Hassan een verblijfsvergunning geven, bedoel je?

Die vrouw is een natuurtalent.
Ik heb wel grote moeite met de estafette-nummers.
Los van Hassan zijn de prestaties van Nederland bij atletiek de laatste jaren echt beter geworden. Het zijn juist niet meer één of twee natuurtalenten maar je ziet op verschillende onderdelen goede prestaties. Ook in de groep atleten die nu nog geen medaille wisten te halen.
Dit is inderdaad exact mijn punt. Geen van die estafette-lopers zijn toplopers (wat ook blijkt uit tempo en tijden). En ja, het gaat ook heel vaak zo dat sporters geen toppers zijn in de meest prestigieuze disciplines en dan in de later uitgevonden disciplines alsnog een route vinden naar succes.
Dat kun je ten dele zeggen, maar is toch vooral heel vergezocht en overdreven.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑za aug 07, 2021 4:54 pmJe kunt ook zeggen dat het (en dat is het ook) een aparte discipline is
Of als je niet kunt voetballen, ga maar keepen.Ajax Rules schreef: ↑za aug 07, 2021 5:34 pmDus als je niet competitief bent in vrije slag, ga je maar rugslag doen. Bijvoorbeeld.
Precies. Alleen in Doha liep ze volgens mij 'van kop af', maar normaal is haar modus toch 'afwachten, afwachten'?Sandro schreef: ↑za aug 07, 2021 8:52 pmVraag ik me ook af ja. Op de 1500m heeft ze normaal gesproken toch ook de tactiek om af te wachten? Een logische verklaring voor waarom ze dat niet deed, zou zijn dat er tegenstand is met een betere versnelling. Maar daarvoor ken ik de tegenstand niet goed genoeg.
Ik vind dat zelf een beetje over de top, het kan honderd keer je vriend zijn je loopt toch voor jezelf en je land. Het loopt nu goed af maar het kan ook je eigen medaille kosten.
Ach welnee joh, hij had duidelijk over. En als je iemand zo moet (kunt) aanmoedigen om door te lopen, dan win je ook dat sprintje makkelijk. Waarvan akte. Prachtig. Sportmanship. Jaren samen intensief getraind en samen op dat podium willen staan. Gelukkig kan dat dus nog in de sport.brigade zuid schreef: ↑zo aug 08, 2021 9:29 amIk vind dat zelf een beetje over de top, het kan honderd keer je vriend zijn je loopt toch voor jezelf en je land. Het loopt nu goed af maar het kan ook je eigen medaille kosten.
Wie is dat?
Lijkt mij genoeg reden voor de atletiekunie om hem effe een tijdje te schorsen.