PSV
Moderator: mods
-
Re: PSV
Ik zit er ook dubbel in. Zoals WkcdwN hierboven zegt, is de kans groter dat PSV nationaal punten gaat verspelen met de belasting van de CL erbij. Als ze het niet halen raken ze echter wellicht uit de huidige flow, raken spelers gefrustreerd (weer geen CL!) en hoeft Ajax geen CL geld te delen.
Lastig.
Lastig.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
Ik zie dat anders, voetbal is nog altijd vooral local business. Onze concurrent kan vanavond veel geld verdienen en hun spelers worden meer waard als ze CL halen. Dat misgun ik die mensen verder niet maar vanuit Ajax oogpunt een klein drama op een moment dat we toch al kwetsbaar zijn. Die coefficientpunten zijn belangrijk maar in de EL pakken ze er misschien nog wel meer.
Wb die belasting, de kleinere clubjes zitten inmiddels in de Conference League dacht ik. Het zou zomaar kunnen dat de EL groepsfase ook een flinke inspanning vergt. En speelt EL nog steeds op donderdag? Dat is ook nooit zo fijn.De Dominee schreef: ↑di aug 24, 2021 1:01 pmIk zit er ook dubbel in. Zoals WkcdwN hierboven zegt, is de kans groter dat PSV nationaal punten gaat verspelen met de belasting van de CL erbij. Als ze het niet halen raken ze echter wellicht uit de huidige flow, raken spelers gefrustreerd (weer geen CL!) en hoeft Ajax geen CL geld te delen.
Lastig.
Nee, ik ben ervan overtuigd dat een evt Benfica zege een slang is die we moeten verwelkomen.

-
Niet? Ik zou dat prima vinden. Halen we de uitdaging wel uit Europees voetbal.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
zolang we gewoon weer 1-1 spelen tegen twente, hoef je daar niet bang voor te zijn

Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
die PSV flow mag van mij een domper krijgen door zich niet te plaatsen.
Lekker reisjes naar de Oekraine maken voor de EL. Wordt je ook moe van
Lekker reisjes naar de Oekraine maken voor de EL. Wordt je ook moe van
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Het zit er trouwens niet echt in voor Benfica. De energie spat er momenteel vanaf in Eindhoven en ze hebben met Madueke de man van dit moment. Als Psv ooit de kans heeft om de CL voorronde te overleven dan is het dit jaar.
Eerste wedstrijd vond ik PSV duidelijk beter. Als ze dat nog een keer zo kunnen gaan ze normaal gesproken winnen.
Ben benieuwd of Benfica anders gaat spelen. Zal toch vooral defensief zijn met de voorsprong op zak.
Ben benieuwd of Benfica anders gaat spelen. Zal toch vooral defensief zijn met de voorsprong op zak.
Nil volentibus arduum
Gelukkig zijn hier nog meer mensen die hopen dat PSV er vanavond uitvliegt, om me heen hoor ik in ene dat het goed is voor het Nederlands voetbal. Het zal, maar ik zie PSV liever punten binnenhalen in de EL. 

Eén club. Eén stad. Ajax Amsterdam.
-
Benfica met 10 man
Ik denk dat het budget nu wel even op is eerlijk gezegd.
De tweede helft kun je wel uittekenen nu. Benfica gaat alleen nog maar tijdrekken en proberen om PSV ook een rode kaart aan te smeren door theater te maken. PSV heeft voldoende dreiging. Dit maken ze wel af.

De tweede helft kun je wel uittekenen nu. Benfica gaat alleen nog maar tijdrekken en proberen om PSV ook een rode kaart aan te smeren door theater te maken. PSV heeft voldoende dreiging. Dit maken ze wel af.
Nil volentibus arduum