PSV
Moderator: mods
Re: PSV
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Nee die vielen allemaal beroerd in. PSV leek conditioneel ook fitter in de 2e helft. Benfica grossierde in balverlies. Vrees dat ze de klus wel gaan klaren in Eindhoven. Gakpo man of the match. We gaan een zware kluif aan ze krijgen in de competitieMano schreef:Wissels hebben Benfica geen goed gedaan
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
-
Gelukkig voor hen staat heel groot de naam van de club erop, anders heb je geen idee welke je aan hebt!
Tja, een beetje zoals NEC vorige week dus...
Wen er maar aan, denk dat zowel Ajax als PSV in dit soort wedstrijden alleen maar van zichzelf kunnen verliezen als ze niet scherp genoeg zijn.
Wen er maar aan, denk dat zowel Ajax als PSV in dit soort wedstrijden alleen maar van zichzelf kunnen verliezen als ze niet scherp genoeg zijn.
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
Cambuur moest het vorig seizoen van Robert Mühren hebben.
Resultaten in deze fase van de competitie, zeker tegen promovendi (Ajax vorige week ook) zeggen nog niets. PSV is goed begonnen, maar de focus daar ligt dan ook totaal op het bereiken van de CL. Gaat het daar in de winter last van krijgen?
Ajax heeft de JC-Schaal laten lopen, omdat het haast niet mogelijk was met al die afwezigen om iedereen op tijd op 100% te krijgen. Gaat het daar in de winter van profiteren?
Resultaten in deze fase van de competitie, zeker tegen promovendi (Ajax vorige week ook) zeggen nog niets. PSV is goed begonnen, maar de focus daar ligt dan ook totaal op het bereiken van de CL. Gaat het daar in de winter last van krijgen?
Ajax heeft de JC-Schaal laten lopen, omdat het haast niet mogelijk was met al die afwezigen om iedereen op tijd op 100% te krijgen. Gaat het daar in de winter van profiteren?
Jullie team is erg goed dit seizoen, Frank... Hoe zwaar het me ook valt, het is een genoegen om snel voetbal te zien en jongens als Madueke en Gakpo te zien dartelen. Zahavi is topfit en werkt zich de pleuris als bliksemafleider. En Götze is en blijft een maestro met een fluwelen touch.
Als je dat afzet tegen Ajax... Nee, laat maar.
-
Sja PSV gaat dan ook punten voor de coëfficiëntielijst halen en ze hebben net als wij tot de winter een zwaar programma. Lijkt me prima. Maar als ze het niet halen slaap ik er geen seconde minder om.