Manlief heeft er eerlijk gezegd ook niet zo veel mee.

Moderator: mods
Is vooral wishful thinking van de supermarkten lijkt mij.Wouter schreef: ↑di jun 08, 2021 8:00 pmHet grappige is dat ze op TV net doen alsof het hele land op zijn kop staat vanwege Oranjegekte, terwijl ik op straat en in mijn omgeving zelden zo weinig enthousiasme voor zo'n toernooi heb gezien als dit jaar. Het lijkt wel of het niemand wat kan schelen en/of dat niemand ook maar enig geloof heeft in succes.
Ik ook niet.
Guus Hiddink in 1996 voor en tijdens het toernooi?
Bij ons in de straat zijn er een paar fanatieke buurmannen. Er hangen dus vlaggetjes van huis naar huis inmiddels.
En je MOET meedoen? (als in: is er sociale druk?)Duke schreef:Bij ons in de straat zijn er een paar fanatieke buurmannen. Er hangen dus vlaggetjes van huis naar huis inmiddels.
Ik denk dat die straten nu hoofdzakelijk rood kleur(d)en.
Haha, zou wel geniaal zijn als de Boer de titel pakt, dat gaat Koeman echt niet leuk vindenIniesta schreef: ↑do jun 17, 2021 7:44 amPrecies, heeft geen enkele nut richting de Boer. Waarbij oranje onder hem ook regelmatig niet goed stond en een achterstand goed moest maken.
Wees gewoon supporter en zeg dat je hoopt dat ze het fantastisch doen oid
Ik snap prima dat hij voor zijn grote droom Barcelona is gegaan nadat ek een jaar werd uitgesteld, maar dan bewaar je je analyses maar even voor later.
Hij is als de dood dat ze gaan stunten.
Omdat Koeman best een nare man kan zijn. Tenminste, ik vond zijn commentaar oncollegiaal.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑zo jun 20, 2021 8:17 pmWaarom zou Koeman het ook alweer niet leuk vinden als Nederland kampioen zou worden?
Inderdaad. Nare vent.Wouter schreef: ↑zo jun 20, 2021 10:18 pmOmdat Koeman best een nare man kan zijn. Tenminste, ik vond zijn commentaar oncollegiaal.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑zo jun 20, 2021 8:17 pmWaarom zou Koeman het ook alweer niet leuk vinden als Nederland kampioen zou worden?
Pffffff
Dezelfde categorie als Cocu: middelmaat. Maximaal.