?
IK GELOOF!!!!!!
Haller eruit kan ook nog.
IK GELOOF!!!!!!
-
Waar moet het naartoe met Ajax als jij al negatief gaat doen.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko
Dat doe ik expres, zodat het toch vaak in ons voordeel uitkomt die andere poulewedstrijd zal met een gelijk spel de plaatsing in de knock-out kunnen garanderenAndriy Demchenko schreef: ↑di okt 19, 2021 9:59 amWaar moet het naartoe met Ajax als jij al negatief gaat doen.
Lekker weertje vandaag, ik zag de eerste Dortmund-supporters al lopen in de motregen.
Ik lees dat Berghuis op de bank zit. Terecht? Lijkt mij wel, ik zou hem niet op 10 zetten tegen een counterploeg als Dortmund, en op rechts is Antony beter.

Ik lees dat Berghuis op de bank zit. Terecht? Lijkt mij wel, ik zou hem niet op 10 zetten tegen een counterploeg als Dortmund, en op rechts is Antony beter.