Tering, hij is niet dood, hij leeft nog,Demosthenes schreef: Amen

Moderator: mods
Tering, hij is niet dood, hij leeft nog,Demosthenes schreef: Amen
Het grappige/opvallende is dus dat er in Italie ontzettend veel gerouleerd wordt tussen Milan, Juve en Inter. Zowel onder trainers als onder spelers. Er is zelfs een hele waslijst die voor alle drie de clubs heeft gespeeld.Marillion schreef:Het gaat bij mij overigens niet exclusief over een transfer van Ajax naar Feyenoord of andersom.
Zo ga je als het aan mij ligt ook niet van Rangers naar Celtic, van Inter naar Milan, van Barcelona naar Real Madrid, van Sankt Pauli naar HSV en al helemaal niet van Racing Mechelen naar KV Mechelen.![]()
.
En Peter Hekkema kan het weten, die man houdt al sinds 1860 werkelijk elk voetbalfeitje bij. (Waarvan hij er bij elke thuiswedstrijd van Ajax minstens vijf aan mij komt vertellen)Twee andere tobbers, Ruud Verlinden en Wiebe Brink, weten zeker dat er nog een derde voetballer is (naast Ruud Geels en Ronald Koeman) die uitkwam voor zowel Ajax, PSV als Feyenoord. Maar wie, in godsnaam? Ze worden er gek van.
Het Schavot schakelde Peter Hekkema in, befaamd onderzoeker van voetbalfeiten. Hekkema: 'Ken je die mop van die derde speler die zowel voor Ajax, Feyenoord als PSV speelde? Nee? Die speler is er niet.' De derde speler is een voetbal-broodje aap, een mare die al enige tijd de ronde doet in voetballand, vermoedelijk om mensen naar de rand van de waanzin te drijven. Hans Kraay was trainer van de drie clubs, Arie Haan was speler bij Ajax en PSV en trainer van Feyenoord. Maar Koeman en Geels zijn echt de enige twee die als speler uitkwamen voor Ajax, PSV èn Feyenoord.
Het is net een mens, die Cruijff.Maar kom dan niet schermen met zijn clubliefde. In echte Ajacied kan ik meegaan als typering van de voetballer en persoonlijkheid. Maar hij is gewoon voor het geld vertrokken naar Barcelona, hij is gewoon voor het geld teruggekomen bij Ajax, hij is in het bijzonder voor het geld en persoonlijke rancune naar Feijenoord gegaan. Daarna ging hij zich weer met Ajax bemoeien toen hem dat uitkwam, hij liet Ajax gewoon in de steek toen Barcelona met een zak geld klaar stond.
Kan het bericht in het Parool niet lezen, alleen de eerste paar regels. Wat staat er in?Cruijff schreef:Hoewel op 31 augustus 2018 pas gepubliceerd, een verhaal uit de oude doos:
https://www.parool.nl/sport/een-gekke-c ... ~a4603771/
Kan het bericht in het Parool niet lezen, alleen de eerste paar regels. Wat staat er in?Cruijff schreef:Hoewel op 31 augustus 2018 pas gepubliceerd, een verhaal uit de oude doos:
https://www.parool.nl/sport/een-gekke-c ... ~a4603771/
Historicus schreef:Overigens zitten Theo Jansen en Wim van Hanegem nu live bij VTBL van Tan. Na de reclame komt er een fragment uit 1985 met Van Hanegem en Johan Cruijff.
Dat valt mij wel vaker op, ook bij Rondo. Hij is best wel bescheiden gebleven, 1 van de beste voetballers aller tijden.
Hij is nu inderdaad sinds zaterdagochtend in Japan.Scherrer schreef: ↑zo jul 25, 2021 10:03 pmSlechts 2 wedstrijden gereden, paar weken geleden nog even de Tour meegepakt, geen specifieke hitte-training gedaan, pas heel kort vantevoren ingevlogen en dus mogelijk een jetlag... het zou echt een wonder zijn als VDP dit gaat winnen. Je kunt in ieder geval niet zeggen dat hij er alles aan heeft gedaan.
Denk ook dat hij wel businessclass heeft gevlogen.
Dat wordt inderdaad een gok.