Engeland en Schotland
Moderator: mods
Re: Engeland en Schotland
Wordt die wedstrijd nog gespeeld?
Geweldige ontknpping in de championship
En
Leeds 2-1 voor
En
Leeds 2-1 voor
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Haha, Agüero met een totaal mislukte panenka... Lullig balletje recht op de keeper. Ik zou 'm wisselen in de rust. 

"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Goede goal van Ziyech.
Die Rodri vind ik niet veel. Slappe speler.

Zyiech in de basis bij de FA Cup finale.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Wow, Tielemans.
Die zat lekker op de schoen. Hard zat 

- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Ziyech zal vast genieten van z’n geld maar gottegot wat loopt hij er beholpen bij. Krijgt geen fatsoenlijke bal en mag continu de diepte in. Speelt ook nooit als het er daadwerkelijk om gaat. Doodzonde.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Ja en vervolgens wordt ie gewisseld en lijkt het wel of Chelsea stukken beter staat.Maar gelukkig krijgen ze wel deze deksel op hun neus ...
Blij met de punten ...
Lang leve de trainerswissel. Tuchel is een rare snuiter en wil een spel spelen waar een aantal spelers niets mee kan. Het aanvalsspel onder Lampard was een stuk leuker om naar te kijkenraymon schreef:Ziyech zal vast genieten van z’n geld maar gottegot wat loopt hij er beholpen bij. Krijgt geen fatsoenlijke bal en mag continu de diepte in. Speelt ook nooit als het er daadwerkelijk om gaat. Doodzonde.
Goeie spitsengoal van Becker!
-
- AT Toto winner 15/16
Kunnen we niet proberen Ziyech terug te halen, ik kan me niet voorstellen dat hij daar gelukkig is.
Wanneer hij naar zijn bankrekening kijkt lacht hij zich de ballen uit zijn broek.
-
Met 4 a 5 mln per jaar bij Ajax idem dito.
Als er ook maar 1% kans is altijd proberen.brigade zuid schreef: ↑ma mei 17, 2021 10:39 amKunnen we niet proberen Ziyech terug te halen, ik kan me niet voorstellen dat hij daar gelukkig is.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
Kane nar verluidt voor € 187M naar City.
En Gylfi Sigurdsson op weg naar FC Jailbird. Don't drop the soap bar....
En Gylfi Sigurdsson op weg naar FC Jailbird. Don't drop the soap bar....
Bizar. Pep had een week geleden geen geld.
Ik heb foto’s gezien van de bewuste dame. Als het waar is moeten ze haar oppakken. Klein hoertje dat denk ik zelf gewoon gelogen had.
Ik heb foto’s gezien van de bewuste dame. Als het waar is moeten ze haar oppakken. Klein hoertje dat denk ik zelf gewoon gelogen had.
IK GELOOF!!!!!!
Pcs. Schuld moet eerst nog maar bewezen worden.
Pep's sjeik heeft geld zat he. Vindt het misschien ook wel leuk om héél veel geld uit te geven voor een spits. Normaal gaat dat geld eruit om verdedigers te halen.
Pep's sjeik heeft geld zat he. Vindt het misschien ook wel leuk om héél veel geld uit te geven voor een spits. Normaal gaat dat geld eruit om verdedigers te halen.
Wappie Wout Weghorst kan een transfer naar de PL vergeten: https://www.soccernews.nl/news/820132/p ... ie-spelers
Principes zijn natuurlijk belangrijker dan geld.
Principes zijn natuurlijk belangrijker dan geld.

Je kan wappie Weghorst aanvallen
Je kunt je ook afvragen waarom Premier league met zo n dubieuze verplichting komt. Welk doel streeft het hier mee na?
Je kunt je ook afvragen waarom Premier league met zo n dubieuze verplichting komt. Welk doel streeft het hier mee na?
Tja, wat is het nut van vaccineren? 

Voor zo n zware inmenging in persoonlijke levenssfeer lijkt me dat je met iets meer argumenten moet komen
Het nut van vaccinatie is in eerste instantie ter beoordeling van individu
Gewone griepprik zal ook z’n nut hebben, moeten ze dat dan ook maar verplichten?
Verbieden van alcohol in privé zal ook een nut hebben
Tenzij je anderen in groot gevaar brengt, zou de premier league zich daar buiten moeten houden
Het nut van vaccinatie is in eerste instantie ter beoordeling van individu
Gewone griepprik zal ook z’n nut hebben, moeten ze dat dan ook maar verplichten?
Verbieden van alcohol in privé zal ook een nut hebben
Tenzij je anderen in groot gevaar brengt, zou de premier league zich daar buiten moeten houden
- Giacomo Puccini
In andere landen gaan ze veel verder dan in Nederland. Ik werk voor een Amerikaans bedrijf, de medewerkers van de filialen buiten Europa zijn verplicht hun vaccinatiebewijs door te geven aan HR. Vaccineren is nog niet verplicht, maar indirect gaat er toch een soort drang vanuit en wie zal het zeggen wat de volgende stap wordt.
Ajax!