Baanwielrennen
Re: Baanwielrennen
Ja, individuele sprint en keirin inderdaad.
Jan Willem van Schip is nog actief op het omnium. Die wil nog wel eens een keertje verrassen maar ik zie hem normaal niet als een grote kanshebber.
Jan Willem van Schip is nog actief op het omnium. Die wil nog wel eens een keertje verrassen maar ik zie hem normaal niet als een grote kanshebber.
Nil volentibus arduum
Hoogland en Lavreysen nog steeds op schema.
Van Schip in ieder geval goed begonnen aan het omnium. Hopelijk kan hij dat voortzetten. Is een bijzonder figuur die ik een succes echt ontzettend zou gunnen.

Van Schip in ieder geval goed begonnen aan het omnium. Hopelijk kan hij dat voortzetten. Is een bijzonder figuur die ik een succes echt ontzettend zou gunnen.
Nil volentibus arduum
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Poeh, wat een smak maakte Laurine van Riessen; ze is bij kennis, per brancard afgevoerd...
- Ramona
YES!!! Goud voor Braspennincx!!

Wat een power!
Benieuwd wat Van Schip straks op laatste onderdeel Omnium nog kan laten zien. Alles ligt daar nog open.
Benieuwd wat Van Schip straks op laatste onderdeel Omnium nog kan laten zien. Alles ligt daar nog open.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Kun jij uitleggen Marillion waarom Van Schip zo passief is en zo zijn plek bovenaan prijsgeeft? Iedereen scoort om hem heen punten, hij doet niets.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- Ramona
Stilte voor?Zeux schreef:Kun jij uitleggen Marillion waarom Van Schip zo passief is en zo zijn plek bovenaan prijsgeeft? Iedereen scoort om hem heen punten, hij doet niets.
Ze zijn voorbij de helft. Maar lijkt tactisch volledig mis te peren nu.
Dit gaat hij echt niet meer redden, want die anderen kunnen nu verdedigend gaan rijden. Die letten beter op. Dit gaat hij niet redden. Hij komt niet weg en Viviani is een betere sprinter. Wat is hier fout gegaan?
Zesde.
Twee hele punten in de puntenkoers. Wat een totale sof.
Twee hele punten in de puntenkoers. Wat een totale sof.
Van t schip moet het hebben van grote uithalen. Hij kan ze niet kloppen inn directe sprint. Uiteindelijk wellicht gewoon niet de benen om dat verschil te maken en weg te komen in juiste groep
Hij hing de hele tijd achterin. Why?
Krijg eerder het idee dat hij dit tactisch totaal verkeerd heeft aangevlogen. Twee jaar geleden wereldkampioen op dit onderdeel, dus het is niet dat hij normaal gesproken ook 'bijwagen' is. Twee punten op een hele wedstrijd is niets.
-
- AT Toto winner 15/16
Schippie laat het wel liggen.
Ik denk dat Van 't Schip eerst nog echt fors in training zou moeten. :-)
Mooie foto.

Super die winst van Braspennincx!
Van Schip had denk ik niet meer genoeg in zijn benen. Misschien dat hij gokte op 1 aanval op het einde maar dat de realiteit hem inhaalde. We moeten zijn meestal onnavolgbare interview maar even afwachten.
Van Schip had denk ik niet meer genoeg in zijn benen. Misschien dat hij gokte op 1 aanval op het einde maar dat de realiteit hem inhaalde. We moeten zijn meestal onnavolgbare interview maar even afwachten.
Nil volentibus arduum
Daar is 'ie dan. De Nederlandse finale bij de sprint: Hoogland vs. Lavreysen. Allebei de halve finale met 2-0 gewonnen. 

Nil volentibus arduum
Baanwielrennen
Spannend. Gaat close worden, ze rijden nagenoeg even hard
Op basis van de halve finales gok ik op Hoogland, maar dat is alleen gebaseerd op het feit dat Hoogland iets makkelijker de tweede wedstrijd won
Op basis van de halve finales gok ik op Hoogland, maar dat is alleen gebaseerd op het feit dat Hoogland iets makkelijker de tweede wedstrijd won
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Hoogland kon uitbollen inderdaad. En in de teamsprint vond ik Hoogland ook de betere indruk achter laten.
Ik schat 60/40. Hoogland.
Ik schat 60/40. Hoogland.
Lavreysen die net buitenom won was toch ook wel indrukwekkend hoor. Ik heb in ieder geval geen voorkeur. Laat ze er maar een mooie show van maken.
Nil volentibus arduum
Ik ook zeker geen voorkeur. Ben benieuwd!