En in Game 3 beschikbaar vanuit de bullpen!Babe Ruth's 14-inning win in Game 2 of the 1916 World Series is the longest pitching outing in baseball postseason history.

Moderator: mods
En in Game 3 beschikbaar vanuit de bullpen!Babe Ruth's 14-inning win in Game 2 of the 1916 World Series is the longest pitching outing in baseball postseason history.
'19: 9 W, 29 HR.Dubbel schreef: ↑do aug 19, 2021 11:15 pmIn Boston heeft Babe tussen 1914 en 1919 seizoenen gehad van ruim boven de 300 IP in 40+ wedstrijden maar alleen in 1918 had hij 10/30 of meer. Hij maakte dan ook pas naam als hitter nadat hij al min of meer gestopt was als pitcher. In z'n NYY jaren gooide hij over 13 jaar verspreid slechts 5 wedstrijden.Zeux schreef: ↑do aug 19, 2021 11:52 amHij verbetert als pitcher alleen maar volgens mij.Dubbel schreef: ↑do aug 19, 2021 11:49 amShohei Ohtani gisteravond laat alweer naar W nummer 8 en HR nummer 40. Eerste linkshandige Angels slagman ooit die 40 of meer homers slaat in een seizoen. Hij kan op 24 of 25 augustus en op de laatste speeldag nog starts maken dus 10 wins 30 hr is nog altijd mogelijk.![]()
10 W/30 HR is Ruth-terrein toch? Hij gaat er 10/50 van maken als het zo door gaat. :-)
https://www.baseball-reference.com/play ... ba01.shtml
EDIT; nee, klopt niet wat ik schreef.... volgens die stats heeft hij nooit 10/30 gehaald in een seizoen. Of lees ik het niet goed?
Nope walks is geen categorie in mijn games.
150 ballen?
Over 75 AB een statline met .213 AVG, 1 HR, 9 runs, 1 SB en 16 RBI, 23 K's, 4 BB, .596 OPS.Dubbel schreef: ↑wo aug 25, 2021 5:01 pmJo "carry the freight"
https://www.mlb.com/video/jo-adell-s-fo ... he-freight
Ja, logisch, 2-11 in de recente series tegen Dodgers en Giants. Seizoen gesloopt in twee weken. Wel weer interessant: 7 vd 11 verliespartijen waren met maar één run verschil.Dubbel schreef:Mets inmiddels op -6, dat is nog slechter dan de -4 van ons, en het !0-Wins boek van Shohei is al weer even gesloten. De zomer is voorbij, tijd voor herfst honkbal.
Shohei Ohtani reached yet another incredible milestone on Saturday night, as he became the first Angels player ever to hit at least 40 homers and steal 20 bases in a season.
Ook punten voor een assist?Zeux schreef: ↑wo aug 25, 2021 5:34 pmOver 75 AB een statline met .213 AVG, 1 HR, 9 runs, 1 SB en 16 RBI, 23 K's, 4 BB, .596 OPS.Dubbel schreef: ↑wo aug 25, 2021 5:01 pmJo "carry the freight"
https://www.mlb.com/video/jo-adell-s-fo ... he-freight
Dat is geen heel bijzondere statline. Geen powerhitter, teveel K's. Wel prima RBI.
Situational doet hij het weel weer aardig. Met RISP gaat zijn AVG omhoog naar .263. En zijn OPS naar .789
Als je de stats bekijkt hebben nym en laa ongeveer hetzelfde seizoen gedraaid met dat verschil dat wij het redelijk doen in de batting stats en jullie het redelijk doen in de pitching.
Shohei Ohtani hit his eighth triple on Thursday against the Rangers, which ties him for the Major League lead with Arizona's David Peralta. Ohtani became the first player with at least 45 homers and eight triples in a season since Hall of Famer Mike Schmidt in 1980. The only other American League players to accomplish this feat are fellow Hall of Famers Jim Rice, Jimmie Foxx, Joe DiMaggio, Lou Gehrig and Babe Ruth.
Wel jammer dat hij die 10de win niet gaat halen.Dubbel schreef: ↑do sep 30, 2021 9:14 pmOpnieuw ergens in een mooi rijtje.
Shohei Ohtani hit his eighth triple on Thursday against the Rangers, which ties him for the Major League lead with Arizona's David Peralta. Ohtani became the first player with at least 45 homers and eight triples in a season since Hall of Famer Mike Schmidt in 1980. The only other American League players to accomplish this feat are fellow Hall of Famers Jim Rice, Jimmie Foxx, Joe DiMaggio, Lou Gehrig and Babe Ruth.
Ai ai, de $324m-man geeft niet thuis in precies het soort wedstrijden waarvoor hij is gehaald...Dubbel schreef:New York at Boston in een wedstrijd waarbij het ergens om gaat
Ja, ATL mag van mij ook winnen. :-)Dubbel schreef: ↑do okt 21, 2021 1:10 pmIk hoop idd dat ATL de titel pakt maar mijn aversie tegen LA is flink afgenomen doordat ze door de cheating Astros zo ontzettend vuil genaaid zijn.
Op ESPN (wat een kut zender, maar ze hebben wel Amerikaans honkbal...) zijn heel veel play off wedstrijden te volgen en dat is best leuk.
Orioles trouwens weer laatste geworden en krijgen dus opnieuw een van de top draft picks. Dit is zo langzamerhand misbruik van het systeem want straks hebben ze zonder investeringen ineens een team met vijf toppers.