Daar in lissabon krijgen ze echt geen counter ruimte .
PSV
Moderator: mods
-
Re: PSV
Niet bepaald de hoofdprijs voor PSV. Mooi zo.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
- Ajaciedjuh
Rioola bepaalt ….. Bij AZ en PSV heeft hij een flinke vinger in de pap (en steekt het meeste geld in zijn zak).
Laatst gewijzigd door Ajaciedjuh op do aug 12, 2021 6:08 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
-
-
Ik hoop eigenlijk op een gelijkspelletje hier.
Arrogante lul hoor, die Schmidt. Ze spelen net weer een pot of 4 weer aardig en die gast begint bij het eerste wedstrijd van de competitie weer met een echte B-elftal. Hoop nu extra dat ze op hun bek gaan daar.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
-
Mooie test vanavond, Benfica uit! Eens kijken of de hosanna verhalen terecht zijn.
Ik denk dat ze weinig kans maken, 3-1 voor Benfica.
Ik denk dat ze weinig kans maken, 3-1 voor Benfica.
Ik heb geen idee hoe sterk Benfica dit seizoen is. Dus lastig inschatten. Traditioneel zijn Portugese clubs lastig te bestrijden voor Nederlandse clubs maar PSV is natuurlijk wel gewoon heel goed aan het seizoen begonnen.
Denk dat ik het maar zo bekijk: Als PSV zich kwalificeert is het voordeel dat zij een gelijke agenda hebben in vergelijking met Ajax met sterke Europese tegenstanders in een competitie die ze niet als tweederangs zullen behandelen. Als ze zich niet kwalificeren hebben wij een financieel voordeel. Kan eigenlijk niet misgaan dus.
Denk dat ik het maar zo bekijk: Als PSV zich kwalificeert is het voordeel dat zij een gelijke agenda hebben in vergelijking met Ajax met sterke Europese tegenstanders in een competitie die ze niet als tweederangs zullen behandelen. Als ze zich niet kwalificeren hebben wij een financieel voordeel. Kan eigenlijk niet misgaan dus.

Nil volentibus arduum
Benfica is volgens mij niet zo sterk als andere jaren. Zijn vorig jaar in de voorronde CL uitgeschakeld door PAOK. Dat zegt genoeg. Ook als 3e geëindigd in de competitie. Hoop wel van harte dat ze PSV uitschakelen. Schurfthekel aan die schijtboeren. De enige club waarvan ik altijd hoop dat ze verliezen.Marillion schreef:Ik heb geen idee hoe sterk Benfica dit seizoen is. Dus lastig inschatten. Traditioneel zijn Portugese clubs lastig te bestrijden voor Nederlandse clubs maar PSV is natuurlijk wel gewoon heel goed aan het seizoen begonnen.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Hoezo? Ze hebben genoeg punten gescoord. De rest halen wij wel binnenWP_Legend schreef:Ik hoop dat PSV door komt, zou goed zijn voor de eredivisie!

-
Dat is nou precies het probleem. Die nemen ze niet serieus. Terwijl ze daar juist best de kwart- of halve finale zouden moeten kunnen halen met een goede loting mi.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
Wanneer ik het me goed herinner, haalde mbesv in z'n laatste 2 CL-deelnames welgeteld 3 punten. mbesv wil de CL-miljoenen en nationaal Ajax aftroeven.
Ik vrees trouwens dat ze Benfica pakken. Zoals Trap opmerkte: die zijn niet zo goed. En mbesv heeft natuurlijk de winning mood te pakken. Spelen ook prima voetbal.
Ik vrees trouwens dat ze Benfica pakken. Zoals Trap opmerkte: die zijn niet zo goed. En mbesv heeft natuurlijk de winning mood te pakken. Spelen ook prima voetbal.
Als ik heel eerlijk ben zit ik er ook zo in.Trab schreef: ↑wo aug 18, 2021 1:27 pmBenfica is volgens mij niet zo sterk als andere jaren. Zijn vorig jaar in de voorronde CL uitgeschakeld door PAOK. Dat zegt genoeg. Ook als 3e geëindigd in de competitie. Hoop wel van harte dat ze PSV uitschakelen. Schurfthekel aan die schijtboeren. De enige club waarvan ik altijd hoop dat ze verliezen.Marillion schreef:Ik heb geen idee hoe sterk Benfica dit seizoen is. Dus lastig inschatten. Traditioneel zijn Portugese clubs lastig te bestrijden voor Nederlandse clubs maar PSV is natuurlijk wel gewoon heel goed aan het seizoen begonnen.

Maar ieder nadeel heeft zijn voordeel dus als ze doorgaan moeten we dat maar gewoon benadrukken.

Nil volentibus arduum
Ik kan het toch niet altijd laten om te reageren:wimpey schreef: ↑wo aug 18, 2021 5:40 pmWanneer ik het me goed herinner, haalde mbesv in z'n laatste 2 CL-deelnames welgeteld 3 punten. mbesv wil de CL-miljoenen en nationaal Ajax aftroeven.
Heb je ook gezien wie de tegenstanders waren in die jaren? Of laat je dat voor het gemak maar weer even weg

Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj