Baffa heeft maar 481M verlies gedraaid over afg. seizoen, hoor.

Moderator: mods
Tuurlijk wel, hij staat gewoon stil, denkt dat ie zijn kunstje kan doen terwijl ie gewoon de bal terug kan spelen.En de bal naar de andere kant verplaatsen .Bij Oranje ook al verschillende keren gebeurt ..Iniesta schreef: ↑za okt 02, 2021 10:52 pmAls Mephis de bal verliest met drie man in z’n buurt, ligt het denk ik niet aan hem dat alles open staat
Frenkie wordt ondertussen ook door Koeman weer zwaar misbruikt. Hangend rechtsbuiten , hoe kom je erop
Koeman scoort momenteel sowieso weer hoog in de schaal van onsympathiekheid
Inderdaad, zou eigenlijk de belangrijkste speler van het elftal moeten zijn.Iniesta schreef: ↑za okt 02, 2021 10:52 pmAls Mephis de bal verliest met drie man in z’n buurt, ligt het denk ik niet aan hem dat alles open staat
Frenkie wordt ondertussen ook door Koeman weer zwaar misbruikt. Hangend rechtsbuiten , hoe kom je erop
Koeman scoort momenteel sowieso weer hoog in de schaal van onsympathiekheid
Barcelona is, aldus AS, bereid om Mbappé een tekenbonus van negentig miljoen euro uit te keren, terwijl men in Barcelona verwacht dat Real Madrid niet verder kan of wil gaan dan vijftig miljoen. Ook denkt Barcelona Mbappé een hoger salaris te kunnen bieden dan de rivaal uit de hoofdstad. Barcelona was in 2017 al dicht bij de komst van Mbappé, maar opteerde destijds voor de komst van Ousmane Dembélé.
https://www.vi.nl/nieuws/as-barcelona-z ... oor-mbappe
Is toch gewoon de competitie? Het valt me nog mee hoeveel punten Barca achter staat. Rest is ook niet top.