Is dit echt?

Moderator: mods
Wow. Dat hij zich daar voor leent... Bizar.
Ja. Of bij een volleyball club.
Luuk naar de tribune, Dest op de bank, misschien dat Depay en De Jonge nog een kansje krijgen onder een nieuwe trainer.
Depay, nooit geloof in gehad.Giacomo Puccini schreef: ↑wo sep 29, 2021 8:32 pmSinds zijn zware knieblessure, lijkt Depay me over the hill. Hij sjokt als een bejaarde over het veld, ik vind het geen gezicht.
Pff, zekers, Ook met middelmaat moet je beter kunnen dan wat ze hier laten zien
Beter salarisplafond? Volgens mij schuiven die tekorten van dit jaar door en wordt het eerder slechter dan beter. Dat worden tussenjaren.Zeux schreef: ↑wo sep 29, 2021 9:10 pmLuuk naar de tribune, Dest op de bank, misschien dat Depay en De Jonge nog een kansje krijgen onder een nieuwe trainer.
Mar goed, of die er wat van kan bakken... Crux is natuurlijk dat er geen geld is voor investeringen. Het lijkt er op dat dit een tussenjaar wordt. Proberen weer wat meer inkomsten te genereren en dan volgend seizoen weer een beter salarisplafond.
Ben benieuwd hoe lang dat duurt. La Liga moet ook aantrekkelijk blijven voor tv-gelden. Met een volledig uitgekleed Barcelona wordt dat toch lastiger. Ze kunnen Barcelona kapot maken met allerlei boetes, maar ultimo helpt dat de competitie niet.Rooie schreef: ↑wo sep 29, 2021 9:20 pmBeter salarisplafond? Volgens mij schuiven die tekorten van dit jaar door en wordt het eerder slechter dan beter. Dat worden tussenjaren.Zeux schreef: ↑wo sep 29, 2021 9:10 pmLuuk naar de tribune, Dest op de bank, misschien dat Depay en De Jonge nog een kansje krijgen onder een nieuwe trainer.
Mar goed, of die er wat van kan bakken... Crux is natuurlijk dat er geen geld is voor investeringen. Het lijkt er op dat dit een tussenjaar wordt. Proberen weer wat meer inkomsten te genereren en dan volgend seizoen weer een beter salarisplafond.
Kan zijn dat hij verkocht wordt voor transferinkomsten en misschien is dat helemaal niet zo erg voor hem. Zijn ontwikkeling is niet veel meer dan bij Ajax
Ja, dat snap ik ook niet.
Dest en Frenkie werden natuurlijk al voor de komst van Sneeuwvlokje gehaald.