https://www.ajax.nl/artikelen/ajax-cont ... o-pasveer/
Moderator: mods
Dat is dacht ik ook de bedoeling ervaring gaan op doen.. Wellicht bjj Emmen
Leg um maar vast op de zonnebank dag of 4, zeggen we dat het Onana is ...
Das leeftijds discriminatie Cees ..Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑vr apr 23, 2021 6:05 pmValt echt niemand overhelt feit dat we nu keepers van 37 en 38 jaar oud hebben, lees: volgend seizoen 38 en 39?
Nah, Pasveer heeft gewoon heel seizoen gespeeld, itt bijvoorbeeld Bijlow.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑vr apr 23, 2021 6:05 pmValt echt niemand overhelt feit dat we nu keepers van 37 en 38 jaar oud hebben, lees: volgend seizoen 38 en 39?
De T.Overmars appt Pasveer naar Ajax
Remko Pasveer wordt in de bekerfinale geklopt door Ajax-aanvaller David Neres. Vanaf de zomer staat de doelman zelf onder contract in Amsterdam.
FOTO ANP/HH
Doelman Vitesse maakt op 37-jarige leeftijd nog een toptransfer
ARNHEM Een tv-interview waarin Remko Pasveer na de wedstrijd tegen Willem II aangaf er bijna uit te zijn met Vitesse over een contractverlenging, triggerde Marc Overmars. ’Zou je voor twee jaar bij Ajax willen tekenen?’, appte de directeur voetbalzaken van Ajax naar de doelman van Vitesse. En zo maakt Pasveer op 37-jarige leeftijd nog een mooie klapper. „Tegen sommige dingen kun je geen nee zeggen en dit is er een van.”
Pasveer keek wel even op toen hij appje van Overmars ontving. „Ik was wel verrast dat Ajax zich meldde. Daar reken je niet meer op. Maar ik zie het als een mooie beloning voor het harde werken. Ik ben er altijd in blijven geloven dat er
Heeft Spors het toch goed ingeschat.
Is deels mentaal. Eerst zit je ergens waar je gezien wordt als een belangrijke kracht, waar je gewaardeerd wordt etc. Dan ga je op je 37e naar een (veel) beter team. Opeens ben je een nobody, is iedereen beter dan jij, je wordt opeens gezien als zwakke schakel. Niet iedereen kan daar goed mee omgaan.
Als je kijkt naar zijn carrière, dan weet je het antwoord op die vraag. Een mooi seizoen bij Vitesse op je 35ste en voor de rest een hoop gerommel in de marge. Hij viel me al erg tegen in de potjes tegen Ajax. Bij hoge ballen is het gewoon Jupiler League niveau.