Moderator: mods
dit blijven ze geweldig doen
Hoe ze het steeds weer verzinnen… schitterend weer.
Rij jij Citroën?wimpey schreef: wo sep 15, 2021 12:11 pm Hij zal voor Blind vast een plekje zoeken en dus vinden. Terecht of niet. Dan speelt Nico of Berghuis dus. De rest staat wel vast.
Ik zit er totaal niet 'in'. Omdat ik het gevoel heb dat Ajax er niet 'in' zit. Het zou me echt verbazen wanneer Ajax vanavond presteert.
Mano schreef: wo sep 15, 2021 12:24 pm Rij jij Citroën?![]()
mocht je ooit het beroep motivatiecoach ambiëren, raad ik het je bij deze af![]()
Ik ook niet. Maar ik heb ergens de hoop dat ze een keer de knop om gaan zetten en er weer ouderwets opklappen en spelers gaan gebruiken in hun kracht.wimpey schreef: wo sep 15, 2021 12:32 pmMano schreef: wo sep 15, 2021 12:24 pm Rij jij Citroën?![]()
mocht je ooit het beroep motivatiecoach ambiëren, raad ik het je bij deze af![]()
Zal je verbazen, maar een groot deel van mijn werk is coachen en motiveren.
Can't bullshit a bullshitter he. Fijn dat anderen er vertrouwen in hebben, maar ik zie geen aanleiding daartoe.
Klopt, viel mij ook op.Jöhnk schreef: wo sep 15, 2021 12:00 pm Zijn favoriete positie volgens AR, maar Berghuis zelf hoorde ik na PEC mekkeren dat het spel te veel aan hem voorbij gaat op 10.
Ik ook. Jammer en ook wel een beetje gek.Ajax Rules schreef: wo sep 15, 2021 2:13 pm Hij lijkt dus Blind te verkiezen (en dan ook nog op linksback) boven Nico. Ik had persoonlijk voor de laatste gekozen.
Dat hoeft niet perse.
Precies.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: di sep 14, 2021 1:36 pmZeker met die Portugezen, de ultieme theatermakers.999 schreef:Kaartentrekker José María Sánchez als scheidsrechter , kan een wedstrijd helemaal laten ontsporen ..
"Volgens bronnen" (niet geexpliciteerd door AS). Ik ben benieuwd of het klopt. Laatst waren ze ook al een primaire bron trouwens.Marillion schreef: wo sep 15, 2021 5:17 pm Ik zie berichten voorbij komen dat Stekelenburg toch niet klaar is om te spelen. Tegenvallertje want ik hem meer vertrouwen in hem dan in Pasveer.