PSV
Moderator: mods
Re: PSV
Dit snap ik ook niet. Die jongen is in vorm en heeft het vermogen om met een enkele actie iets te forceren. Nadeel is natuurlijk dat er weinig ruimte is maar je laat je beste aanvallers toch staan als je moet scoren?
Nil volentibus arduum
Hij zal wel weer boos worden als iemand hem vraagt naar zijn wissels. Maar die waren toch echt wel ongelukkig te noemen.
PSV eigenlijk twee wedstrijden lang de betere maar ze staan wel met lege handen. Benfica heeft ruim anderhalve wedstrijd niet veel anders gedaan dan tegenhouden, vertragen en irriteren. De kansen zijn er wel geweest. Ik ben blij dat ik dit scenario niet beleef als supporter van de verliezende club want dit is zo ontzettend frustrerend. Nu moet ik eerlijk zijn en kan ik een kleine glimlach niet onderdrukken.

Nil volentibus arduum
Zo die wissels legde psv lam.
Benfica voetbal, die frustratie herkennen wij van Getafe
Psv ook weer even met voetjes op aarde
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Ja heerlijk. Ik ga eens ff genieten van de nabeschouwingMano schreef:Zo die wissels legde psv lam.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
- Jinne
- Site Admin
Tegenwoordig maakt dat weinig verschil toch? Vooral mooi dat zij die miljoenen niet pakken. En leuk dat je er ook treurige Brabantse koppies bij ziet nu.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Het is vooral ook een mentale dreun. Na alle euforie de eerste tegenvaller van het seizoen. Geen CL in het vooruitzicht maar EL op donderdagavond. Met die competitie is niets mis maar het is niet waar spelers aan denken.
Nil volentibus arduum
-
Is allemaal relatief, een deel van de verdeelsleutel werkt volgens een ranglijst van tien jaar, daarin staan we nog achter Benfica als die eruit waren gevlogen had ons dat langs die kant weer iets van 1 tot twee miljoen extra opgeleverd.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko
Financieel gaat het er vooral om dat PSV de inkomsten niet krijgt. Maar dat is maar beperkt interessant als je ziet wat Ajax met die financiële voorsprong doet.
Sneijder legt prima uit wat er mis ging. Ben benieuwd naar de reactie van Schmidt.
Ik neem overigens aan dat Jantje het publiek daar nog even netjes heeft bedankt?
Sneijder legt prima uit wat er mis ging. Ben benieuwd naar de reactie van Schmidt.
Ik neem overigens aan dat Jantje het publiek daar nog even netjes heeft bedankt?
Nil volentibus arduum