Moderator: mods
Dat is mooi. En na 95 minuten?
Tja, dan hebben destijds tegen de Spurs gemerkt...Jöhnk schreef: ↑di sep 28, 2021 10:12 amIk vind het sfeertje wel heel optimistisch. Aan de ene kant begrijp ik dat gezien het spel en de resultaten, maar aan de andere kant moet het niet overslaan op de spelers met als gevolg onderschatting en overmoed. Want hoewel Ten Hag dit soort sentimenten normaliter goed managet, staan de spelers niet helemaal los van de buitenwereld.
Ik geloof sterk in de kracht van het algemeen bewustzijn. Als alle supporters en ‘analisten’ roepen dat we winnen op een slof en een voetbalschoen en dat maar vaak genoeg herhalen, landt dat op een gegeven moment in de hoofden van de spelers.
zo jammer, deze herinnering oprakelen...Nihad schreef: ↑di sep 28, 2021 10:55 amTja, dan hebben destijds tegen de Spurs gemerkt...Jöhnk schreef: ↑di sep 28, 2021 10:12 amIk vind het sfeertje wel heel optimistisch. Aan de ene kant begrijp ik dat gezien het spel en de resultaten, maar aan de andere kant moet het niet overslaan op de spelers met als gevolg onderschatting en overmoed. Want hoewel Ten Hag dit soort sentimenten normaliter goed managet, staan de spelers niet helemaal los van de buitenwereld.
Ik geloof sterk in de kracht van het algemeen bewustzijn. Als alle supporters en ‘analisten’ roepen dat we winnen op een slof en een voetbalschoen en dat maar vaak genoeg herhalen, landt dat op een gegeven moment in de hoofden van de spelers.![]()
Exact.
Dat lijkt me eigenlijk wel nuttig. Ik zie nog de Ligt met een lach van het veld lopen. Naar de kleedkamer. Alleen was er nog 45 minuten te spelen.Mano schreef: ↑di sep 28, 2021 11:54 amzo jammer, deze herinnering oprakelen...Nihad schreef: ↑di sep 28, 2021 10:55 amTja, dan hebben destijds tegen de Spurs gemerkt...Jöhnk schreef: ↑di sep 28, 2021 10:12 amIk vind het sfeertje wel heel optimistisch. Aan de ene kant begrijp ik dat gezien het spel en de resultaten, maar aan de andere kant moet het niet overslaan op de spelers met als gevolg onderschatting en overmoed. Want hoewel Ten Hag dit soort sentimenten normaliter goed managet, staan de spelers niet helemaal los van de buitenwereld.
Ik geloof sterk in de kracht van het algemeen bewustzijn. Als alle supporters en ‘analisten’ roepen dat we winnen op een slof en een voetbalschoen en dat maar vaak genoeg herhalen, landt dat op een gegeven moment in de hoofden van de spelers.![]()
Ik kan me juist herinneren dat voor Real-uit iedereen ook erg positief gestemd was. Volgens mij zelfs in de topic hier op AT!Monkey Tonk schreef: ↑di sep 28, 2021 12:41 pmDaartegenover staat dat men het dun door de broek deed voor de uitwedstrijden bij Bayern en Real Madrid, die Ajax in 18/19 met een nulletje of vijf zou gaan verliezen.
Wat zegt de error-index over vanavond?Monkey Tonk schreef: ↑di sep 28, 2021 12:51 pmNL-ers zijn hier gewoon heel kwetsbaar voor. Net als Engelsen. Het feest alvast vieren, en dan een wedstrijdje erachteraan. Bij Duitsers zal je dat niet snel zien. Daarom winnen ze zoveel finales.
Als je gaat zweven kun je de bal niet meer over de grond spelen.
En dan boos zijn op de tegenstander: 'En toch waren wij beter'.Monkey Tonk schreef: ↑di sep 28, 2021 12:51 pmNL-ers zijn hier gewoon heel kwetsbaar voor. Net als Engelsen. Het feest alvast vieren, en dan een wedstrijdje erachteraan. Bij Duitsers zal je dat niet snel zien. Daarom winnen ze zoveel finales.
Vanavond is glibberig ijs (verschillende indexen die niet dezelfde kant op wijzen). Het zou me verbazen als Ajax scherp en nauwkeurig is, maar als ze dat wel zijn dan is dat voor mij een hele grote plus in de ontwikkeling.De Dominee schreef: ↑di sep 28, 2021 1:23 pmWat zegt de error-index over vanavond?Monkey Tonk schreef: ↑di sep 28, 2021 12:51 pmNL-ers zijn hier gewoon heel kwetsbaar voor. Net als Engelsen. Het feest alvast vieren, en dan een wedstrijdje erachteraan. Bij Duitsers zal je dat niet snel zien. Daarom winnen ze zoveel finales.
Verwacht ik niet, Die ploeg is door de media in zo'n positie gebracht dat een kleine nederlaag als een overwinning is te verkopen. Die lui kruipen vast met 8 man rond de eigen 16. Maakt ook niet veel uit, volle Arena is iets speciaals op dit soort avonden, het is ook mooi als het effe niet loopt en het publiek helpt ze er doorheen.
Ze hebben met Larin En Batshuayi spelers die ideaal zijn voor coutervoetbal dus dat zal het wel worden gok ik.Dubbel schreef: ↑di sep 28, 2021 4:10 pmVerwacht ik niet, Die ploeg is door de media in zo'n positie gebracht dat een kleine nederlaag als een overwinning is te verkopen. Die lui kruipen vast met 8 man rond de eigen 16. Maakt ook niet veel uit, volle Arena is iets speciaals op dit soort avonden, het is ook mooi als het effe niet loopt en het publiek helpt ze er doorheen.